MAX Premium Burgers wprowadza do swojej oferty nowe burgery z kurczakiem
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Burgery z kurczakiem od lat podbijają amerykański rynek. MAX Burgers, znany z szukania nowych smaków i możliwości, wprowadza do swojej oferty aż 3 nowe pozycje z chrupiącym filetem z kurczaka. Grand Chicken to największa premiera MAXa od początku istnienia marki w Polsce. Nowości w menu pojawiają się w wyjątkowym momencie dla rodziny MAXa – we wrześniu, sieć świętuje swoje 5. urodziny w naszym kraju.
Nowe burgery w ofercie MAXa to absolutna rewolucja w menu sieci. Aż 3 nowe pozycje to 3 różne smaki, które z pewnością trafią w gust każdego gościa MAX Premium Burgers. Burgerem podstawowym w nowej linii, jest Grand Chicken Sandwich, klasyk, z czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi i majonezem. Grand BBQ Chicken podawany jest z sosem BBQ, ogórkami kiszonymi, czerwoną cebulą i sałatką colesław. Ostatnim, ale nie mniej ważnym, przysmakiem dla tych, którzy kochają wszystko co pikantne, jest Grand Buffalo Chicken – podawany z sosem Buffalo Hot, czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi, sałatą lodową i majonezem. Wszystkie nowe burgery zamknięte są w złocistej bułce. Ponad to Grand Buffalo Chicken oraz Grand BBQ Chicken można zamówić w wersji wegetariańskiej, z kotletem Crispy No Chicken.
Smak i wykonanie
Nowe pozycje z kurczakiem w menu MAXa to efekt wielu miesięcy pracy w poszukiwaniu najlepszego smaku. Inspiracją dla właścicieli sieci był rosnący trend na burgery z kurczakiem w Stanach Zjednoczonych. MAX poszedł o krok dalej i stworzył kanapki z idealnie przyrządzonym, całym filetem z kurczaka. Jak przyznał Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers:
– Tworząc menu opracowaliśmy wyjątkowe receptury, a wybór jednego smaku był na prawdę trudny. Dlatego, zdecydowaliśmy się wykonać odważny ruch i wprowadzić aż 3 różne burgery do naszej oferty. Uważam, że są to najlepsze z wprowadzonych przez nas w MAXie pozycji. Mam nadzieję, że każdy, kto nas odwiedzi zgodzi się z nami.
Świętuj 5. urodziny MAXa z nowym menu
Najstarsza szwedzka sieć restauracji z burgerami świętuje swoje 5. urodziny w Polsce. W sierpniu 2022 roku, sieć otworzyła 18. restaurację w naszym kraju. Otwarcie nowego lokalu w Jastrzębiu-Zdroju przyciągnęło setki gości, którzy zgodnie stwierdzili, że dania, których spróbowali zaskoczyły ich swoim wyjątkowym smakiem. Do końca 2022 roku, MAX planuje otwarcia jeszcze 3 lokali w Polsce. Nowe restauracje to najlepszy prezent urodzinowy dla marki i dla jej klientów.
– Ostatnie 5 lat to dla MAXa wyjątkowy czas. Przez te lata zdążyliśmy otworzyć 18 restauracji w całej Polsce i pozyskać wielu partnerów, poprzez wspieranie lokalnych społeczności i ich inicjatyw. Zyskaliśmy zaufanie naszych gości, którzy chętnie odwiedzają i wracają do naszych restauracji. Uwielbiam patrzeć na to, jak zadowoleni goście wychodzą z naszych restauracji. Nie ma lepszego prezentu na nasze 5. urodziny niż uśmiechnięty i usatysfakcjonowany posiłkiem gość. Mam nadzieję, że nowe pozycje w menu przyciągną do nas nowych gości, którzy czekali na te smaki tak samo jak my – mówi Richard Bergfors, Group CEO MAX Burgers.
Nowe Grand Chicken Sandwich, Grand BBQ Chicken, Grand Buffalo Chicken i wegetariański Crispy No Chicken są dostępne w Polsce od 18 sierpnia. Razem z nowymi burgerami menu poszerzyło się także o zupełnie nowe, Buffalo Hot Wings – ostre skrzydełka z kurczaka. MAX zaktualizował również swoją Politykę Ochrony Zwierząt i tym samym przystał na wszystkie wymogi stawiane przez ECK (Europejskie Centrum Konsumenta).
***
MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od sierpnia 2022 r. w Polsce działa 18 restauracji.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.