Komunikaty PR

MAX Premium Burgers wprowadza do swojej oferty nowe burgery z kurczakiem

2022-09-08  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Burgery z kurczakiem od lat podbijają amerykański rynek. MAX Burgers, znany z szukania nowych smaków i możliwości, wprowadza do swojej oferty aż 3 nowe pozycje z chrupiącym filetem z kurczaka. Grand Chicken to największa premiera MAXa od początku istnienia marki w Polsce. Nowości w menu pojawiają się w wyjątkowym momencie dla rodziny MAXa – we wrześniu, sieć świętuje swoje 5. urodziny w naszym kraju.

Nowe burgery w ofercie MAXa to absolutna rewolucja w menu sieci. Aż 3 nowe pozycje to 3 różne smaki, które z pewnością trafią w gust każdego gościa MAX Premium Burgers. Burgerem podstawowym w nowej linii, jest Grand Chicken Sandwich, klasyk, z czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi i majonezem. Grand BBQ Chicken podawany jest z sosem BBQ, ogórkami kiszonymi, czerwoną cebulą i sałatką colesław. Ostatnim, ale nie mniej ważnym, przysmakiem dla tych, którzy kochają wszystko co pikantne, jest Grand Buffalo Chicken – podawany z sosem Buffalo Hot, czerwoną cebulą, ogórkami kiszonymi, sałatą lodową i majonezem. Wszystkie nowe burgery zamknięte są w złocistej bułce. Ponad to Grand Buffalo Chicken oraz Grand BBQ Chicken można zamówić w wersji wegetariańskiej, z kotletem Crispy No Chicken.

Smak i wykonanie

Nowe pozycje z kurczakiem w menu MAXa to efekt wielu miesięcy pracy w poszukiwaniu najlepszego smaku. Inspiracją dla właścicieli sieci był rosnący trend na burgery z kurczakiem w Stanach Zjednoczonych. MAX poszedł o krok dalej i stworzył kanapki z idealnie przyrządzonym, całym filetem z kurczaka. Jak przyznał Jonas Mårtensson, szef kuchni w MAX Burgers:

Tworząc menu opracowaliśmy wyjątkowe receptury, a wybór jednego smaku był na prawdę trudny. Dlatego, zdecydowaliśmy się wykonać odważny ruch i wprowadzić aż 3 różne burgery do naszej oferty. Uważam, że są to najlepsze z wprowadzonych przez nas w MAXie pozycji. Mam nadzieję, że każdy, kto nas odwiedzi zgodzi się z nami.

Świętuj 5. urodziny MAXa z nowym menu

Najstarsza szwedzka sieć restauracji z burgerami świętuje swoje 5. urodziny w Polsce. W sierpniu 2022 roku, sieć otworzyła 18. restaurację w naszym kraju. Otwarcie nowego lokalu w Jastrzębiu-Zdroju przyciągnęło setki gości, którzy zgodnie stwierdzili, że dania, których spróbowali zaskoczyły ich swoim wyjątkowym smakiem. Do końca 2022 roku, MAX planuje otwarcia jeszcze 3 lokali w Polsce. Nowe restauracje to najlepszy prezent urodzinowy dla marki i dla jej klientów.

Ostatnie 5 lat to dla MAXa wyjątkowy czas. Przez te lata zdążyliśmy otworzyć 18 restauracji w całej Polsce i pozyskać wielu partnerów, poprzez wspieranie lokalnych społeczności i ich inicjatyw. Zyskaliśmy zaufanie naszych gości, którzy chętnie odwiedzają i wracają do naszych restauracji. Uwielbiam patrzeć na to, jak zadowoleni goście wychodzą z naszych restauracji. Nie ma lepszego prezentu na nasze 5. urodziny niż uśmiechnięty i usatysfakcjonowany posiłkiem gość. Mam nadzieję, że nowe pozycje w menu przyciągną do nas nowych gości, którzy czekali na te smaki tak samo jak my – mówi Richard Bergfors, Group CEO MAX Burgers.

Nowe Grand Chicken Sandwich, Grand BBQ Chicken, Grand Buffalo Chicken i wegetariański Crispy No Chicken są dostępne w Polsce od 18 sierpnia. Razem z nowymi burgerami menu poszerzyło się także o zupełnie nowe, Buffalo Hot Wings – ostre skrzydełka z kurczaka. MAX zaktualizował również swoją Politykę Ochrony Zwierząt i tym samym przystał na wszystkie wymogi stawiane przez ECK (Europejskie Centrum Konsumenta).

 

***

MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 323 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 183 restauracje w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od sierpnia 2022 r. w Polsce działa 18 restauracji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań. 

Transport

Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Kończą się prace nad przepisami, które mają usprawnić prace badawcze nad pojazdami zautomatyzowanymi. Ma to być odpowiedź na postulaty przedsiębiorców, którzy wskazywali na potrzebę pilnej zmiany przepisów w zakresie testowania pojazdów autonomicznych. Obecne regulacje nie sprzyjają postępowi technologicznemu i rozwoju autonomiczności pojazdów, o czym świadczy bardzo niewielka liczba wydanych uprawnień do ich prowadzenia.

Firma

Przedsiębiorcom coraz bardziej doskwiera niestabilność i skomplikowanie przepisów podatkowych. Problemem są też niejasne ich interpretacje

Polscy przedsiębiorcy często negatywnie oceniają jakość przepisów podatkowych – wynika z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025” przygotowanego przez firmę doradztwa podatkowego MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan. Ich niepokój budzą niejednolite interpretacje przepisów i niepewność prawa podatkowego, które cały czas jest modyfikowane. Wśród kluczowych zmian w obszarze podatków, które będą dotyczyć praktycznie wszystkich przedsiębiorców, są m.in. wprowadzenie Krajowego Systemu e-Faktur czy zmiany w podatku od nieruchomości.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.