Komunikaty PR

Mazda na festiwalu Homo Faber 2024

2024-05-17  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Do pobrania Mazda ( 0.52 MB )

Mazda z przyjemnością ogłasza swój udział w Homo Faber 2024 – festiwalowym święcie współczesnego rzemiosła, które odbędzie się w Wenecji we Włoszech, w dniach od 1 do 30 września 2024 r.

Wydarzenie organizowane przez Michelangelo Foundation for Creativity & Craftsmanship odbywa się w tym roku pod hasłem „Podróż życia”. Na gości czekać będą poruszające wystawy rzemieślników z całego świata zgromadzone w przestrzeniach Fundacji Giorgio Cini, na wyspie San Giorgio.

Mazda bierze udział w wydarzeniu poprzez kuratorską wystawę przedmiotów rzemieślniczych i zaoferuje warsztaty z marmurkowania papieru, tworzenia globusów i introligatorstwa. Współpraca ta pokazuje zaangażowanie Mazdy w dążenie do doskonałości w sztuce rzemiosła, wyrażone w filozofii marki „Crafted in Japan”.

W trzeciej edycji wydarzenia Homo Faber, dyrektorzy artystyczni Luca Guadagnino, który jest włoskim reżyserem filmowym i producentem oraz Nicolò Rosmarini, włoski architekt, zabiorą odwiedzających w podróż przez przełomowe momenty w życiu człowieka, od narodzin po życie pozagrobowe, a wszystko to widziane przez pryzmat rzemiosła. Od dzieciństwa do podróży, od pasji po marzenia, ważne kamienie milowe są sygnowane specjalnymi przedmiotami stworzonymi przez wykwalifikowanych rzemieślników, przy użyciu rozmaitych technik.

Festiwalowe wystawy zainspirowane dziesięcioma tematami, które wyrażają „Podróż życia” zaprezentują setki ręcznie wykonanych przedmiotów. Stworzone przez utalentowanych rzemieślników z całego świata, podkreślają różnorodne zdolności, techniki i innowacyjne podejście stojące za twórczością każdego z nich.

Mazda doskonale wpisuje się w taką formułę wydarzenia: od ponad 100 lat projektanci i rzemieślnicy Takumi udoskonalają i opanowują do perfekcji tradycyjne japońskie rzemiosło. Mazda szczyci się tym, że nie tylko produkuje samochody, ale także je tworzy. Wielokrotnie nagradzana filozofia projektowania „Kodo - Dusza Ruchu” tchnęła życie i osobowość w samochody Mazdy, tworząc prawdziwy wyraz japońskiej estetyki.

W rzeczywistości każda Mazda powstaje na początku jako abstrakcyjna, ręcznie wykonana rzeźba, która oddaje emocje przyszłego samochodu. Projektanci i inżynierowie inspirują się filozofią Monozukuri – sztuką tworzenia rzeczy, które łączą efektywność skali z kreatywną innowacyjnością, oraz Kaizen – świadomym dążeniem do stawania się lepszym każdego dnia.

Wystawiając szereg przedmiotów sztuki rzemieślniczej i oferując warsztaty z rzemieślnikami, Mazda jest dumna z uczestnictwa w festiwalu Homo Faber 2024 i dzielenia się swoją pasją do uczenia się, tworzenia i dzielenia kreatywności z rzemieślnikami z całego świata.

Katarina Loksa, Head of Brand w Mazda Motor Europe, komentuje: „U podstaw podejścia Mazdy do projektowania i wytwarzania naszych produktów leży wysoka dbałość o szczegóły i pasja do doskonalenia każdego etapu procesu. Dzieląc etos rzemiosła z Michelangelo Foundation, Mazda z dumą dołącza do Homo Faber 2024, celebrując talenty rzemieślnicze z całego świata i demonstrując naszą pasję do rzemiosła. „Podróż życia" to piękny temat tegorocznej edycji Homo Faber – z niecierpliwością czekamy na powitanie gości w naszej podróży Takumi – rzemieślniczym doświadczeniu, związanym z podróżami i eksploracją”.

Alberto Cavalli, dyrektor wykonawczy Michelangelo Foundation, dodaje: „Japońskie podejście Mazdy do projektowania i rzemiosła świadczy o poczuciu autentycznego związku z wartościami oryginalności, kreatywności i szacunku dla rzemieślniczych talentów, których Homo Faber jest orędownikiem. Warsztaty partycypacyjne, które Mazda wspiera w ramach Homo Faber, są mile widzianym i niezwykle cennym aspektem tegorocznego wydarzenia, pozwalając naszym gościom spróbować swoich sił w bardzo poetyckim rzemiośle, jakim jest introligatorstwo i papiernictwo”.

Więcej o Maździe na Homo Faber 2024 oraz o kuratorskich wystawach i warsztatach: Link

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kultura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce! Biuro prasowe
2024-07-02 | 10:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Kultura „Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!
2024-06-20 | 09:00

„Matsuri - Piknik z Kulturą Japońską” już w ten weekend!

To niezwykłe wydarzenie stanowi doskonałą okazję do poznania ponadczasowych tradycji, jak i również współczesnych aspektów Japonii.  W trakcie pikniku mieszkańcy
Kultura Człowiek jako psyche i physis - AOKZ w Warszawie
2024-06-13 | 14:00

Człowiek jako psyche i physis - AOKZ w Warszawie

Do 15 czerwca w holu głównym Giełdy Papierów Wartościowych można odwiedzać wyjątkową wystawę „Człowiek”. To projekt galerii sztuki współczesnej AOKZ z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.