McCANN Poland kolejny rok z rzędu triumfuje na Golden Drum
Kampania McCANN Poland dla Mastercard "Room for Everyone" nie tylko podbiła serca jury tegorocznego Golden Drum, ale także zdominowała scenę konkursu, zdobywając aż 15 nagród, w tym 2 Grand Prix. Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został wyróżniony tytułem Creative Director of the Year, co jeszcze mocniej podkreśla wiodącą pozycję agencji w regionie CEE.
Golden Drum to jedno z najważniejszych festiwali kreatywnych w Europie Środkowo-Wschodniej, które co roku gromadzi czołowe agencje i twórców reklamowych z naszego regionu, rywalizujących o uznanie za swoje najbardziej innowacyjne kampanie. Tegoroczna edycja konkursu była wyjątkowa pod względem liczby zgłoszeń oraz wysokiego poziomu nowatorskości w prezentowanych projektach.
Wśród zdobytych przez McCANN Poland nagród znalazły się najważniejsze wyróżnienia, które przełożyły się na dominującą liczbę trofeów, potwierdzających wiodącą pozycję agencji na tegorocznej scenie Golden Drum:
- 2x Grand Prix w kategoriach: Omni-Channel, Creative use of Data oraz One-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT
- 3x Golden Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Sustainable Business Solutions; Creative Business Excellence, B2B Brand Strategy & Experience oraz All Juries, Profit Social Good
- 5x Silver Drum w kategoriach: Creative Business Excellence, Brand Building, Brand Strategy and Experience; Creative Business Excellence, Activation, Website & Mobile Activation; Business Excellence, Innovation, Product or Service Innovation; All Juries, Genius Loci/Local Spirit oraz One-Channel, Social Networking Solutions & Community Sites
- 5x Bronze Drum w kategoriach: Omni-Channel, Direct Engagement; Omni-Channel, Creative use of AI / AR, Data / Insight, Metaverse, NFT; Craft, Digital Craft, Use of Creative Data & AI; Creative Media Excellence, Creative Use of Media, Digital & Mobile Platforms oraz Omni-Channel, Integrated, Profit.
Dzięki tak dużej liczbie otrzymanych statuetek, McCANN Poland kolejny rok z rzędu uplasował się w ścisłej czołówce, zajmując drugie miejsce wśród agencji nagrodzonych na festiwalu Golden Drum. Potwierdza to mocną i stabilną pozycję McCANN Poland w regionie, nieustanny rozwój agencji i jej istotny wpływ na branżę reklamową.
Dodatkowo, Bartosz Jeglejewski, Creative Director McCANN Poland, został uhonorowany tytułem Golden Drum Creative Director of the Year.
Utrzymanie czołowej pozycji McCANN Poland przez kolejny rok, dzięki platformie „Room for Everyone” stworzonej dla Mastercard, to wyjątkowe osiągnięcie dla naszych zespołów, naszych klientów i naszej branży. Jesteśmy zdeterminowani, aby wykorzystać tę dynamikę i kontynuować naszą wizję, aby McCANN Poland nadal zajmował topowe miejsce wśród wiodących agencji w regionie. Wierzymy, że polska kreatywność ma potencjał na międzynarodowe uznanie i będziemy dążyć do tego, by nasze pomysły wciąż wyznaczały nowe standardy – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland, odbierając nagrody w słoweńskim Portorož.
Kampania „Room for Everyone” wykorzystująca innowacyjne narzędzie GdzieJakiBiznes powstała z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Promuje ona ideę biznesów komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują i pozytywnie wpływają na pozostałe przedsiębiorstwa w danej lokalizacji. GdzieJakiBiznes to proste, przyjazne w obsłudze, i co ważne, bezpłatne narzędzie, które nie tylko ożywia puste przestrzenie handlowe i usługowe, ale także zachęca do współpracy potencjalnych konkurentów, przynosząc korzyści zarówno im samym, jak i lokalnym społecznościom.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.