Komunikaty PR

McCANN Poland tworzy lokalny oddział McCANN XBC dla Mastercard

2023-04-04  |  16:00
Biuro prasowe

McCANN Poland powołało nową agencję McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to, stosowane od ponad dekady na wielu rynkach, na których obecny jest McCANN Worldgroup, pozwala jeszcze lepiej zintegrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa Co-Managing Director w McCANN Poland.

Ideą, która od początku stała za utworzeniem McCANN XBC było wyselekcjonowanie lokalnych zespołów pracujących wyłącznie dla Mastercard. Dzięki zintegrowaniu z oddziałami ulokowanymi na pozostałych rynkach, McCANN XBC może zaoferować rozwiązania kreatywne o spójnej globalnie sile i efektywności wynikające z jednego, wyraźnego pozycjonowania firmy Mastercard. W Polsce Managing Directorem McCANN XBC została Małgorzata Tereszczenko.

Mastercard jest klientem McCANN w Polsce od początku istnienia agencji w naszym kraju. Jestem związana z Mastercard od momentu dołączenia do McCANN i przez te lata obserwowałam jak dzięki konsekwentnie obranej drodze dobrze rozwija się nasza współpraca. Tym bardziej ogromnie się cieszę, że teraz wchodzi ona na kolejny etap. Z pewnością nie byłoby to możliwe bez wzajemnego zrozumienia i wypracowania metod działania, które funkcjonują od lat jak dobrze naoliwiona maszyna, pomimo otaczających warunków permanentnej zmiany. Mastercard to klient, który nieustannie nas inspiruje do rozwoju, ale też nie boi się wytyczać nowych kierunków w łączeniu nieszablonowych kreacji z nowymi technologiami – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Managing Director w McCANN XBC.

Obecność McCANN XBC w Polsce to też ważny element współpracy McCANN Poland w ramach globalnej grupy McCANN Worldgroup.

Utworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to ogromny dowód zaufania ze strony McCANN Worldgroup. To niewątpliwie także wyraźny sygnał, że nasze lokalne działania na rzecz Mastercard, poziom obsługi i wychodzących spod naszych skrzydeł projektów kreatywnych jest zauważany i doceniany w ramach globalnej grupy. Dla nas to kolejny, ważny etap wzmacniania relacji i współpracy z Mastercard, który od lat pozostaje jednym z naszych kluczowych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO w McCANN Poland.

W związku z utworzeniem przez McCANN Poland oddziału agencji McCANN XBC, zmienia się również rola Marcina Sosińskiego, który dotąd pełnił funkcję Co-Managing Director & Executive Creative Director w McCANN. Marcin Sosiński obejmuje stanowisko Managing Directora, w skład którego wchodzi także McCANN XBC.

Stworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to nie tylko nobilitacja, ale też ogromna szansa dla McCANN Poland i unikalna okazja dla każdego z naszych pracowników by czerpać wiedzę i inspirację z globalnego know-how McCANN XBC ulokowanego na tak wielu rynkach na świecie. - powiedział Marcin Sosiński, Managing Director w McCANN Poland.

Sama nazwa McCANN XBC również nie jest przypadkowa. Określenie "ExtraBoldCondensed" idealnie odzwierciedla kluczową ideę stojącą za wydzieleniem tej specjalnej jednostki: odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.