McCANN Poland tworzy lokalny oddział McCANN XBC dla Mastercard
McCANN Poland powołało nową agencję McCANN XBC (McCANN ExtraBoldCondensed) wyłącznie do obsługi jednego z jej kluczowych klientów – firmy Mastercard. Rozwiązanie to, stosowane od ponad dekady na wielu rynkach, na których obecny jest McCANN Worldgroup, pozwala jeszcze lepiej zintegrować międzynarodowe zespoły i projekty realizowane na rzecz jednego z największych klientów grupy. Na czele nowej spółki stanęła Małgorzata Tereszczenko, dotychczasowa Co-Managing Director w McCANN Poland.
Ideą, która od początku stała za utworzeniem McCANN XBC było wyselekcjonowanie lokalnych zespołów pracujących wyłącznie dla Mastercard. Dzięki zintegrowaniu z oddziałami ulokowanymi na pozostałych rynkach, McCANN XBC może zaoferować rozwiązania kreatywne o spójnej globalnie sile i efektywności wynikające z jednego, wyraźnego pozycjonowania firmy Mastercard. W Polsce Managing Directorem McCANN XBC została Małgorzata Tereszczenko.
Mastercard jest klientem McCANN w Polsce od początku istnienia agencji w naszym kraju. Jestem związana z Mastercard od momentu dołączenia do McCANN i przez te lata obserwowałam jak dzięki konsekwentnie obranej drodze dobrze rozwija się nasza współpraca. Tym bardziej ogromnie się cieszę, że teraz wchodzi ona na kolejny etap. Z pewnością nie byłoby to możliwe bez wzajemnego zrozumienia i wypracowania metod działania, które funkcjonują od lat jak dobrze naoliwiona maszyna, pomimo otaczających warunków permanentnej zmiany. Mastercard to klient, który nieustannie nas inspiruje do rozwoju, ale też nie boi się wytyczać nowych kierunków w łączeniu nieszablonowych kreacji z nowymi technologiami – powiedziała Małgorzata Tereszczenko, Managing Director w McCANN XBC.
Obecność McCANN XBC w Polsce to też ważny element współpracy McCANN Poland w ramach globalnej grupy McCANN Worldgroup.
Utworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to ogromny dowód zaufania ze strony McCANN Worldgroup. To niewątpliwie także wyraźny sygnał, że nasze lokalne działania na rzecz Mastercard, poziom obsługi i wychodzących spod naszych skrzydeł projektów kreatywnych jest zauważany i doceniany w ramach globalnej grupy. Dla nas to kolejny, ważny etap wzmacniania relacji i współpracy z Mastercard, który od lat pozostaje jednym z naszych kluczowych klientów – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO w McCANN Poland.
W związku z utworzeniem przez McCANN Poland oddziału agencji McCANN XBC, zmienia się również rola Marcina Sosińskiego, który dotąd pełnił funkcję Co-Managing Director & Executive Creative Director w McCANN. Marcin Sosiński obejmuje stanowisko Managing Directora, w skład którego wchodzi także McCANN XBC.
Stworzenie w Polsce oddziału McCANN XBC to nie tylko nobilitacja, ale też ogromna szansa dla McCANN Poland i unikalna okazja dla każdego z naszych pracowników by czerpać wiedzę i inspirację z globalnego know-how McCANN XBC ulokowanego na tak wielu rynkach na świecie. - powiedział Marcin Sosiński, Managing Director w McCANN Poland.
Sama nazwa McCANN XBC również nie jest przypadkowa. Określenie "ExtraBoldCondensed" idealnie odzwierciedla kluczową ideę stojącą za wydzieleniem tej specjalnej jednostki: odważne, dostosowane do lokalnych rynków rozwiązania strategiczne i kreatywne, które rozwijane są dzięki zintegrowanemu i skoncentrowanemu wysiłkowi globalnego zespołu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.