McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior Copywriter. Wzmocnienie zespołu to element nieustannego rozwoju struktur kreatywnych i dążenia McCANN do utrzymania pozycji lidera na rynku reklamowym.
Paweł Cholewa, który przez ostatni rok pracował w DDB, a wcześniej związany był z BBDO i VML, wnosi do McCANN imponujące doświadczenie i nowatorskie podejście do realizowanych projektów. Jest niewątpliwie ekspertem w tworzeniu angażujących kampanii kreatywnych, które niejednokrotnie zdobyły uznanie branży za swoją skuteczność i innowacyjność. Ma na swoim koncie 3 Effie, 2 nagrody w konkursie Eurobest, 2 Golden Drum oraz 3 nagrody KTR.
Kamil Kuć swoje bogate doświadczenie zdobywał m.in. w 180heartbeats + JUNG v. MATT czy VMLY&R Poland. Jego kreatywne podejście i zdolności strategiczne sprawiają, że tworzy kampanie, które nie tylko zwracają uwagę odbiorców, ale także przynoszą mierzalne efekty dla klientów, na rzecz których pracuje. Ma w swojej bogatej kolekcji wyróżnień 12 nagród KTR, 2 Golden Drum, 6 nagród Innovations, 2 nagrody Best of Facebook oraz KIAF i MIXX AWARDS.
Dołączenie Pawła i Kamila do McCANN Poland przyczyni się do dalszego rozwoju agencji oraz jej klientów. Ich doświadczenie, kreatywności i sukcesy w branży są gwarancją, że McCANN będzie kontynuować swoją misję dostarczania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań reklamowych na najwyższym poziomie. – powiedział Bartosz Jeglejewski, Creative Director w McCANN Poland.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.