Mech Mechanic Simulator ukaże się na konsolach Xbox już 2 września br.

Polyslash, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, ogłosił datę premiery Mech Mechanic Simulator na konsole Xbox One oraz Xbox Series X, która została zaplanowana na 2 września br. Ponadto konsole firmy Microsoft uzyskają 3 miesiące wyłączności na konsolową wersję gry. Dopiero po tym czasie symulator mechanika mechów zadebiutuje na konsolach PS4, PS5 oraz Nintendo.
Mech Mechanic Simulator przenosi gracza do świata przyszłości, w którym mechanicy nie pracują już nad samochodami, lecz nad olbrzymimi robotami. Gracz wciela się w jednego z fachowców pracujących w mieście Katwir. Jego głównym celem jest naprawa mechów. Na początku gracz musi sprawdzić się na naprawie prostszych modeli, a wraz z rosnącym doświadczeniem może podjąć się serwisowania bardziej skomplikowanych egzemplarzy. Tytuł pozwala graczom na szerokie spektrum napraw i modyfikacji mechów. Poszczególne części maszyn mogą zostać pomalowane, odrdzewianie, zespawane, a nawet stworzone od nowa. Zniszczone elementy, niemożliwe do zreperowania mogą zostać sprzedane na złom albo przetopione i wykorzystane do stworzenia zupełnie nowego elementu, którego konkurencja nie dostanie w żadnym sklepie. 25 marca tytuł zadebiutował na platformie Steam.
- Cieszymy się, że nasza flagowa tegoroczna produkcja zadebiutuje na konsolach Xbox. Przez najbliższe 3 miesiące posiadacze konsol będą mogli wcielić się w tytułowego mechanika mechów i poczuć niesamowity klimat produkcji. Uważamy, że wyłącznośc udzielona firmie Microsoft pozwoli zmaksymalizować monetyzację ze sprzedaży gier na te konsole. Po upływie 3 miesięcy od premiery na Xbox gra pojawi się na konsolach Sony i Nintendo – komentuje Wojciech Czesak, Prezes Zarządu Polyslash.
Oprócz konsolowej wersji Mech Mechanic Simulator deweloperzy studia pracują nad trzema kolejnymi produkcjami. Pierwszą z nich jest Tribe: Prmitive Builder, wyjątkowy survival pozwalający graczom zostać architektem w czasach pierwotnych. Zadaniem gracza jest eksploracja wyspy w poszukiwaniu wszystkiego, co pomoże plemieniu przetrwać. Kolejne gry to mobilna wersja Police Shootout oraz Drug Dealer Manager powstający we współpracy z Movie Games.
Link do strony gry Mech Mechanic Simulator na Steam: https://store.steampowered.com/app/1044980/Mech_Mechanic_Simulator/
O spółce:
Polyslash S.A. to studio z siedzibą w Krakowie. Zespół produkcyjny może pochwalić się szerokim doświadczeniem w branży gier. Misją studia jest tworzenie gier wyróżniających się dopracowaną grafiką i wciągającą fabułą.
Największą produkcją studia jest gra „We. The Revolution” w ramach której gracz wciela się w rolę uzależnionego od alkoholu i hazardu sędziego Trybunału Rewolucyjnego. Jego zadaniem jest sądzenie oskarżonych – rewolucjonistów oraz ich przeciwników, zbrodniarzy i zwykłych obywateli. Gra wystartowała 21 marca na Steam oraz GOG. W tym momencie ocena graczy oscyluje wokół 80% pozytywnych komentarzy, co jest bardzo dobrym wynikiem jak na niewielki zespół, który ją tworzył.
Od 27 sierpnia 2020 roku akcje Polyslash S.A. są notowane na rynku NewConnect.
Krakowskie studio należy do Grupy Kapitałowej PlayWay.
Więcej informacji: http://polyslash.com

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.