Medallia wprowadza aplikację do zarządzania zaangażowaniem na Salesforce
Medallia – globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.
Aplikacja Medallia Frontline Engagement and Quality Management została stworzona z myślą o zespołach obsługujących interakcje w chmurze Service Cloud. Pozwala to na uzyskanie dostępu do ankiet klientów zaraz po zakończeniu interakcji, umożliwiając wgląd w ich zgłoszenia w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest zasilana przez Medallia Agent Connect, który zapewnia spersonalizowane i nieskomplikowane dla użytkownika formularze, zapewniające uzyskanie najlepszych w branży wskaźników odpowiedzi. Pozyskane dane są dostępne w usłudze Service Cloud i można je dopasować do profili klientów lub kont, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających rozwiązanie problemu.
„To zespoły contact center są na pierwszej linii kontaktu z klientem – w związku z tym odpowiadają jednocześnie za rozwiązywanie problemów i kreowanie lepszych doświadczeń” – komentuje Farooq Javed, SVP, Strategic Platform Partnerships, Medallia. „Dostęp do aktualnych, klarownych oraz użytecznych spostrzeżeń dotyczących klientów bezpośrednio w systemie jest niezbędnym narzędziem, które pomoże agentom w poprawie i personalizacji wrażeń” – dodaje ekspert Medallia.
Oprócz integracji informacji zwrotnych w Salesforce zespoły mogą wykorzystać Medallia Agent Connect do dedykowanego coachingu w czasie rzeczywistym, zarządzania jakością oraz nagradzania i wyróżnienia członków zespołu. Połączenie danych operacyjnych z ukierunkowanymi radami oraz spostrzeżeniami klientów w ramach programu pomaga zapewnić najlepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.
Więcej informacji na temat Medallia Frontline Engagement and Quality Management for Salesforce można znaleźć na stronie AppExchange.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.