Komunikaty PR

10 nominacji dla McCANN Poland w konkursie The One Show

2021-04-26  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Trzy projekty zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż 10 nominacji w 7 kategoriach w The One Show – jednym z najważniejszych konkursów branży kreatywnej. Tym samym znalazły się w drugim etapie zmagań o prestiżową nagrodę złotego Ołówka.

The One Show to międzynarodowy festiwal w dziedzinie reklamy, brandingu i innych form komunikacji wizualnej, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów. Organizatorem konkursu jest The One Club, czołowa organizacja non-profit, której misją jest wspieranie globalnej społeczności kreatywnej. W skład Jury wchodzą creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata.

Tegoroczne jury doceniło trzy projekty zgłoszone przez McCANN Poland, przyznając im łącznie aż 10 nominacji:

Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało pięć nominacji w trzech kategoriach: social media, mobile, creative use of data.

Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.

Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało trzy nominacje w dwóch kategoriach: digital craft i branded entertainment

„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.

Bezcenne Babcie („Ok, Babcia”) dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w dwóch kategoriach: interactive & online oraz integrated.

Bezcenne Babcie to z kolei kampania, której koncepcja polegała na połączeniu pokolenia seniorów z młodymi ludźmi w czasie pandemii, tak by znów mogli poczuć się pomocni. Osoby szukające inspiracji kulinarnych mogły za pomocą asystenta głosowego połączyć się z jedną z biorących udział w akcji seniorek i otrzymać cenne wskazówki dotyczące tradycyjnej kuchni polskiej. Podczas rozmowy automatycznie generowana była lista zakupów potrzebnych do wykonania danego przepisu, a wszystkie składniki można było w prosty sposób dodać do koszyka na platformie zakupowej EVERLI, partnera projektu.

- Już same nominacje w konkursie The One Show, który rozdaje jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży kreatywnej na świecie to dla nas ogromne wyróżnienie. To też efekt doskonałej współpracy z naszym wieloletnim klientem – Mastercard, dla którego praca to nie tylko przyjemność, ale też możliwość wdrażania niestandardowych projektów. Dzięki ich zaufaniu mamy możliwość rozwijania naszej kreatywności i łączenia wielu światów – technologii, e-commerce oraz ludzi. Czekamy z niecierpliwością na wyniki drugiego etapu. – powiedział Bartek Klimaszewski, Creative Director, McCANN Poland.

- „Chłopi 2050” to przykład genialnego pomysłu, którego realizacja nie byłaby możliwa bez znalezienia odpowiednich partnerów i tytanicznej pracy działu business. – dodał Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN Poland.

Do końca maja Jury ma wybrać finalistów w drugiej rundzie konkursu. Zwycięzcy złotych, srebrnych i brązowych Ołówków zostaną ogłoszeni i uhonorowani w pierwszej połowie czerwca br. podczas uroczystej ceremonii transmitowanej online z Nowego Jorku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.