10 nominacji dla McCANN Poland w konkursie The One Show
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Trzy projekty zrealizowane przez McCANN Poland otrzymały łącznie aż 10 nominacji w 7 kategoriach w The One Show – jednym z najważniejszych konkursów branży kreatywnej. Tym samym znalazły się w drugim etapie zmagań o prestiżową nagrodę złotego Ołówka.
The One Show to międzynarodowy festiwal w dziedzinie reklamy, brandingu i innych form komunikacji wizualnej, w którym już od ponad 40 lat przyznawane są Ołówki, nagrody dla najbardziej kreatywnych pomysłów. Organizatorem konkursu jest The One Club, czołowa organizacja non-profit, której misją jest wspieranie globalnej społeczności kreatywnej. W skład Jury wchodzą creative directorzy, art directorzy, designerzy i copywriterzy z całego świata.
Tegoroczne jury doceniło trzy projekty zgłoszone przez McCANN Poland, przyznając im łącznie aż 10 nominacji:
Safe Waze 2 Shop dla Mastercard otrzymało pięć nominacji w trzech kategoriach: social media, mobile, creative use of data.
Safe Waze 2 Shop to rozwiązanie wykorzystujące narzędzie www.kiedydosklepu.pl od Mastercard (kalkulator liczby osób w sklepie stworzony z myślą o bezpiecznych zakupach w czasie pandemii), połączone z aplikacją do nawigacji WAZE. Dzięki temu kierowcy - użytkownicy nawigacji - wiedzieli, w których sklepach Carrefour na ich drodze był najmniejszy tłok. Było to szczególnie przydatne w okresie wakacyjnym ubiegłego roku, kiedy to za sprawą zamkniętych granic Polacy w większości spędzali swoje urlopy w kraju.
Chłopi 2050 („The Future Peasants”) dla Storytel we współpracy z Mastercard i gazeta.pl otrzymało trzy nominacje w dwóch kategoriach: digital craft i branded entertainment
„Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej” to słuchowisko Storytel, które w warstwie literackiej nawiązuje do klasyki literatury polskiej - „Chłopów” Władysława Reymonta. Inspiracją do powstania fabuły był raport WWF „2050 Polska dla pokoleń”, w którym przedstawiona została tragiczna wizja przyszłości, jaka czeka naszą planetę, jeśli społeczeństwo nie zmieni swojego sposobu życia.
Bezcenne Babcie („Ok, Babcia”) dla Mastercard otrzymało dwie nominacje w dwóch kategoriach: interactive & online oraz integrated.
Bezcenne Babcie to z kolei kampania, której koncepcja polegała na połączeniu pokolenia seniorów z młodymi ludźmi w czasie pandemii, tak by znów mogli poczuć się pomocni. Osoby szukające inspiracji kulinarnych mogły za pomocą asystenta głosowego połączyć się z jedną z biorących udział w akcji seniorek i otrzymać cenne wskazówki dotyczące tradycyjnej kuchni polskiej. Podczas rozmowy automatycznie generowana była lista zakupów potrzebnych do wykonania danego przepisu, a wszystkie składniki można było w prosty sposób dodać do koszyka na platformie zakupowej EVERLI, partnera projektu.
- Już same nominacje w konkursie The One Show, który rozdaje jedne z najbardziej prestiżowych nagród w branży kreatywnej na świecie to dla nas ogromne wyróżnienie. To też efekt doskonałej współpracy z naszym wieloletnim klientem – Mastercard, dla którego praca to nie tylko przyjemność, ale też możliwość wdrażania niestandardowych projektów. Dzięki ich zaufaniu mamy możliwość rozwijania naszej kreatywności i łączenia wielu światów – technologii, e-commerce oraz ludzi. Czekamy z niecierpliwością na wyniki drugiego etapu. – powiedział Bartek Klimaszewski, Creative Director, McCANN Poland.
- „Chłopi 2050” to przykład genialnego pomysłu, którego realizacja nie byłaby możliwa bez znalezienia odpowiednich partnerów i tytanicznej pracy działu business. – dodał Marcin Sosiński, Executive Creative Director, McCANN Poland.
Do końca maja Jury ma wybrać finalistów w drugiej rundzie konkursu. Zwycięzcy złotych, srebrnych i brązowych Ołówków zostaną ogłoszeni i uhonorowani w pierwszej połowie czerwca br. podczas uroczystej ceremonii transmitowanej online z Nowego Jorku.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.