Komunikaty PR

19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

2020-11-23  |  13:05
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 1.21 MB )

19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów

„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.

Kampania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” ma na celu zbiórkę funduszy na cele statutowe. Organizacja na co dzień pomaga dzieciom wykluczonym społecznie wyrównywać ich szanse na szczęśliwe dzieciństwo i zapewnia im lepszy start w dorosłość. 

SPOT KAMPANII: https://vimeo.com/482036786 

Historia przedstawiona w spocie skupia się na pokazaniu codzienności bohatera, kilkuletniego chłopca, który boryka się nie tylko z problemami ekonomicznymi swojej rodziny, ale także z licznymi niebezpieczeństwami czyhającymi na ulicy. W większości sytuacji ratuje go przed opresją niewidzialny anioł stróż. W ostatnim przypadku okazuje się jednak, że anioł nie jest w stanie udzielić pomocy. Jego moc ma zatem swoje granice, które są związane z problemami finansowymi. Realizując spot, chcieliśmy uzyskać efekt pozwalający chwycić za serce potencjalnych darczyńców, którzy dzięki temu wesprą Dom Aniołów Stróżów i jego podopiecznych – mówi Maciej Bojda, Senior Creative w agencji 19 Południk.

Strategię, scenariusz spotu i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja 19 Południk. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, reżyseria: Łukasz Zabłocki, operator: Jacek Podgórski, scenografia: Zuza Słomińska. Muzykę skomponowała Hania Rani.

W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH.

Kampanię „Moc Aniołów ma swoje granice” można wesprzeć poprzez stronę:
https://anioly24.pl/mocaniolow/.

19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych. 

 

Więcej informacji udziela:

Karolina Moskal

PR & media relations manager

tel. +48 725 517 566

karolina.moskal@19poludnik.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.