19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Kampania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” ma na celu zbiórkę funduszy na cele statutowe. Organizacja na co dzień pomaga dzieciom wykluczonym społecznie wyrównywać ich szanse na szczęśliwe dzieciństwo i zapewnia im lepszy start w dorosłość.
SPOT KAMPANII: https://vimeo.com/482036786
- Historia przedstawiona w spocie skupia się na pokazaniu codzienności bohatera, kilkuletniego chłopca, który boryka się nie tylko z problemami ekonomicznymi swojej rodziny, ale także z licznymi niebezpieczeństwami czyhającymi na ulicy. W większości sytuacji ratuje go przed opresją niewidzialny anioł stróż. W ostatnim przypadku okazuje się jednak, że anioł nie jest w stanie udzielić pomocy. Jego moc ma zatem swoje granice, które są związane z problemami finansowymi. Realizując spot, chcieliśmy uzyskać efekt pozwalający chwycić za serce potencjalnych darczyńców, którzy dzięki temu wesprą Dom Aniołów Stróżów i jego podopiecznych – mówi Maciej Bojda, Senior Creative w agencji 19 Południk.
Strategię, scenariusz spotu i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja 19 Południk. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, reżyseria: Łukasz Zabłocki, operator: Jacek Podgórski, scenografia: Zuza Słomińska. Muzykę skomponowała Hania Rani.
W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH.
Kampanię „Moc Aniołów ma swoje granice” można wesprzeć poprzez stronę:
https://anioly24.pl/mocaniolow/.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
Więcej informacji udziela:
Karolina Moskal
PR & media relations manager
tel. +48 725 517 566
karolina.moskal@19poludnik.pl
Znaczenie stref brandowych podczas eventów
FDI przywraca sprawczość dzieciom z domów dziecka
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.