19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
19 Południk z kampanią dla Domu Aniołów Stróżów
„Moc Aniołów ma swoje granice” – pod takim hasłem ruszyła kampania fundraisingowa Domu Aniołów Stróżów. Jej koncepcję pro publico bono opracowała agencja 19 Południk.
Kampania Stowarzyszenia Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Dom Aniołów Stróżów” ma na celu zbiórkę funduszy na cele statutowe. Organizacja na co dzień pomaga dzieciom wykluczonym społecznie wyrównywać ich szanse na szczęśliwe dzieciństwo i zapewnia im lepszy start w dorosłość.
SPOT KAMPANII: https://vimeo.com/482036786
- Historia przedstawiona w spocie skupia się na pokazaniu codzienności bohatera, kilkuletniego chłopca, który boryka się nie tylko z problemami ekonomicznymi swojej rodziny, ale także z licznymi niebezpieczeństwami czyhającymi na ulicy. W większości sytuacji ratuje go przed opresją niewidzialny anioł stróż. W ostatnim przypadku okazuje się jednak, że anioł nie jest w stanie udzielić pomocy. Jego moc ma zatem swoje granice, które są związane z problemami finansowymi. Realizując spot, chcieliśmy uzyskać efekt pozwalający chwycić za serce potencjalnych darczyńców, którzy dzięki temu wesprą Dom Aniołów Stróżów i jego podopiecznych – mówi Maciej Bojda, Senior Creative w agencji 19 Południk.
Strategię, scenariusz spotu i koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja 19 Południk. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, reżyseria: Łukasz Zabłocki, operator: Jacek Podgórski, scenografia: Zuza Słomińska. Muzykę skomponowała Hania Rani.
W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH.
Kampanię „Moc Aniołów ma swoje granice” można wesprzeć poprzez stronę:
https://anioly24.pl/mocaniolow/.
19 Południk to niezależna agencja strategiczno-kreatywna. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji, kampaniami 360°, brandingiem, projektowaniem opakowań oraz tworzeniem platform kreatywnych, stron www i aplikacji mobilnych. Pracuje dla marek takich jak Lotos, Kaufland, Dan Cake i innych.
Więcej informacji udziela:
Karolina Moskal
PR & media relations manager
tel. +48 725 517 566
karolina.moskal@19poludnik.pl
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.