1-SZA KONFERENCJA „ZIKO DERMO BEAUTY FORUM” ZAKOŃCZONA SUKCESEM.
W dniach 24-25 maja 2022 w Aparthotel „Termy Uniejów” odbyła się pierwsza Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Ziko Dermo Beauty Forum” organizowana dla personelu drogerii Ziko Dermo. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 170 osób – kierowników drogerii, dermokonsultantek i dermokonsultantów. W trakcie dwudniowego forum uczestnicy mogli wysłuchać prelekcji przedstawicieli największych, światowych i polskich marek dermokosmetycznych, porozmawiać o produktach i nowościach rynkowych, ale również wziąć udział w warsztatach i szkoleniach dotyczących obsługi Klienta. Była to też okazja do świętowania jubileuszu 10-lecia drogerii Ziko Dermo.
Dwudniowa Konferencja Ziko Dermo Beauty Forum zakończyła się olbrzymim sukcesem. Była okazją do spotkania personelu Ziko Dermo z producentami dermokosmetyków. Mogli oni porozmawiać, wymienić poglądy i opinie oraz nawiązać bliższe relacje biznesowe.
Podczas pierwszego dnia Konferencji, przedstawiciele takich firm jak: L’Oréal Polska, LABORATOIRE NATIVE GALDERMA POLSKA, NUXE Polska, Perrigo Poland, Dr Irena Eris S.A. oraz LABORATOIRES EXPANSCIENCE Polska omawiali plany i kierunki rozwoju swoich marek oraz prezentowali najnowsze linie dermokometyczne i produkty, które lada moment wejdą na polski rynek.
Konferencji towarzyszyły targi, gdzie na stoiskach wystawienniczych dostawców toczyły się żywe dyskusje w kwestii pielęgnacji, sprzedawanych produktów, potrzeb klienta, czy dermokonsultacji. Specjalistki ds. kosmetologii Ziko Dermo opowiadały producentom dermokosmetyków m.in. o swoich doświadczeniach z Klientami oraz najczęściej zadawanych przez Klientów pytaniach. Z kolei dostawcy szczegółowo opisywali zastosowania różnych dermokosmetyków, opowiadali o najnowszych badaniach w dziedzinie kosmetologii, czy informowali o popularnych składnikach, olejach i ekstraktach, które obecnie są chętnie stosowane na rynku dermokosmetycznym. Można było również przetestować produkty tj. sprawdzić ich konsystencje, zapach, wchłanianie itp.
Drugi dzień Konferencji wypełniły wykłady i warsztaty o tematyce dotyczącej obsługi klienta, rozwijające umiejętności dotyczące rozpoznania jego potrzeb i komunikacji. Uczestnicy szkoleń opisywali własne doświadczenia, zadawali pytania i wspólnie zastanawiali się nad możliwymi rozwiązaniami.
„Celem Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum było spotkanie przedstawicieli reprezentujących dwa najważniejsze filary marki Ziko Dermo: naszych Pracowników z producentami asortymentu dostępnego w naszych drogeriach. Wiemy, że aby zapewnić Klientom najwyższy poziom świadczonych usług niezbędna jest ścisła współpraca z dostawcami, ciągła wymiana doświadczeń i stałe poszerzanie wiedzy. Producenci doskonale znają swoje produkty, śledzą trendy rynkowe i kreują nowe rozwiązania. Z kolei Dermokonsultantki i Dermokonsultanci najlepiej znają potrzeby Klientów Ziko Dermo, ich codzienne pytania i oczekiwania. Cieszę się, że udało się nam połączyć te perspektywy, bo to właśnie synergia naszych działań buduje wyjątkowość miejsca, jakim jest Ziko Dermo – drogeria inna niż wszystkie .” – podsumowuje Pani Beata Kmieć Prezes Ziko Dermo.
Zaufanie, szacunek, wsparcie - to elementy budujące dobre relacje biznesowe, a dzięki Konferencji Ziko Dermo Beauty Forum udało się je umocnić.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.