„7 metrów dla Ziemi” – ekologiczny format Rafała Gębury x myhive Warsaw Spire
myhive – należąca do Immofinanz międzynarodowa marka biurowa, pod którą działa m.in. warszawski wieżowiec Warsaw Spire – rozpoczęła współpracę z Rafałem Gęburą, twórcą „7 metrów pod ziemią”, autorem najpopularniejszych wywiadów na polskim YouTube (1,09 mln subskrypcji). W ramach kampanii promującej myhive Warsaw Spire powstał nowy format „7 metrów dla Ziemi” nagrywany w warszawskim wieżowcu, z udziałem gości specjalnych (m.in. Kasi Gandor i Macieja Orłosia). Na Warsaw Spire wyświetlono również specjalny neon reklamujący całą akcję. Za realizację odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
Nowy format powstający przy współpracy Rafała Gębury i myhive Polska realizowany jest na 38. piętrze w coworkingowych przestrzeniach Warsaw Spire w ramach projektu #myhiveourfuture. Zaproszeni do serii wywiadów „7 metrów dla Ziemi” goście specjalni (m.in. Kasia Gandor czy Maciej Orłoś) rozmawiają o problemach związanych z ekologią oraz dzielą się swoimi sposobami na dbanie o planetę. Celem kampanii jest zmiana przyzwyczajeń ludzi, pozytywny wpływ na środowisko i zaznaczenie obecności firmy myhive Polska w programie Climate Leadership.
– O współpracy z Rafałem Gęburą zdecydowało szereg czynników, jednak tym kluczowym była dla nas tematyka nowego cyklu jego wywiadów. Sami poprzez myhive kładziemy szczególny nacisk na aspekty proekologiczne, czy to poprzez wdrażanie w naszych budynkach eko inicjatyw, czy też angażując się z myhive w specjalny program Climate Leadership powered by UN Environment. W obu przypadkach naszym celem jest edukacja i wpływanie na zmiany zachowań ponad 13,000 osób pracujących w budynkach pod tą marką
– skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, firmy będącej właścicielem marki myhive.
Kampania rozpoczęła się od ogromnego neonu, który 14 maja rozświetlił ulice Warszawy, wyświetlając na wieżowcu Warsaw Spire napis „7 metrów pod Ziemią”. Do tej pory ukazały się pierwsze dwa odcinki z udziałem Kasi Gandor – aktywistki społecznej, z wykształcenia biotechnolożki oraz Macieja Orłosia – dziennikarza, aktora oraz działacza ekologicznego. Łącznie uzyskały już ponad 110 tys. wyświetleń.
Rafał Gębura to dziennikarz, który od lat w swoich wywiadach sięga po tematy uznawane za tabu i przybliża je swoim widzom w kameralnej atmosferze, która ułatwia ich odbiór. Prywatnie Rafał od wielu lat stosuje w swoim życiu rozwiązania proekologiczne.
– Moimi gośćmi są znani i lubiani, a do tego szczerze zaangażowani w ekologię. To osoby, które – podobnie jak ja – popełniają błędy, mają na sumieniu kilka ekologicznych grzechów, ale mają też dobrą wolę i chęć, aby więcej ich nie popełniać. Rozmawiając, będziemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami związanymi z ekologią, ale też zachęcać do proekologicznych postaw
– mówi Rafał Gębura.
Kolejne dwa odcinki serii zostaną opublikowane w nadchodzącym miesiącu. Goście specjalni pozostają jednak niespodzianką dla widzów. Organizatorzy zdradzają jedynie, że część gości, zaangażowani w kampanię youtuberzy, słyną ze swojej proekologicznej działalności, dzięki czemu nie tylko generują szeroki zasięg medialny, ale również umiejętnie utrzymują uwagę widzów i edukują, przekazując wartościowe treści oraz zmieniając ich postawę. Za koncepcję, realizację i koordynację kampanii odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.