„7 metrów dla Ziemi” – ekologiczny format Rafała Gębury x myhive Warsaw Spire
myhive – należąca do Immofinanz międzynarodowa marka biurowa, pod którą działa m.in. warszawski wieżowiec Warsaw Spire – rozpoczęła współpracę z Rafałem Gęburą, twórcą „7 metrów pod ziemią”, autorem najpopularniejszych wywiadów na polskim YouTube (1,09 mln subskrypcji). W ramach kampanii promującej myhive Warsaw Spire powstał nowy format „7 metrów dla Ziemi” nagrywany w warszawskim wieżowcu, z udziałem gości specjalnych (m.in. Kasi Gandor i Macieja Orłosia). Na Warsaw Spire wyświetlono również specjalny neon reklamujący całą akcję. Za realizację odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
Nowy format powstający przy współpracy Rafała Gębury i myhive Polska realizowany jest na 38. piętrze w coworkingowych przestrzeniach Warsaw Spire w ramach projektu #myhiveourfuture. Zaproszeni do serii wywiadów „7 metrów dla Ziemi” goście specjalni (m.in. Kasia Gandor czy Maciej Orłoś) rozmawiają o problemach związanych z ekologią oraz dzielą się swoimi sposobami na dbanie o planetę. Celem kampanii jest zmiana przyzwyczajeń ludzi, pozytywny wpływ na środowisko i zaznaczenie obecności firmy myhive Polska w programie Climate Leadership.
– O współpracy z Rafałem Gęburą zdecydowało szereg czynników, jednak tym kluczowym była dla nas tematyka nowego cyklu jego wywiadów. Sami poprzez myhive kładziemy szczególny nacisk na aspekty proekologiczne, czy to poprzez wdrażanie w naszych budynkach eko inicjatyw, czy też angażując się z myhive w specjalny program Climate Leadership powered by UN Environment. W obu przypadkach naszym celem jest edukacja i wpływanie na zmiany zachowań ponad 13,000 osób pracujących w budynkach pod tą marką
– skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ, firmy będącej właścicielem marki myhive.
Kampania rozpoczęła się od ogromnego neonu, który 14 maja rozświetlił ulice Warszawy, wyświetlając na wieżowcu Warsaw Spire napis „7 metrów pod Ziemią”. Do tej pory ukazały się pierwsze dwa odcinki z udziałem Kasi Gandor – aktywistki społecznej, z wykształcenia biotechnolożki oraz Macieja Orłosia – dziennikarza, aktora oraz działacza ekologicznego. Łącznie uzyskały już ponad 110 tys. wyświetleń.
Rafał Gębura to dziennikarz, który od lat w swoich wywiadach sięga po tematy uznawane za tabu i przybliża je swoim widzom w kameralnej atmosferze, która ułatwia ich odbiór. Prywatnie Rafał od wielu lat stosuje w swoim życiu rozwiązania proekologiczne.
– Moimi gośćmi są znani i lubiani, a do tego szczerze zaangażowani w ekologię. To osoby, które – podobnie jak ja – popełniają błędy, mają na sumieniu kilka ekologicznych grzechów, ale mają też dobrą wolę i chęć, aby więcej ich nie popełniać. Rozmawiając, będziemy wymieniać się wiedzą i doświadczeniami związanymi z ekologią, ale też zachęcać do proekologicznych postaw
– mówi Rafał Gębura.
Kolejne dwa odcinki serii zostaną opublikowane w nadchodzącym miesiącu. Goście specjalni pozostają jednak niespodzianką dla widzów. Organizatorzy zdradzają jedynie, że część gości, zaangażowani w kampanię youtuberzy, słyną ze swojej proekologicznej działalności, dzięki czemu nie tylko generują szeroki zasięg medialny, ale również umiejętnie utrzymują uwagę widzów i edukują, przekazując wartościowe treści oraz zmieniając ich postawę. Za koncepcję, realizację i koordynację kampanii odpowiada sieć partnerska LifeTube (grupa LTTM).
LTTM - należąca do holdingu Mediacap SA największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce, a twórcy zrzeszeni w sieci odpowiadają za ponad 12% oglądalności całego YouTube’a w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube w CEE, TalentMedia - profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Gameset - agencja gaming marketingu.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.