Komunikaty PR

Agencja Bluecloud Interactive z platformą dla przedsiębiorców w czasach kryzysu

2020-04-30  |  23:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Nadeszły trudne czasy dla przedsiębiorców, w wielu przypadkach wymagające całkowitej zmiany podejścia do działań marketingowych. Agencja Bluecloud Interactive wyszła naprzeciw problemowi, tworząc platformę o komunikacji w dobie pandemii dla osób, które zarządzają marketingiem w firmach lub własną marką. 

Projekt ruszył 15 kwietnia 2020 w serwisie komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency. 

Za jego koordynację odpowiada Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

W swoim opracowaniu o komunikacji w dobie pandemii agencja pokazuje, że kontakt z odbiorcą jest niezbędny i może przynieść długofalowo trwałe korzyści marce. Eksperci z Bluecloud Interactive doradzą również, w jaki sposób prowadzić digital marketing w czasach kryzysu. 

 

Platforma bazuje na mocnych danych opartych o doświadczenie brandu. Można w niej znaleźć najnowsze trendy społeczno-gospodarcze i statystyki z analitycznymi opisami. Eksperci agencji Bluecloud Interactive dzielą się swoim praktycznym doświadczeniem pokazując, jak zbudować wiarygodność i zaufanie do marki w czasach, gdy zmiany następują bardzo dynamicznie. Firma dzieli się również informacjami, jak rosnąć w czasie spadków i znaleźć nadzieję dla firmy w kryzysie. Na platformie znajduje się również wachlarz narzędzi marketingowych, które są kluczowe w komunikacji podczas kryzysu.

 

“Projekt powstał z potrzeby czasów i rynku. Chcemy uzmysłowić markom i firmom, że nie powinny przerywać działań promocyjnych i brand komunikacji, ponieważ oddadzą w ten sposób pole konkurencji. Jest wielce prawdopodobne, że po kryzysie, marki, które wstrzymają komunikację, stracą udziały rynkowe.” - mówi Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

Pomysł platformy został stworzony wspólnie przez działy New Biznes i Strategii agencji Bluecloud Interactive. Jego opracowaniem zajął się Dział Strategii oraz Dział Social Media w składzie: Piotr Nogal, który jest odpowiedzialny za koordynację projektu, Wiktor Jędrzejewski oraz Marta Rudzińska. 

 

“W naszym opracowaniu i podajemy przykłady na podstawie kilku kryzysów w XX i XXI wieku - firm, które po kryzysie zyskały nawet kilkaset procent wzrostu. Przyjrzeliśmy się tym danym i wyciągamy z nich wnioski dla przedsiębiorców.” – tłumaczy Piotr Nogal, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

 

Platforma będzie rozwijana w kierunku tematów związanych z digital transformation. Druga połowa tego roku to będą wielkie inwestycje w customer service oraz komunikację i sprzedaż online. Będzie to wymagało od przedsiębiorstw transformacji w kierunku przeniesienia się do sieci na wielu płaszczyznach nie tylko związanych z komunikacją, ale też w obszarze dystrybucji, obsługi klienta czy relacji biznesowych. 

 

Dostęp do platformy jest całkowicie bezpłatny i można go znaleźć pod tym linkiem: https://komunikacjawkryzysie.bluecloud.agency/. 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing, social media i influencer marketing, web design - UX/UI/, web development oraz content marketing.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.