Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
ASAP Care 24 działa na rynku od 2016 r. W portfolio ma klientów takich jak Media Markt, Virgin Mobile, czy też marki należące do Maspex oraz Sanofi. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. W 2018 r. w agencję zainwestował fundusz Meta Ventures. W marcu br. agencja zmieniła nazwę na Moderio.
- Jako Moderio będziemy w dalszym ciągu rozwijać nasze kluczowe usługi związane z moderacją w kanałach online. Na polskim rynku nie mamy bezpośredniej konkurencji. Jesteśmy jedyną firmą, która w tak kompleksowy sposób skupia się na obsłudze moderacyjnej marek we wszystkich kanałach kontaktu dostępnych w sieci. Zmieniamy nazwę, aby podkreślić nasze kompetencje i zwiększyć świadomość usług, które dostarczamy – mówi Daniel Grzesiuk, CEO agencji.
Moderio oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowanie opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Agencja prowadzi również projekty na rynkach zagranicznych, m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE. Specjaliści Moderio skupiają się na moderacji prosprzedażowej, aktywnie pomagając klientom w decyzjach zakupowych, wspierają też tradycyjne kanały kontaktu w pozyskiwaniu leadów oraz lojalizacji klientów.
- Rok 2020 pokazał, że praktycznie nie ma już na rynku marek, które mogą pomijać kanały komunikacji cyfrowej w procesach sprzedaży i obsługi klientów. Dodatkowo epidemia COVID-19 sprawiła, że jeśli marka myśli o oferowaniu swoich produktów lub usług szerszemu gronu odbiorców musi być gotowa na permanentny i bliski kontakt z konsumentami – podkreśla Grzesiuk – Kontakt z konsumentami skupiony wyłącznie na celach informacyjnych i niedopuszczaniu do kryzysów wizerunkowych już nie wystarcza. Od moderatora na czacie lub w social media oczekujemy jako konsumenci porady i pomocy w podjęciu właściwej decyzji zakupowej, a jako marka, że będzie dbał o zwiększanie sprzedaży i satysfakcję konsumentów, tak jak konsultant w sklepie czy punkcie obsługi. Dlatego kolejna ważna zmiana idąca za rebrandingiem to zwiększenie naszych kompetencji wspierających bezpośrednio sprzedaż w kanałach online.
W ramach rebrandingu agencja zmieniła nazwę, logotyp oraz stworzyła nowy serwis internetowy.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.