Awans Juliusza Korwina na stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.
Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Awans Juliusza Korwina na stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive.
Z początkiem nowego roku Juliusz Korwin objął stanowisko Account Director w Bluecloud Interactive. Wcześniej pełnił w agencji funkcję Team Leadera. Będzie odpowiedzialny za dział Client Service, rozwijanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz projektowych z obecnymi klientami w zakresie działań social mediowych, influencer marketingu i marketingu szeptanego.
Juliusz Korwin z sukcesem prowadził projekty m.in. dla : Fuji Film, Nationale – Nederlanden czy UPC. Zaczynał od wdrażania startupów, ale porwała go reklama. Karierę rozpoczynał w Vacaloca, a obecnie rozpoczyna 3 rok w Bluecloud. Będzie zarządzał zespołem składającym się z 6 osób, W relacjach stawia na zaufanie i partnerstwo. Prywatnie największy fan Legii Warszawa w agencji oraz miłośnik rodzinnych podróży po Polsce.
Julek to człowiek godny zaufania, dlatego jego awans był tylko kwestią czasu. Nowa struktura w Client Service pozwoli jeszcze lepiej obsługiwać naszych Klientów. - podkreśla Łukasz Janowski, CEO Bluecloud Interactive.
Bluecloud Interactive zajmuje się tworzeniem kampanii zintegrowanych z obszaru experience
marketingu oraz kampanii digitalowych obejmujących performance marketing, buzz marketing,social media i influencer marketing, web design - UX/UI/ web development oraz content design i
branded content.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.