Awanse w dziale strategii McCANN Poland
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Przełom roku to czas zmian w McCANN Poland. Z początkiem lutego br. Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko Chief Innovation Officer, natomiast Natalia Drobniak awansowała na Strategy Group Head. Dodatkowo, Maria Gajkowska awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner.
Marcin Samek to ekspert z ponad 18-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Swoją karierę w McCANN rozpoczął w 2013 roku jako Dyrektor Strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Teraz objął nowo powstałe stanowisko Chief Innovation Officer, na którym będzie odpowiadał za innowacje i wdrażanie nowych produktów dla całej grupy McCANN Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych, m.in. EFFIE, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, czy Webby Awards. Jest również trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by EFFIE Program.
Wszystko się zmienia. Aby nadal tworzyć efektywne kampanie dla naszych klientów musimy się zmieniać, tworzyć innowacyjne produkty, szukać nowych form komunikacji, partnerstw, dywersyfikować biznes. Cieszy mnie robienie nowych rzeczy, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji. Świetnie, że mogę dalej rozwijać się w tym kierunku w McCANN Poland. – mówi Marcin Samek.
Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad 8-letnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCANN jest związana od blisko pięciu lat. Swoją drogę w McCANN zaczynała od stanowiska Strategic Planner pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko Strategy Group Head. Nie tylko doradza w zakresie strategii komunikacji, strategii marki, ale również prowadzi warsztaty dla klientów. Wielokrotna laureatka nagród w konkursie EFFIE, jurorka w konkursach Innovation Awards czy Young Creatives.
Od kiedy dołączyłam do McCANN bacznie obserwowałam rozwój naszego działu strategii pod kierunkiem Marcina Samka. Niezwykle mnie cieszy, że dzięki naszej ciężkiej pracy w 2021 roku staliśmy się agencją roku EFFIE. To było dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz z ciekawością patrzę w przyszłość przejmując obok doradztwa strategicznego dla naszych klientów, także zadania operacyjne dotyczące działu strategii. To dla mnie ogromnie motywujące wyzwanie. – mówi Natalia Drobniak.
Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCANN od maja 2021 roku, gdzie w grudniu awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach EFFIE i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.
Bycie częścią zespołu strategii McCANN to dla mnie nie tylko kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, ale przede wszystkim okazja do pracy w niezwykle kompetentnym i dynamicznie rozwijającym się zespole. Jestem przekonana, że dzięki zmianom będziemy mogli tworzyć jeszcze bardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania dla obecnych oraz nowych klientów agencji. Cieszę się, że będę miała w tym swój udział. - mówi Maria Gajkowska.
Zmiany w dziale strategii to kolejny krok w ewolucji struktury McCANN Poland. To nie tylko możliwość rozwoju jej kluczowych pracowników, ale również szansa na tworzenie coraz bardziej skutecznych i lepiej odpowiadających na potrzeby klientów – działań komunikacyjnych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.