Awanse w dziale strategii McCANN Poland
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Przełom roku to czas zmian w McCANN Poland. Z początkiem lutego br. Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko Chief Innovation Officer, natomiast Natalia Drobniak awansowała na Strategy Group Head. Dodatkowo, Maria Gajkowska awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner.
Marcin Samek to ekspert z ponad 18-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Swoją karierę w McCANN rozpoczął w 2013 roku jako Dyrektor Strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Teraz objął nowo powstałe stanowisko Chief Innovation Officer, na którym będzie odpowiadał za innowacje i wdrażanie nowych produktów dla całej grupy McCANN Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych, m.in. EFFIE, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, czy Webby Awards. Jest również trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by EFFIE Program.
Wszystko się zmienia. Aby nadal tworzyć efektywne kampanie dla naszych klientów musimy się zmieniać, tworzyć innowacyjne produkty, szukać nowych form komunikacji, partnerstw, dywersyfikować biznes. Cieszy mnie robienie nowych rzeczy, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji. Świetnie, że mogę dalej rozwijać się w tym kierunku w McCANN Poland. – mówi Marcin Samek.
Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad 8-letnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCANN jest związana od blisko pięciu lat. Swoją drogę w McCANN zaczynała od stanowiska Strategic Planner pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko Strategy Group Head. Nie tylko doradza w zakresie strategii komunikacji, strategii marki, ale również prowadzi warsztaty dla klientów. Wielokrotna laureatka nagród w konkursie EFFIE, jurorka w konkursach Innovation Awards czy Young Creatives.
Od kiedy dołączyłam do McCANN bacznie obserwowałam rozwój naszego działu strategii pod kierunkiem Marcina Samka. Niezwykle mnie cieszy, że dzięki naszej ciężkiej pracy w 2021 roku staliśmy się agencją roku EFFIE. To było dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz z ciekawością patrzę w przyszłość przejmując obok doradztwa strategicznego dla naszych klientów, także zadania operacyjne dotyczące działu strategii. To dla mnie ogromnie motywujące wyzwanie. – mówi Natalia Drobniak.
Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCANN od maja 2021 roku, gdzie w grudniu awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach EFFIE i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.
Bycie częścią zespołu strategii McCANN to dla mnie nie tylko kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, ale przede wszystkim okazja do pracy w niezwykle kompetentnym i dynamicznie rozwijającym się zespole. Jestem przekonana, że dzięki zmianom będziemy mogli tworzyć jeszcze bardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania dla obecnych oraz nowych klientów agencji. Cieszę się, że będę miała w tym swój udział. - mówi Maria Gajkowska.
Zmiany w dziale strategii to kolejny krok w ewolucji struktury McCANN Poland. To nie tylko możliwość rozwoju jej kluczowych pracowników, ale również szansa na tworzenie coraz bardziej skutecznych i lepiej odpowiadających na potrzeby klientów – działań komunikacyjnych.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.