Awanse w dziale strategii McCANN Poland
Weber Shandwick
ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com
Przełom roku to czas zmian w McCANN Poland. Z początkiem lutego br. Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko Chief Innovation Officer, natomiast Natalia Drobniak awansowała na Strategy Group Head. Dodatkowo, Maria Gajkowska awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner.
Marcin Samek to ekspert z ponad 18-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych. Swoją karierę w McCANN rozpoczął w 2013 roku jako Dyrektor Strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Teraz objął nowo powstałe stanowisko Chief Innovation Officer, na którym będzie odpowiadał za innowacje i wdrażanie nowych produktów dla całej grupy McCANN Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych, m.in. EFFIE, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, czy Webby Awards. Jest również trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by EFFIE Program.
Wszystko się zmienia. Aby nadal tworzyć efektywne kampanie dla naszych klientów musimy się zmieniać, tworzyć innowacyjne produkty, szukać nowych form komunikacji, partnerstw, dywersyfikować biznes. Cieszy mnie robienie nowych rzeczy, poszukiwanie nowych rozwiązań i wdrażanie innowacji. Świetnie, że mogę dalej rozwijać się w tym kierunku w McCANN Poland. – mówi Marcin Samek.
Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad 8-letnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCANN jest związana od blisko pięciu lat. Swoją drogę w McCANN zaczynała od stanowiska Strategic Planner pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko Strategy Group Head. Nie tylko doradza w zakresie strategii komunikacji, strategii marki, ale również prowadzi warsztaty dla klientów. Wielokrotna laureatka nagród w konkursie EFFIE, jurorka w konkursach Innovation Awards czy Young Creatives.
Od kiedy dołączyłam do McCANN bacznie obserwowałam rozwój naszego działu strategii pod kierunkiem Marcina Samka. Niezwykle mnie cieszy, że dzięki naszej ciężkiej pracy w 2021 roku staliśmy się agencją roku EFFIE. To było dla nas ogromne wyróżnienie. Teraz z ciekawością patrzę w przyszłość przejmując obok doradztwa strategicznego dla naszych klientów, także zadania operacyjne dotyczące działu strategii. To dla mnie ogromnie motywujące wyzwanie. – mówi Natalia Drobniak.
Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCANN od maja 2021 roku, gdzie w grudniu awansowała na stanowisko Senior Strategic Planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach EFFIE i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.
Bycie częścią zespołu strategii McCANN to dla mnie nie tylko kolejne, ciekawe wyzwanie zawodowe, ale przede wszystkim okazja do pracy w niezwykle kompetentnym i dynamicznie rozwijającym się zespole. Jestem przekonana, że dzięki zmianom będziemy mogli tworzyć jeszcze bardziej efektywne i innowacyjne rozwiązania dla obecnych oraz nowych klientów agencji. Cieszę się, że będę miała w tym swój udział. - mówi Maria Gajkowska.
Zmiany w dziale strategii to kolejny krok w ewolucji struktury McCANN Poland. To nie tylko możliwość rozwoju jej kluczowych pracowników, ale również szansa na tworzenie coraz bardziej skutecznych i lepiej odpowiadających na potrzeby klientów – działań komunikacyjnych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.