Komunikaty PR

Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

2021-06-16  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Do pobrania png ( 3.46 MB )

Karol ‘Blowek’ Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek, to jeden z największych polskich YouTuberów, a dzięki internetowej sławie niejednokrotnie pojawiał się również w mediach masowego przekazu. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management. 

Karol ‘Blowek’ Gązwa - autor książki „Zostań YouTuberem”, jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce, autor największego w Polsce, pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube - ponad 4,7 mln. Twórca 1436 filmików, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób. Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał ‘Blowek’, i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów! Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę. 

Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge a także  podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości.  W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie i przeprowadził wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen. 

SPEŁNILEM SWOJE MARZENIE!

Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Wolski Management. 

Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo: To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki. Rośniemy w esporcie i komunikacji, a współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom. Nie przeszkodziło to nam jednak współpracować z 450 twórcami z Europy (w tym 158 z Polski) i Stanów Zjednoczonych w roku ubiegłym. Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze, równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek.  

Karol ‘Blowek’ Gązwa: Cieszę się, że mogę dołączyć do  Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem.

Patryk Wolski: Fantasyexpo to agencja, która wspiera inicjatywy swoich podopiecznych z wielką starannością i szacunkiem dla ich twórczości. Obserwując ich działania z innymi talentami wiem, że Karol będzie w dobrych rękach. Liczę, że dzięki tej zmianie zyskamy nowe możliwości rozwoju, dzięki którym razem zrealizujemy zamierzone cele na ten i przyszły rok. 

Fantasyexpo to lider w dziedzinie łączenia marek z esportem i gamingiem. Na swoim koncie ma realizacje projektów w całej Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Jednym z filarów działalności, są kampanie oparte na influencer marketingu.  Na co dzień agencja reprezentuje na wyłączność takie tuzy polskiego Youtube oraz Twitcha jak Izak, PashaBiceps, Ewron, Nervarien, Kubon, Disstream i inni. W 2019 roku postanowiło jednak wyłamać się z tego kanonu i rozpoczęło współpracę z  Karolem Paciorkiem oraz Włodkiem Markowiczem, kojarzonymi z kanałów Lekko Stronniczy oraz Imponderabilia. Ten związek zaowocował wieloma udanymi projektami, zarówno pod względem prowadzonych kampanii oraz pomocy w organizowaniu gości najwyższego szczebla jak Andrzej Duda czy Popek. Agencja stale poszerza swoje portfolio na każdym polu - gamingowym, komunikacyjnym oraz również w influencer marketingu, by w sposób kompleksowy realizować potrzeby rynku, zarówno lokalnego jak i globalnego. Jednym z ważniejszych ostatnich ogłoszeń, była informacja o strategicznym i wyłącznym partnerstwie z rumuńską firmą PGL, w zakresie działań biznesowych i marketingowych oscylujących wokół PGL Major Stockholm 2021. 

Agencja Patryk Wolski Management doradza merytorycznie, wizerunkowo oraz wspiera wiele osób publicznych w show biznesie. Reprezentuje na wyłączność  Mateusza  Gesslera, Radka Kotarskigo oraz Anitę Sokołowską. Gwiazdy, z którymi współpracuje działają z firmami takimi jak Bosch, Hortex, Pernod Ricard, Arla, Mars, Mastercard.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.