Komunikaty PR

Call for papers: zostań prelegentem Forum IAB 2021!

2021-01-18  |  14:00
Biuro prasowe

Pandemia COVID-19 w 2020 roku zburzyła dotychczasowy porządek świata. W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i zmieniających się warunków stanęło życie prywatne, relacje społeczne i biznes większości branż. Niektóre zjawiska przyspieszyły, inne są zupełnie nowe. Dla wszystkich dobre zrozumienie charakteru zmian jest głównym wyzwaniem zawodowym i osobistym. Adaptacja i elastyczność stają się kluczowymi umiejętnościami.

Dawne trendbooki i przewidywania straciły aktualność. Życie przeniosło się do domów, cała sfera online nabrała jeszcze większego znaczenia. Zyskały na popularności serwisy streamingowe, zwiększyła się popularność zakupów internetowych, wiele osób nauczyło się korzystać z aplikacji pomagających w nauce czy pracy zdalnej. Digitalizacja życia prywatnego sprawia, że konsument jest coraz bardziej świadomy, ale również wymagający.

Przełożyło się to na biznes, marketing, koniunkturę - i to z implikacjami nie tylko na 2021 rok, ale również kolejne lata. Niektóre firmy stanęły w obliczu bankructwa, inne się rozwinęły (i/lub rozwijają), szybciej niż wcześniej. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne. Dla niektórych biznesów lata 2020/2021 to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią, transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach; ewolucja w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Wiele firm i organizacji postanowiło też wspierać w cyfrowej transformacji najmniejsze, dotknięte przez pandemię firmy.

Budżetowanie działań na 2021 rok i kolejne musiało i musi nadal się odbywać, mimo że niepewności jest znacznie więcej niż w latach poprzednich. Na ten czas, jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów, marketingu i sprzedaży. Tym większego znaczenia nabiera taka platforma wymiany wiedzy, najlepszych praktyk, inspiracji i obserwacji, jak Forum IAB.

Chcemy wspólnie przyjrzeć się takim zagadnieniom jak:

  • wpływ COVID-19 na zachowania konsumentów,
  • zdrowie i edukacja w dobie usług online,
  • zmiana w konsumpcji mediów oraz ich wpływ na różne branże: rozrywkę, sport i inne
  • praca zdalna: możliwości i zagrożenia,
  • kreatywność, prototypowanie i brainstorming w rzeczywistości wirtualnej,
  • rola internetu w rzeczywistości post-pandemicznej,
  • rozwój twórców i artystów w przestrzeni online,
  • consumer experience oraz prywatność w internecie a zmieniające się regulacje prawne,
  • adaptacja biznesów zmieniającej się rzeczywistości digitalowej i trendów konsumenckich,
  • zmiany strategii produktowych i redefinicja strategii sprzedażowych,
  • szybka transformacja w stronę digitalu oraz nowe kanały sprzedaży,
  • wpływ marketingu online na procesy odbudowy i redukcji strat wywołanych pandemią,
  • kierunki rozwoju e-commerce i usług online (livestream shopping, shoppable media, marketplace i inne),
  • Pomysły na wsparcie w procesie digitalowej transformacji małych firm.

Na scenie tegorocznego Forum IAB chcemy pokazać sukcesy (lub ewentualnie porażki, z których można się czegoś nauczyć) firm, które zderzyły się z nową rzeczywistością, a także wizje na redefinicję dotychczasowych działań. W szczególności chcielibyśmy na scenę zaprosić klientów branży marketingu cyfrowego - marketerów, osoby kierujące sprzedażą tradycyjną i e-commerce, ponieważ wiele osób pracujących po stronie klientów ma niesłychanie duże praktyczne doświadczenie i znajomość swoich branż - w takim stopniu, w jakim może to być trudne do osiągnięcia dla dostawców, partnerów, agencji, mediów. Mamy świadomość, że nie zawsze można pokazać dokładne liczby i wyniki działań, które często są bardzo poufne - ale chcemy byście podzielili się swoim doświadczeniem i wnioskami.

Naturalnie zapraszamy również do zgłaszania prezentacji przedstawicieli agencji, mediów, firm technologicznych, a także wszystkich animatorów rynku. O tym i o innych wymiarach zaufania chcielibyśmy dyskutować na tegorocznym Forum IAB, wymieniając się doświadczeniami i inspiracjami z ekspertami z różnych branż, podchodząc do tematu z jak największej ilości perspektyw. Wierzymy, że ta debata, właśnie naszej branży, jest dzisiaj bardzo potrzeba.

Zostań prelegentem Forum IAB 2021

Czekamy na Wasze prezentacje obejmujące następujące tematy:
#antykruchość, #pandemia, #zmiana, #digitalizacja, #wirtualnyświat, #technologia, #adaptacja, #ecommerce, #e-edukacja, #e-spotkania, #workation, #NoRules, #fastforward, #acceleration, #PolskaPrasaOdnowa, #hybryda,  #redefinicja, #odnowa #zdrowieonline # edukacjaonline #rozrywkaonline #streaming #livestream #pracazdalna #sportonline #shopping #shoppablemedia #marketplace #COVIDinsights #digitaltransformation #transformacja #gaming #digitalSME #wsparcieonline #dylematy

Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem  w powyższym temacie, zapraszamy do wzięcia udziału w call for papers do Forum IAB 2021. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne, należy je przesłać na adres forum2021@iab.org.pl do 8 lutego 2021 r.

Szczegółowy brief i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/call-for-papers/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska Biuro prasowe
2024-04-24 | 10:00

Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska

Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach
Media i PR Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
2024-04-24 | 01:00

Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity

INFORMACJA PRASOWA do natychmiastowej publikacji RUSZA PLEBISCYT NA SUPERBOHATERA W PKP INTERCITY Warszawa, 24 kwietnia 2024. Fundacja Nauka. To Lubię wspólnie z PKP Intercity
Media i PR PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
2024-04-23 | 08:00

PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE

Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.