Komunikaty PR

Ceramika Paradyż prezentuje autorskie kolekcje Gosi Baczyńskiej

2021-05-28  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

Wyjątkowe płytki ceramiczne powstałe w wyniku współpracy Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej właśnie trafiły do sprzedaży.

Kolekcje Paradyż My Way autorstwa Gosi Baczyńskiej zachwycają oryginalnością, bogactwem struktur i nieoczywistą kolorystyką, wyznaczając trendy wnętrzarskie nie tylko na ten rok. Charakteryzują się wyjątkową dbałością o szczegóły, a każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. Siedem luksusowych kolekcji: Mystic Shadows, Night Quenn, Sleeping Beauty, Fashion Spirit, Unique Lady, Cold Princess oraz Noissy Whisper, to designerska interpretacja zmysłowych fasonów, tekstur i kolorów ze światowych wybiegów. Ich wzornictwo nawiązuje do najbardziej charakterystycznych wyróżników wielkiej mody: plisów, satyny, koronki, złota, srebra czy cekinów. A to wszystko w niepowtarzalnym stylu Gosi Baczyńskiej!

Design okiem artystki

Gosia Baczyńska to niezwykła osobowość i niezaprzeczalna ikona świata mody. Wielokrotnie zapraszana do udziału w Paris Fashion Week i nagradzana przez wiodące magazyny modowe. Od ponad 20 lat tworzy kreacje, które olśniewają zmysłowością i są spełnieniem marzeń milionów kobiet w Polsce i zagranicą. Jej projekty niczym dzieła sztuki powstają z niespotykaną starannością oraz precyzją. I nie inaczej było w przypadku pierwszej w historii kolekcji płytek ceramicznych sygnowanych jej nazwiskiem. Każdy element to efekt przemyślanej wizji artystki, którą wraz z zespołem Ceramiki Paradyż z sukcesem urzeczywistniła.

- Praca z zespołem Ceramika Paradyż od początku była wielką przyjemnością, ale i wyzwaniem. Naszym założeniem było stworzenie czegoś, czego jeszcze nie było: kolekcji płytek, które “ubiorą wnętrze” w najlepsze kreacje, wydobywając z niego pełen potencjał i piękno, zachowując wyrazisty charakter. Dużo czasu poświęciliśmy na szukanie nowych rozwiązań, dających nieznane wcześniej możliwości. Nie byłoby to możliwe, gdybym nie współpracowała przy tym projekcie z najlepszymi profesjonalistami z branży. W końcu udało nam się stworzyć formy na tyle eleganckie, ale i nonszalanckie zarazem, aby w połączeniu dawały wrażenie niewymuszonego luksusu – zaznacza Gosia Baczyńska.

Nowe podejście do projektowania

Ceramika Paradyż wielokrotnie udowodniła, że design to jej mocna strona. Od lat polska marka odważnie sięga po nieszablonowe rozwiązania, zaskakując branżę i zdobywając prestiżowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach wzorniczych. Bogate doświadczenie zespołu projektowego w połączeniu z innowacyjnymi technologiami zdobniczymi, umożliwiły producentowi przeniesienie talentu i kreacji artystki na materiał ceramiczny z zachowaniem dbałości o najdrobniejsze szczegóły. Wykorzystując różne techniki produkcji, różne formaty i materiały, Ceramika Paradyż zademonstrowała zupełnie nowe podejście zarówno do tworzenia kolekcji, jak i do projektowania domowej przestrzeni.

- Realizacja naszej misji inspirowania pięknem zobowiązuje do odważnych i spektakularnych działań. Jednym z nich było podjęcie współpracy z Gosią Baczyńską, która jest nie tylko światowej sławy projektantką, ale i wymagającym partnerem. Uczestniczyła w każdym z etapów prac nad kolekcją, wprowadzając swoje uwagi i dbając o najmniejsze szczegóły. Wspaniała relacja z naszym zespołem i wewnętrzny proces zarządzania designem, pozwolił nam na sprostanie jej oczekiwaniom. W rezultacie powstały kolekcje, które są naszą prawdziwą dumą. Piękne wzory składają się na wdrożenie o absolutnie unikatowym charakterze. Wszyscy klienci, zarówno o wysokich wymaganiach estetycznych, jak i jakościowych, znajdą w tej ofercie propozycję do stworzenia własnego, wyjątkowego wnętrza o niepowtarzalnej stylistyce. Teraz, z ogromną radością pokazujemy efekt współpracy z Gosią Baczyńską i jesteśmy przekonani, że wszyscy miłośnicy pięknych wnętrz docenią nietuzinkowość tych produktów – podsumowuje Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

Kolekcje Paradyż My Way by Gosia Baczyńska dostępne są w największym obecnie na rynku formacie płytki ściennej 40 x 120 cm. Zostały pomyślane zgodnie z zasadą MIX ‘N’ MATCH – wszystkie elementy można ze sobą dowolnie zestawiać i układać, tworząc nieskończoną ilość aranżacji. Współpraca Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską to projekt, o który zadbano na każdej płaszczyźnie. Produkty nie tylko zachwycają designem, lecz także ich ekspozycja wyróżnia się na tle konkurencji w rynku. Stylistyka przywodząca na myśl klimat modowych wybiegów, cekinowa tapicerka i design niczym z luksusowych domów mody, to kolejny dowód na to, że Ceramika Paradyż przełamuje schematy na wielu płaszczyznach, wyznaczając nowy kierunek branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.