Komunikaty PR

Ceramika Paradyż prezentuje autorskie kolekcje Gosi Baczyńskiej

2021-05-28  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

Wyjątkowe płytki ceramiczne powstałe w wyniku współpracy Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej właśnie trafiły do sprzedaży.

Kolekcje Paradyż My Way autorstwa Gosi Baczyńskiej zachwycają oryginalnością, bogactwem struktur i nieoczywistą kolorystyką, wyznaczając trendy wnętrzarskie nie tylko na ten rok. Charakteryzują się wyjątkową dbałością o szczegóły, a każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. Siedem luksusowych kolekcji: Mystic Shadows, Night Quenn, Sleeping Beauty, Fashion Spirit, Unique Lady, Cold Princess oraz Noissy Whisper, to designerska interpretacja zmysłowych fasonów, tekstur i kolorów ze światowych wybiegów. Ich wzornictwo nawiązuje do najbardziej charakterystycznych wyróżników wielkiej mody: plisów, satyny, koronki, złota, srebra czy cekinów. A to wszystko w niepowtarzalnym stylu Gosi Baczyńskiej!

Design okiem artystki

Gosia Baczyńska to niezwykła osobowość i niezaprzeczalna ikona świata mody. Wielokrotnie zapraszana do udziału w Paris Fashion Week i nagradzana przez wiodące magazyny modowe. Od ponad 20 lat tworzy kreacje, które olśniewają zmysłowością i są spełnieniem marzeń milionów kobiet w Polsce i zagranicą. Jej projekty niczym dzieła sztuki powstają z niespotykaną starannością oraz precyzją. I nie inaczej było w przypadku pierwszej w historii kolekcji płytek ceramicznych sygnowanych jej nazwiskiem. Każdy element to efekt przemyślanej wizji artystki, którą wraz z zespołem Ceramiki Paradyż z sukcesem urzeczywistniła.

- Praca z zespołem Ceramika Paradyż od początku była wielką przyjemnością, ale i wyzwaniem. Naszym założeniem było stworzenie czegoś, czego jeszcze nie było: kolekcji płytek, które “ubiorą wnętrze” w najlepsze kreacje, wydobywając z niego pełen potencjał i piękno, zachowując wyrazisty charakter. Dużo czasu poświęciliśmy na szukanie nowych rozwiązań, dających nieznane wcześniej możliwości. Nie byłoby to możliwe, gdybym nie współpracowała przy tym projekcie z najlepszymi profesjonalistami z branży. W końcu udało nam się stworzyć formy na tyle eleganckie, ale i nonszalanckie zarazem, aby w połączeniu dawały wrażenie niewymuszonego luksusu – zaznacza Gosia Baczyńska.

Nowe podejście do projektowania

Ceramika Paradyż wielokrotnie udowodniła, że design to jej mocna strona. Od lat polska marka odważnie sięga po nieszablonowe rozwiązania, zaskakując branżę i zdobywając prestiżowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach wzorniczych. Bogate doświadczenie zespołu projektowego w połączeniu z innowacyjnymi technologiami zdobniczymi, umożliwiły producentowi przeniesienie talentu i kreacji artystki na materiał ceramiczny z zachowaniem dbałości o najdrobniejsze szczegóły. Wykorzystując różne techniki produkcji, różne formaty i materiały, Ceramika Paradyż zademonstrowała zupełnie nowe podejście zarówno do tworzenia kolekcji, jak i do projektowania domowej przestrzeni.

- Realizacja naszej misji inspirowania pięknem zobowiązuje do odważnych i spektakularnych działań. Jednym z nich było podjęcie współpracy z Gosią Baczyńską, która jest nie tylko światowej sławy projektantką, ale i wymagającym partnerem. Uczestniczyła w każdym z etapów prac nad kolekcją, wprowadzając swoje uwagi i dbając o najmniejsze szczegóły. Wspaniała relacja z naszym zespołem i wewnętrzny proces zarządzania designem, pozwolił nam na sprostanie jej oczekiwaniom. W rezultacie powstały kolekcje, które są naszą prawdziwą dumą. Piękne wzory składają się na wdrożenie o absolutnie unikatowym charakterze. Wszyscy klienci, zarówno o wysokich wymaganiach estetycznych, jak i jakościowych, znajdą w tej ofercie propozycję do stworzenia własnego, wyjątkowego wnętrza o niepowtarzalnej stylistyce. Teraz, z ogromną radością pokazujemy efekt współpracy z Gosią Baczyńską i jesteśmy przekonani, że wszyscy miłośnicy pięknych wnętrz docenią nietuzinkowość tych produktów – podsumowuje Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.

Kolekcje Paradyż My Way by Gosia Baczyńska dostępne są w największym obecnie na rynku formacie płytki ściennej 40 x 120 cm. Zostały pomyślane zgodnie z zasadą MIX ‘N’ MATCH – wszystkie elementy można ze sobą dowolnie zestawiać i układać, tworząc nieskończoną ilość aranżacji. Współpraca Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską to projekt, o który zadbano na każdej płaszczyźnie. Produkty nie tylko zachwycają designem, lecz także ich ekspozycja wyróżnia się na tle konkurencji w rynku. Stylistyka przywodząca na myśl klimat modowych wybiegów, cekinowa tapicerka i design niczym z luksusowych domów mody, to kolejny dowód na to, że Ceramika Paradyż przełamuje schematy na wielu płaszczyznach, wyznaczając nowy kierunek branży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.