Komunikaty PR

Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

2021-03-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię. Spot promujący Allertec FEXO utrzymany jest w lekko nierzeczywistym klimacie, w którym poprzez wizualną hiperbolę przenosimy się do świata alergików. Efekt podbija użyta w produkcji technologia Virtual Set.

Wiosna, to czas kiedy dla alergików świat zupełnie się zmienia, a na pierwszy plan wysuwają się alergeny. Taka rzeczywistość została przedstawiona w nowym spocie Allertec FEXO, który pomaga alergikom zmieniać ich codzienność.

Wyzwania z jakimi zmagają się alergicy zostały podkreślone przez warstwę wizualną spotu, w której widzimy odrealnioną rzeczywistość. By podkreślić ten efekt przy produkcji użyto Virtual Set, które łączy technologie wykorzystywane od lat w produkcji telewizyjnej, filmowej i game'ingu. Zestawienie ekranu LED, oczujnikowanej kamery filmowej i komputerów graficznych pozwoliło na płynne odtwarzanie grafik i animacji, z zachowaniem perspektyw i wrażenia głębi. Efektem jest uzyskanie dowolnych fotorealistycznych przestrzeni, w których można osadzić akcję.

Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=vLv2C7Ls4Y4

Allertec FEXO to nowość w ofercie marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię w Polsce. Allertec FEXO to nowoczesny lek na alergię, który likwiduje uciążliwe objawy alergii (takie jak katar i uczucie zatkanego nosa, kichanie, zaczerwienienie, swędzenie i łzawienie oczu), działa przez 24 godziny i co ważne - nie usypia.

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image oraz ICE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.