Komunikaty PR

Cut The Mustard ze spotem dla Allertec FEXO

2021-03-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Witoń
Konsutant PR

Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/

Agencja Cut The Mustard przygotowała nowy spot TVC dla marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię. Spot promujący Allertec FEXO utrzymany jest w lekko nierzeczywistym klimacie, w którym poprzez wizualną hiperbolę przenosimy się do świata alergików. Efekt podbija użyta w produkcji technologia Virtual Set.

Wiosna, to czas kiedy dla alergików świat zupełnie się zmienia, a na pierwszy plan wysuwają się alergeny. Taka rzeczywistość została przedstawiona w nowym spocie Allertec FEXO, który pomaga alergikom zmieniać ich codzienność.

Wyzwania z jakimi zmagają się alergicy zostały podkreślone przez warstwę wizualną spotu, w której widzimy odrealnioną rzeczywistość. By podkreślić ten efekt przy produkcji użyto Virtual Set, które łączy technologie wykorzystywane od lat w produkcji telewizyjnej, filmowej i game'ingu. Zestawienie ekranu LED, oczujnikowanej kamery filmowej i komputerów graficznych pozwoliło na płynne odtwarzanie grafik i animacji, z zachowaniem perspektyw i wrażenia głębi. Efektem jest uzyskanie dowolnych fotorealistycznych przestrzeni, w których można osadzić akcję.

Link do video: https://www.youtube.com/watch?v=vLv2C7Ls4Y4

Allertec FEXO to nowość w ofercie marki Allertec, lidera sprzedaży leków na alergię w Polsce. Allertec FEXO to nowoczesny lek na alergię, który likwiduje uciążliwe objawy alergii (takie jak katar i uczucie zatkanego nosa, kichanie, zaczerwienienie, swędzenie i łzawienie oczu), działa przez 24 godziny i co ważne - nie usypia.

Za koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Platige Image oraz ICE.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konsutant PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.