Komunikaty PR

Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych

2021-05-17  |  09:00
Biuro prasowe

„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.

 

Spot, promujący Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będzie emitowany zarówno w telewizji (POLSAT i TVN), jak i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, zapewniając tym samym szerokie dotarcie do grupy docelowej. Emisja w TV rozpocznie się 17 maja br. 

 

Kampanię poprzedziliśmy badaniami konsumenckimi, które potwierdziły silną pozycję i wysoką rozpoznawalność Bułeczek Mlecznych Dan Cake w swojej kategorii. Dzięki ogólnopolskiej kampanii i emisji spotu w TV, przy jednoczesnym luzowaniu obostrzeń i powrocie dzieci do nauki stacjonarnej w szkołach, skutecznie docieramy do kluczowych dla nas grup docelowych, budując wysokozasięgową świadomość produktową - mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake. - Trwająca równolegle aktywacja konsumencka ma na celu pokazanie szerokiego wachlarza możliwości spożywania Bułeczek Mlecznych. Sprawdzają się one bowiem nie tylko jako słodka przekąska, ale również alternatywa dla tradycyjnego pieczywa podczas codziennych śniadań i baza do deserów - dodaje. 

 

SPOT TV: https://www.youtube.com/watch?v=F_XD64VI_5w 

 

Emisji spotu towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka. Zadaniem uczestników jest dokonanie zakupu promocyjnego opakowania Bułeczek Mlecznych i zarejestrowanie kodu z etykiety na stronie www.BuleczkiMleczne.plNastępnie należy stworzyć własną propozycję zabawnego kawału, inspirując się zdjęciami Bułeczek Mlecznych w otoczeniu apetycznych dodatków. Wszystkie zgłoszone przez uczestników propozycje można obejrzeć w galerii na stronie internetowej aktywacji. 

 

Konkurs potrwa do 29 czerwca br. Na laureatów, którzy stworzą najzabawniejsze kawały, czekają atrakcyjne nagrody: smartphony Apple IPhone 11, hulajnogi elektryczne Frizzo Slick, głośniki i słuchawki bezprzewodowe JBL oraz zestawy produktów marki Dan Cake.

 

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji i obsługę konkursu odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami – we współpracy z Działem Marketingu Dan Cake.

 

Spot TV został zrealizowany przez F25 Production House. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają agencje mediowe Value Media (kampania TV) i SalesTube (kampania digital), należące do Group One. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe
2024-07-25 | 16:30

WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024

Pierwsza okazja, aby zobaczyć billboardy sponsorskie polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń z Małopolski, nadarzy się już pierwszego dnia Igrzysk, czyli 26 lipca o godz. 19:30,
Media i PR Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
2024-07-17 | 01:00

Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów

Firma Bright Side Solutions sp. z o. o. sp. k. wybiera firmy na podstawie opinii w sieci, głównie social mediach, więcej informacji znajdzie na stronie wraz z pełną listą
Media i PR Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
2024-07-08 | 11:00

Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu

Sanofi, we współpracy z agencją FCB Health Spark, wystartowała z przełomową kampanią „Miej na to Magne B6 Forte” łączącą kreatywność z edukacją zdrowotną. Kampania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.