Dan Cake startuje z kampanią telewizyjną Bułeczek Mlecznych
„Kawał Pysznego Śniadania” – pod takim hasłem marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube.
Spot, promujący Bułeczki Mleczne Dan Cake jako sposób na szybkie i udane rodzinne śniadanie, będzie emitowany zarówno w telewizji (POLSAT i TVN), jak i na platformach VOD oraz w mediach społecznościowych, zapewniając tym samym szerokie dotarcie do grupy docelowej. Emisja w TV rozpocznie się 17 maja br.
- Kampanię poprzedziliśmy badaniami konsumenckimi, które potwierdziły silną pozycję i wysoką rozpoznawalność Bułeczek Mlecznych Dan Cake w swojej kategorii. Dzięki ogólnopolskiej kampanii i emisji spotu w TV, przy jednoczesnym luzowaniu obostrzeń i powrocie dzieci do nauki stacjonarnej w szkołach, skutecznie docieramy do kluczowych dla nas grup docelowych, budując wysokozasięgową świadomość produktową - mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager Dan Cake. - Trwająca równolegle aktywacja konsumencka ma na celu pokazanie szerokiego wachlarza możliwości spożywania Bułeczek Mlecznych. Sprawdzają się one bowiem nie tylko jako słodka przekąska, ale również alternatywa dla tradycyjnego pieczywa podczas codziennych śniadań i baza do deserów - dodaje.
SPOT TV: https://www.youtube.com/watch?v=F_XD64VI_5w
Emisji spotu towarzyszy konkursowa aktywacja konsumencka. Zadaniem uczestników jest dokonanie zakupu promocyjnego opakowania Bułeczek Mlecznych i zarejestrowanie kodu z etykiety na stronie www.BuleczkiMleczne.pl. Następnie należy stworzyć własną propozycję zabawnego kawału, inspirując się zdjęciami Bułeczek Mlecznych w otoczeniu apetycznych dodatków. Wszystkie zgłoszone przez uczestników propozycje można obejrzeć w galerii na stronie internetowej aktywacji.
Konkurs potrwa do 29 czerwca br. Na laureatów, którzy stworzą najzabawniejsze kawały, czekają atrakcyjne nagrody: smartphony Apple IPhone 11, hulajnogi elektryczne Frizzo Slick, głośniki i słuchawki bezprzewodowe JBL oraz zestawy produktów marki Dan Cake.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, scenariusz spotu TV, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej aktywacji i obsługę konkursu odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację kampanii w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami – we współpracy z Działem Marketingu Dan Cake.
Spot TV został zrealizowany przez F25 Production House. Za planowanie kampanii i zakup mediów odpowiadają agencje mediowe Value Media (kampania TV) i SalesTube (kampania digital), należące do Group One.
Nieszablonowa komunikacja Raportu ESG Carlsberg Polska
Rusza plebiscyt na superbohatera w PKP Intercity
PEPSI: ZERO - PIERWSZY VTUBER MARKI W POLSCE
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie
Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Konsument
Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy
Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.