Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 25 kwietnia br.
Wystartowała IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tematem przewodnim bieżącej odsłony projektu jest sztuka łączenia, którą marka Śliwka Nałęczowska skutecznie realizuje od początku swojego istnienia. W tym roku pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce.
Ideą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000 zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine, która podobnie jak Śliwka Nałęczowska mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich artystów.
W jury konkursu zasiądą m.in.: Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny, prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów i były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji. Projekty można przesyłać do 25 kwietnia br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Wyniki zostaną ogłoszone 26 maja br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.
IV edycja konkursu stanowi odpowiedź na duże zainteresowanie, jakim cieszyły się jego poprzednie odsłony. W ubiegłym roku zgłoszono rekordową liczbę 2874 projektów. „Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. To z jednej strony platforma do komunikacji marki, inspirująca młodszych, aspirujących konsumentów, a z drugiej - szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji. W tym roku stawiamy na autentyczną sztukę łączenia i czekamy na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem ze Śliwką Nałęczowską chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które będziemy nosić” – wyjaśnia Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.
Design by Śliwka Nałęczowska 2021 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Partnerami IV edycji są: marka odzieżowa Medicine, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag i K MAG. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.
***
Śliwka Nałęczowska – marka z ponad pięćdziesięcioletnią tradycją produkcji. Te najwyższej jakości polskie śliwki zatopione w masie kakaowej, oblane deserową czekoladą cieszą się niesłabnącą popularnością i dlatego mają ponad 80% udziału w segmencie markowych śliwek w czekoladzie
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci
Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.
Infrastruktura
Podczas wojny w Ukrainie całkowicie zniszczono niemal 10 proc. mieszkań i domów. Proces odbudowy potrzebuje odpowiedniej strategii
Łączne szkody w infrastrukturze Ukrainy spowodowane inwazją rosyjską sięgają 157 mld dol. – wynika z obliczeń Kijowskiej Szkoły Ekonomicznej. Bank Światowy wylicza, że całkowity koszt odbudowy Ukrainy w ciągu następnej dekady wyniesie 486 mld dol., przy czym najwięcej pochłonie mieszkalnictwo. – Ukraina potrzebuje kompleksowej strategii odbudowy i renowacji swoich zasobów budowlanych – ocenia Besim Nebiu z Habitat for Humanity International. Jego zdaniem powinna ona od razu uwzględniać problemy w mieszkalnictwie, z którymi jeszcze przed wojną borykały się ukraińskie gminy.
Przemysł
Projekt budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej nabiera tempa. Ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej inwestycji
W maju ruszają prace geologiczne w miejscu planowanej budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Pierwszy etap badań zakończy się w tym roku, a wyniki zostaną wykorzystane w trwającym procesie projektowania elektrowni przez konsorcjum Westinghouse i Bechtel. – Chcemy dobrze poznać strukturę gruntu, na którym posadowiona będzie elektrownia. Dzięki temu będziemy mogli dopracować sam projekt elektrowni z perspektywy bezpieczeństwa – podkreśla Leszek Hołda, prezes Bechtel Polska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.