Komunikaty PR

Design by Śliwka Nałęczowska

2021-03-22  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można przesyłać do 25 kwietnia br.

 

Wystartowała IV edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Tematem przewodnim bieżącej odsłony projektu jest sztuka łączenia, którą marka Śliwka Nałęczowska skutecznie realizuje od początku swojego istnienia. W tym roku pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na T-shirt, będący twórczą interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Zgłoszenia powinny zawierać projekt nadruku oraz wizualizację nadruku na koszulce.

 

Ideą Design by Śliwka Nałęczowska jest wspieranie i promocja młodych twórców, grafików i projektantów (zarówno profesjonalistów, jak i amatorów). Laureaci pierwszych ośmiu miejsc otrzymają nagrody finansowe (10 000 zł, 7 000 zł, 5 000 zł, 5 x 500 zł) i zapasy Śliwki Nałęczowskiej. Autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od dziewiątej do dwunastej, zostaną nagrodzeni zestawami pralin. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów. Będzie ona dostępna w salonach sieci Medicine, która podobnie jak Śliwka Nałęczowska mocno akcentuje w swojej strategii promowanie polskich artystów.

 

W jury konkursu zasiądą m.in.: Mateusz Suda, ilustrator mody, projektant graficzny i dyrektor artystyczny,  prof. Ksawery Piwocki, uznany autorytet wśród studentów i były rektor warszawskiej ASP oraz eksperci projektowania i designu z ramienia partnerów i patronów akcji. Projekty można przesyłać do 25 kwietnia br. wyłącznie za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl.  Wyniki zostaną ogłoszone 26 maja br. Szczegółowe zasady uczestnictwa w Design by Śliwka Nałęczowska określa regulamin, którego akceptacja jest niezbędnym warunkiem udziału w akcji.

 

IV edycja konkursu stanowi odpowiedź na duże zainteresowanie, jakim cieszyły się jego poprzednie odsłony. W ubiegłym roku zgłoszono rekordową liczbę 2874 projektów. „Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska łączy w sobie aspekt artystyczny z użytkowym. To z jednej strony platforma do komunikacji marki, inspirująca młodszych, aspirujących konsumentów, a z drugiej - szansa dla młodych twórców do zaprezentowania umiejętności i zobaczenia swoich prac w realizacji. W tym roku stawiamy na autentyczną sztukę łączenia i czekamy na zgłoszenia ludzi z pasją, którzy razem ze Śliwką Nałęczowską chcą projektować otaczający nas świat i rzeczy, które będziemy nosić”wyjaśnia Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę.

 

Design by Śliwka Nałęczowska 2021 zyska szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki Śliwka Nałęczowska. Partnerami IV edycji są: marka odzieżowa Medicine, Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie i Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Patronat medialny nad konkursem objęli: NOIZZ, Grafmag i K MAG. Kreacje na potrzeby promocji akcji przygotowała agencja Expansja Advertising, Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

***

Śliwka Nałęczowska  – marka z ponad pięćdziesięcioletnią tradycją produkcji. Te najwyższej jakości polskie śliwki zatopione w masie kakaowej, oblane  deserową czekoladą cieszą się niesłabnącą popularnością i dlatego mają ponad 80% udziału w segmencie markowych śliwek w czekoladzie

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.