Do wydawcy magazynów CD-Action i PC Format dołącza Community Villa
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Community Villa pod kierownictwem Adriana Palmy dołącza do GTEM SA i zadba o budowanie i zarządzanie społecznościami zgromadzonymi wokół magazynów wydawanych przez spółkę – CD-Action i PC Format – oraz poszerzy portfolio agencji gamingowej o oddolne działania komunikacyjne w obrębie społeczności.
Community Villa to jedna z wiodących agencji w branży gamingowej na całym świecie i jedna z niewielu firm skupiająca się na działaniach bezpośrednich w społecznościach graczy. Dba zarówno o istniejące środowiska, jak i odpowiada za budowanie od podstaw community nowych tytułów oraz całą komunikację na linii gracz-developer/gracz-wydawca. Firma istnieje na rynku gamingowym od kwietnia 2016 roku – przez ten czas pracowała przy ponad setce projektów z deweloperami i wydawcami z całego świata. W obszernym portfolio Community Villa na uwagę zasługują działania na rzecz takich tytułów jak SUPERHOT, The Vanishing of Ethan Carter, RUINER, Gloomhaven, Kao The Kangaroo, Dying Light: Bad Blood czy Ghostrunner.
GTEM SA, które ma już doświadczenie w budowaniu społeczności, dzięki ekspertom z Community Villa zwiększy skuteczność i rozpiętość rozpoczętych już działań komunikacyjnych. Połączenie firm oznacza również podniesienie jakości i poszerzenie zakresu usług ponieważ wraz ze wsparciem Fantasyexpo planują globalną ekspansję, by w sposób kompleksowy wspomagać deweloperów i wydawców gier na każdym kontynencie, zarówno w procesie promocji prowadzącym do zwiększenia sprzedaży gier, jak i w obszarze komunikacji z graczami i zacieśniania z nimi relacji.
Już od pewnego czasu szukaliśmy takiego partnera specjalizującego się w budowaniu społeczności. Cieszę się, że wybór padł na Community Villa kierowaną przez Adriana Palmę. Wierzę, że doświadczenie zespołu wniesie nowe pomysły i powiew świeżości do komunikacji i zarządzania społecznościami skupionymi wokół magazynów CD-Action i PC Format oraz rozwinie działania komunikacyjne z ogromna korzyścią dla czytelników, graczy i szeroko rozumianego rynku gamingowego - mówi Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA.
Adrian Palma, założyciel Community Villa, od początku swojej kariery związany był z gamingiem. Współpracował jako redaktor z czołowymi portalami o tematyce gamingowej, zdobywał doświadczenie jako community manager w szeregu firm deweloperskich, pracował również w dziale marketingu Google’a. Pomysł na powołanie do życia Community Villa zrodził się z refleksji, że to, co najbardziej wyróżnia gry, które odniosły komercyjny sukces na przepełnionym i wymagającym rynku gamingowym, to społeczność graczy. Wiele świetnych produkcji ginie w zalewie nowych gier właśnie przez brak skupionego wokół nich środowiska fanów.
Każda dobra gra zasługuje na to, by dotrzeć do swojej bazy odbiorców – to myśl przewodnia działań Community Villa. Cieszymy się, że łączymy siły z wydawcą tak kultowych magazynów w Polsce, dla których społeczność graczy zawsze była (i dalej będzie) najważniejsza. – mówi Adrian Palma, założyciel Community Villa.
Na połączeniu zyska również Fantasyexpo, które tym samym jeszcze mocniej rozszerzy portfolio usług oraz możliwości komunikacyjne w obszarze gamingu, zarówno dla własnych inicjatyw esportowych i gamingowych, jak i dla marek endemicznych, które w gamingu poszukują nowych alternatyw i możliwości komunikacji w społeczności.
Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.