Komunikaty PR

Do wydawcy magazynów CD-Action i PC Format dołącza Community Villa

2021-04-27  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Oracz
WE!RE Fantasy

Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com

Community Villa pod kierownictwem Adriana Palmy dołącza do GTEM SA i zadba o budowanie i zarządzanie społecznościami zgromadzonymi wokół magazynów wydawanych przez spółkę –  CD-Action i PC Format – oraz poszerzy portfolio agencji gamingowej o oddolne działania komunikacyjne w obrębie społeczności.

Community Villa to jedna z wiodących agencji w branży gamingowej na całym świecie i jedna z niewielu firm skupiająca się na działaniach bezpośrednich w społecznościach graczy. Dba zarówno o istniejące środowiska, jak i odpowiada za budowanie od podstaw community nowych tytułów oraz całą komunikację na linii gracz-developer/gracz-wydawca. Firma istnieje na rynku gamingowym od kwietnia 2016 roku – przez ten czas pracowała przy ponad setce projektów z deweloperami i wydawcami z całego świata. W obszernym portfolio Community Villa na uwagę zasługują działania na rzecz takich tytułów jak SUPERHOT, The Vanishing of Ethan Carter, RUINER, Gloomhaven, Kao The Kangaroo, Dying Light: Bad Blood czy Ghostrunner.

GTEM SA, które ma już doświadczenie w budowaniu społeczności, dzięki ekspertom z Community Villa zwiększy skuteczność i rozpiętość rozpoczętych już działań komunikacyjnych. Połączenie firm oznacza również podniesienie jakości i poszerzenie zakresu usług ponieważ wraz ze wsparciem Fantasyexpo planują globalną ekspansję, by w sposób kompleksowy wspomagać deweloperów i wydawców gier na każdym kontynencie, zarówno w procesie promocji prowadzącym do zwiększenia sprzedaży gier, jak i w obszarze komunikacji z graczami i zacieśniania z nimi relacji.

Już od pewnego czasu szukaliśmy takiego partnera specjalizującego się w budowaniu społeczności. Cieszę się, że wybór padł na Community Villa kierowaną przez Adriana Palmę. Wierzę, że doświadczenie zespołu wniesie nowe pomysły i powiew świeżości do komunikacji i zarządzania społecznościami skupionymi wokół magazynów CD-Action i PC Format oraz rozwinie działania komunikacyjne z ogromna korzyścią dla czytelników, graczy i szeroko rozumianego rynku gamingowego - mówi Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA.

Adrian Palma, założyciel Community Villa, od początku swojej kariery związany był z gamingiem. Współpracował jako redaktor z czołowymi portalami o tematyce gamingowej, zdobywał doświadczenie jako community manager w szeregu firm deweloperskich, pracował również w dziale marketingu Google’a. Pomysł na powołanie do życia Community Villa zrodził się z refleksji, że to, co najbardziej wyróżnia gry, które odniosły komercyjny sukces na przepełnionym i wymagającym rynku gamingowym, to społeczność graczy. Wiele świetnych produkcji ginie w zalewie nowych gier właśnie przez brak skupionego wokół nich środowiska fanów. 

Każda dobra gra zasługuje na to, by dotrzeć do swojej bazy odbiorców – to myśl przewodnia działań Community Villa. Cieszymy się, że łączymy siły z wydawcą tak kultowych magazynów w Polsce, dla których społeczność graczy zawsze była (i dalej będzie) najważniejsza. – mówi Adrian Palma, założyciel Community Villa. 

Na połączeniu zyska również Fantasyexpo, które tym samym jeszcze mocniej rozszerzy portfolio usług oraz możliwości komunikacyjne w obszarze gamingu, zarówno dla własnych inicjatyw esportowych i gamingowych, jak i dla marek endemicznych, które w gamingu poszukują nowych alternatyw i możliwości komunikacji w społeczności.  

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: WE!RE Fantasy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.