Do wydawcy magazynów CD-Action i PC Format dołącza Community Villa
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Community Villa pod kierownictwem Adriana Palmy dołącza do GTEM SA i zadba o budowanie i zarządzanie społecznościami zgromadzonymi wokół magazynów wydawanych przez spółkę – CD-Action i PC Format – oraz poszerzy portfolio agencji gamingowej o oddolne działania komunikacyjne w obrębie społeczności.
Community Villa to jedna z wiodących agencji w branży gamingowej na całym świecie i jedna z niewielu firm skupiająca się na działaniach bezpośrednich w społecznościach graczy. Dba zarówno o istniejące środowiska, jak i odpowiada za budowanie od podstaw community nowych tytułów oraz całą komunikację na linii gracz-developer/gracz-wydawca. Firma istnieje na rynku gamingowym od kwietnia 2016 roku – przez ten czas pracowała przy ponad setce projektów z deweloperami i wydawcami z całego świata. W obszernym portfolio Community Villa na uwagę zasługują działania na rzecz takich tytułów jak SUPERHOT, The Vanishing of Ethan Carter, RUINER, Gloomhaven, Kao The Kangaroo, Dying Light: Bad Blood czy Ghostrunner.
GTEM SA, które ma już doświadczenie w budowaniu społeczności, dzięki ekspertom z Community Villa zwiększy skuteczność i rozpiętość rozpoczętych już działań komunikacyjnych. Połączenie firm oznacza również podniesienie jakości i poszerzenie zakresu usług ponieważ wraz ze wsparciem Fantasyexpo planują globalną ekspansję, by w sposób kompleksowy wspomagać deweloperów i wydawców gier na każdym kontynencie, zarówno w procesie promocji prowadzącym do zwiększenia sprzedaży gier, jak i w obszarze komunikacji z graczami i zacieśniania z nimi relacji.
Już od pewnego czasu szukaliśmy takiego partnera specjalizującego się w budowaniu społeczności. Cieszę się, że wybór padł na Community Villa kierowaną przez Adriana Palmę. Wierzę, że doświadczenie zespołu wniesie nowe pomysły i powiew świeżości do komunikacji i zarządzania społecznościami skupionymi wokół magazynów CD-Action i PC Format oraz rozwinie działania komunikacyjne z ogromna korzyścią dla czytelników, graczy i szeroko rozumianego rynku gamingowego - mówi Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA.
Adrian Palma, założyciel Community Villa, od początku swojej kariery związany był z gamingiem. Współpracował jako redaktor z czołowymi portalami o tematyce gamingowej, zdobywał doświadczenie jako community manager w szeregu firm deweloperskich, pracował również w dziale marketingu Google’a. Pomysł na powołanie do życia Community Villa zrodził się z refleksji, że to, co najbardziej wyróżnia gry, które odniosły komercyjny sukces na przepełnionym i wymagającym rynku gamingowym, to społeczność graczy. Wiele świetnych produkcji ginie w zalewie nowych gier właśnie przez brak skupionego wokół nich środowiska fanów.
Każda dobra gra zasługuje na to, by dotrzeć do swojej bazy odbiorców – to myśl przewodnia działań Community Villa. Cieszymy się, że łączymy siły z wydawcą tak kultowych magazynów w Polsce, dla których społeczność graczy zawsze była (i dalej będzie) najważniejsza. – mówi Adrian Palma, założyciel Community Villa.
Na połączeniu zyska również Fantasyexpo, które tym samym jeszcze mocniej rozszerzy portfolio usług oraz możliwości komunikacyjne w obszarze gamingu, zarówno dla własnych inicjatyw esportowych i gamingowych, jak i dla marek endemicznych, które w gamingu poszukują nowych alternatyw i możliwości komunikacji w społeczności.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.