Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe
Euvic Media i Personal PR z obsługą spółki PKP Polskie Linie Kolejowe
Euvic Media w konsorcjum z agencją Personal PR zostały wybrane przez spółkę PLK do realizacji działań informacyjno-promocyjnych dla projektów realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Kontrakt obowiązuje przez 29 miesięcy, czyli do czerwca 2026 roku.
Przetarg spółki dotyczył zaplanowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej dla Projektów realizowanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).
Zaplanowany budżet na całość działań wynosił 15 mln zł netto.
Planowane działania mediowe w roku bieżącym obejmą m.in. kampanię telewizyjną oraz VOD, promocję w Social Media i Internecie oraz publikacje w prasie ogólnopolskiej, regionalnej, lokalnej i branżowej. Personal PR zrealizuje działania z zakresu media relations.
Ofertę w przetargu złożyło 8 agencji: Agencja Reklamowa FORMIND, Bringmore Advertising, Althermedia, konsorcjum: Euvic Media i Personal PR, Fabryka Komunikacji Społecznej, konsorcjum: Mastermind Media i LoveBrands Group, konsorcjum: Media Group i ITBC COMMUNICATION, konsorcjum: Partner of Promotion i Effective Media Solutions.
Ostatecznie, przetarg wygrał dom mediowy Euvic Media w konsorcjum z Personal PR.
--------------------
Euvic Media – dom mediowy działający w ramach holdingu wyspecjalizowanych spółek Euvic Media & Technology SA, który jest częścią grupy Euvic SA. Pracodawca DIMAQ.
Personal PR – agencja komunikacji zintegrowanej z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, która od ponad 16 lat dostarcza kompleksowe rozwiązania z obszaru komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla klientów z różnych branż w Polsce i na świecie. Agencja wspiera marki autorskimi rozwiązaniami w zakresie budowania wizerunku oraz zwiększa skuteczność działań komunikacyjnych. Agencja specjalizuje się w działaniach media relations, social media oraz PR kryzysowym. Firma prowadzi projekt szkoleniowy – Skillers Academy – cykle szkoleń z PR i social media.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.