Komunikaty PR

Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów Fujifilm

2021-02-12  |  01:00
Biuro prasowe

„Fujifilm to jedyny producent, który ma spójny ekosystem idealnie wpisujący się w nasz workflow.To mieszanka niewielkich korpusów APS-C z nieco większymi aparatami średnioformatowymi. Zarówno seria X jak i GFX jest tym, czym bezlusterkowce powinny być od początku: narzędziami wspierającymi kreatywny proces, których możemy użyć w szerokim spectrum zastosowań począwszy od zdjęć reporterskich, po wymagające zdjęcia komercyjne oraz film. Niezależnie z jakich korpusów korzystamy otrzymujemy zawsze równie wysoką jakość obrazu, spójną kolorystykę oraz doskonałą ergonomię połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą, co jest niezwykle ważne w naszej pracy. Dodatkowym aspektem, który jest dla nas niezmiernie ważny to fakt, że Fujifilm zapewnia długie wsparcie aparatów udoskonalając je przez same uaktualnienia oprogramowanie. I nie są to kosmetyczne zmiany, a duże usprawnienia. Czuć, że firma słucha fotografów i proponuje produkty niemalże szyte na miarę. Jest to niezwykle rzadka w obecnych czasach filozofia human to human i odejście od projektowania sprzętu przez księgowych czego dowodem są takie maszyny jak XT4 czy nadchodzący GFX100s.“ – twierdzą WhiteSmoke Studio.

 

„Fujifilm to przede wszystkim świetna jakość obrazu i koloru. Po wieloletniej pracy nad długoterminowymi projektami dokumentalnymi z aparatem analogowym na negatywach Fuji, bez problemu odnalazłam interesujące mnie tony barw w wybranych trybach symulacji filmowej. Aparaty Fujifilm są dla mnie zgrabne i wyjątkowo stylowe.“ – uważa Ewa Meissner.

 

Fujifilm o współpracy z ambasadorami

„Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy współpracę  z WhiteSmoke Studio, ponieważ cenimy ich wyróżniający się styl, który stał się inspiracją dla wielu fotografów ślubnych. Z kolei Ewa Meissner to utalentowana dokumentalistka z dużym doświadczeniem w zakresie fotoedycji książek. Jesteśmy podekscytowani i z niecierpliwością oczekujemy wspólnych projektów”.

- powiedział Tomasz Taberski, Business Unit Manager, Imaging Division Fujifilm.

 

Ewa Meissner – biografia:

Ewa Meissner urodziła się w Warszawie w 1971r. W latach 2000-2005 studiowała dziennikarstwo na Wydziale Politologii Collegium Civitas w Warszawie. Współzałożycielka agencji Napo Images. Współpracowała jako kurator i współorganizator wystaw fotograficznych min. z Centrum Sztuki Współczesnej, Starą Galerią Związku Polskich Artystów Fotografików,  Zamkiem Królewskim w Warszawie, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manngha" w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia z fotografii prasowej, historii fotografii mody i historii fotografii japońskiej. Fotoedytorka książek fotograficznych, min. "Echa" Maksymiliana Rigamontiego, "Some Things are Quieter Than Others" Jacka Foty, "Message" Macieja Jeziorka, "Two tailed dog" Michała Adamskiego. Autorka bloga promującego fotografię dokumentalną Polish Documentary Photography Links.  Jej prace, oscylujące pomiędzy fotografią socjologiczno-dokumentalną a fotografią streetową, wystawiane były  min. w Polsce, Francji, Czechach, Anglii i Stanach Zjednoczonych.

WhiteSmoke Studio – biografia:

Duet WhiteSmoke Studio, czyli Dorota Kaszuba i Michał Warda mieszka w Warszawie. Dorota jest absolwentką Studium Fotografii ZPAF i Wydziału Komunikacji Multimedialnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Michał to samouk, który reporterskie szlify zdobywał pracując dla agencji prasowych. Podstawowym obszarem ich działań jest fotografia i film. Są związani z reportażem i fotografią uliczną. W 2006 założyli WhiteSmoke Studio, które szturmem weszło do świadomości jako pionierski team przenoszący z powodzeniem na grunt fotografii ślubnej streeta i modę. Doświadczenie w fotografii portretowej zdobywali pracując dla prasy i agencji reklamowych. Publikowali m.in. w: Rzeczpospolita, Zwierciadło, Wprost, Sens, Gala, Viva, Joy!, Samo Zdrowie i wielu innych. Włoski Magazyn JM: JUST MARRIED dwa lata z rzędu (2009 i 2010) uznał WhiteSmoke Studio za jednych z najlepszych fotografów ślubnych na świecie. Znajdują się wśród laureatów licznych międzynarodowych konkursów branżowych organizowanych przez WPJA, AGWPJA, ISPWP i Fearless Photographers oraz IPA Spikerzy/wykładowcy: 2015 Fearless Photographers Conference, Bukareszt, Rumunia i 2016 Snap Photography Festival w Walii, UK oraz wiele wystąpień na polskich konferencjach takich jak Boring Workshop. Są jurorami w międzynarodowych konkursach branżowych. Od 2012 prowadzą autorskie warsztaty fotograficzne, na których goszczą fotografów z całej Europy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.