Komunikaty PR

Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów Fujifilm

2021-02-12  |  01:00
Biuro prasowe

„Fujifilm to jedyny producent, który ma spójny ekosystem idealnie wpisujący się w nasz workflow.To mieszanka niewielkich korpusów APS-C z nieco większymi aparatami średnioformatowymi. Zarówno seria X jak i GFX jest tym, czym bezlusterkowce powinny być od początku: narzędziami wspierającymi kreatywny proces, których możemy użyć w szerokim spectrum zastosowań począwszy od zdjęć reporterskich, po wymagające zdjęcia komercyjne oraz film. Niezależnie z jakich korpusów korzystamy otrzymujemy zawsze równie wysoką jakość obrazu, spójną kolorystykę oraz doskonałą ergonomię połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą, co jest niezwykle ważne w naszej pracy. Dodatkowym aspektem, który jest dla nas niezmiernie ważny to fakt, że Fujifilm zapewnia długie wsparcie aparatów udoskonalając je przez same uaktualnienia oprogramowanie. I nie są to kosmetyczne zmiany, a duże usprawnienia. Czuć, że firma słucha fotografów i proponuje produkty niemalże szyte na miarę. Jest to niezwykle rzadka w obecnych czasach filozofia human to human i odejście od projektowania sprzętu przez księgowych czego dowodem są takie maszyny jak XT4 czy nadchodzący GFX100s.“ – twierdzą WhiteSmoke Studio.

 

„Fujifilm to przede wszystkim świetna jakość obrazu i koloru. Po wieloletniej pracy nad długoterminowymi projektami dokumentalnymi z aparatem analogowym na negatywach Fuji, bez problemu odnalazłam interesujące mnie tony barw w wybranych trybach symulacji filmowej. Aparaty Fujifilm są dla mnie zgrabne i wyjątkowo stylowe.“ – uważa Ewa Meissner.

 

Fujifilm o współpracy z ambasadorami

„Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy współpracę  z WhiteSmoke Studio, ponieważ cenimy ich wyróżniający się styl, który stał się inspiracją dla wielu fotografów ślubnych. Z kolei Ewa Meissner to utalentowana dokumentalistka z dużym doświadczeniem w zakresie fotoedycji książek. Jesteśmy podekscytowani i z niecierpliwością oczekujemy wspólnych projektów”.

- powiedział Tomasz Taberski, Business Unit Manager, Imaging Division Fujifilm.

 

Ewa Meissner – biografia:

Ewa Meissner urodziła się w Warszawie w 1971r. W latach 2000-2005 studiowała dziennikarstwo na Wydziale Politologii Collegium Civitas w Warszawie. Współzałożycielka agencji Napo Images. Współpracowała jako kurator i współorganizator wystaw fotograficznych min. z Centrum Sztuki Współczesnej, Starą Galerią Związku Polskich Artystów Fotografików,  Zamkiem Królewskim w Warszawie, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manngha" w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia z fotografii prasowej, historii fotografii mody i historii fotografii japońskiej. Fotoedytorka książek fotograficznych, min. "Echa" Maksymiliana Rigamontiego, "Some Things are Quieter Than Others" Jacka Foty, "Message" Macieja Jeziorka, "Two tailed dog" Michała Adamskiego. Autorka bloga promującego fotografię dokumentalną Polish Documentary Photography Links.  Jej prace, oscylujące pomiędzy fotografią socjologiczno-dokumentalną a fotografią streetową, wystawiane były  min. w Polsce, Francji, Czechach, Anglii i Stanach Zjednoczonych.

WhiteSmoke Studio – biografia:

Duet WhiteSmoke Studio, czyli Dorota Kaszuba i Michał Warda mieszka w Warszawie. Dorota jest absolwentką Studium Fotografii ZPAF i Wydziału Komunikacji Multimedialnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Michał to samouk, który reporterskie szlify zdobywał pracując dla agencji prasowych. Podstawowym obszarem ich działań jest fotografia i film. Są związani z reportażem i fotografią uliczną. W 2006 założyli WhiteSmoke Studio, które szturmem weszło do świadomości jako pionierski team przenoszący z powodzeniem na grunt fotografii ślubnej streeta i modę. Doświadczenie w fotografii portretowej zdobywali pracując dla prasy i agencji reklamowych. Publikowali m.in. w: Rzeczpospolita, Zwierciadło, Wprost, Sens, Gala, Viva, Joy!, Samo Zdrowie i wielu innych. Włoski Magazyn JM: JUST MARRIED dwa lata z rzędu (2009 i 2010) uznał WhiteSmoke Studio za jednych z najlepszych fotografów ślubnych na świecie. Znajdują się wśród laureatów licznych międzynarodowych konkursów branżowych organizowanych przez WPJA, AGWPJA, ISPWP i Fearless Photographers oraz IPA Spikerzy/wykładowcy: 2015 Fearless Photographers Conference, Bukareszt, Rumunia i 2016 Snap Photography Festival w Walii, UK oraz wiele wystąpień na polskich konferencjach takich jak Boring Workshop. Są jurorami w międzynarodowych konkursach branżowych. Od 2012 prowadzą autorskie warsztaty fotograficzne, na których goszczą fotografów z całej Europy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.