Komunikaty PR

Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów Fujifilm

2021-02-12  |  01:00
Biuro prasowe

„Fujifilm to jedyny producent, który ma spójny ekosystem idealnie wpisujący się w nasz workflow.To mieszanka niewielkich korpusów APS-C z nieco większymi aparatami średnioformatowymi. Zarówno seria X jak i GFX jest tym, czym bezlusterkowce powinny być od początku: narzędziami wspierającymi kreatywny proces, których możemy użyć w szerokim spectrum zastosowań począwszy od zdjęć reporterskich, po wymagające zdjęcia komercyjne oraz film. Niezależnie z jakich korpusów korzystamy otrzymujemy zawsze równie wysoką jakość obrazu, spójną kolorystykę oraz doskonałą ergonomię połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą, co jest niezwykle ważne w naszej pracy. Dodatkowym aspektem, który jest dla nas niezmiernie ważny to fakt, że Fujifilm zapewnia długie wsparcie aparatów udoskonalając je przez same uaktualnienia oprogramowanie. I nie są to kosmetyczne zmiany, a duże usprawnienia. Czuć, że firma słucha fotografów i proponuje produkty niemalże szyte na miarę. Jest to niezwykle rzadka w obecnych czasach filozofia human to human i odejście od projektowania sprzętu przez księgowych czego dowodem są takie maszyny jak XT4 czy nadchodzący GFX100s.“ – twierdzą WhiteSmoke Studio.

 

„Fujifilm to przede wszystkim świetna jakość obrazu i koloru. Po wieloletniej pracy nad długoterminowymi projektami dokumentalnymi z aparatem analogowym na negatywach Fuji, bez problemu odnalazłam interesujące mnie tony barw w wybranych trybach symulacji filmowej. Aparaty Fujifilm są dla mnie zgrabne i wyjątkowo stylowe.“ – uważa Ewa Meissner.

 

Fujifilm o współpracy z ambasadorami

„Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy współpracę  z WhiteSmoke Studio, ponieważ cenimy ich wyróżniający się styl, który stał się inspiracją dla wielu fotografów ślubnych. Z kolei Ewa Meissner to utalentowana dokumentalistka z dużym doświadczeniem w zakresie fotoedycji książek. Jesteśmy podekscytowani i z niecierpliwością oczekujemy wspólnych projektów”.

- powiedział Tomasz Taberski, Business Unit Manager, Imaging Division Fujifilm.

 

Ewa Meissner – biografia:

Ewa Meissner urodziła się w Warszawie w 1971r. W latach 2000-2005 studiowała dziennikarstwo na Wydziale Politologii Collegium Civitas w Warszawie. Współzałożycielka agencji Napo Images. Współpracowała jako kurator i współorganizator wystaw fotograficznych min. z Centrum Sztuki Współczesnej, Starą Galerią Związku Polskich Artystów Fotografików,  Zamkiem Królewskim w Warszawie, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manngha" w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia z fotografii prasowej, historii fotografii mody i historii fotografii japońskiej. Fotoedytorka książek fotograficznych, min. "Echa" Maksymiliana Rigamontiego, "Some Things are Quieter Than Others" Jacka Foty, "Message" Macieja Jeziorka, "Two tailed dog" Michała Adamskiego. Autorka bloga promującego fotografię dokumentalną Polish Documentary Photography Links.  Jej prace, oscylujące pomiędzy fotografią socjologiczno-dokumentalną a fotografią streetową, wystawiane były  min. w Polsce, Francji, Czechach, Anglii i Stanach Zjednoczonych.

WhiteSmoke Studio – biografia:

Duet WhiteSmoke Studio, czyli Dorota Kaszuba i Michał Warda mieszka w Warszawie. Dorota jest absolwentką Studium Fotografii ZPAF i Wydziału Komunikacji Multimedialnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Michał to samouk, który reporterskie szlify zdobywał pracując dla agencji prasowych. Podstawowym obszarem ich działań jest fotografia i film. Są związani z reportażem i fotografią uliczną. W 2006 założyli WhiteSmoke Studio, które szturmem weszło do świadomości jako pionierski team przenoszący z powodzeniem na grunt fotografii ślubnej streeta i modę. Doświadczenie w fotografii portretowej zdobywali pracując dla prasy i agencji reklamowych. Publikowali m.in. w: Rzeczpospolita, Zwierciadło, Wprost, Sens, Gala, Viva, Joy!, Samo Zdrowie i wielu innych. Włoski Magazyn JM: JUST MARRIED dwa lata z rzędu (2009 i 2010) uznał WhiteSmoke Studio za jednych z najlepszych fotografów ślubnych na świecie. Znajdują się wśród laureatów licznych międzynarodowych konkursów branżowych organizowanych przez WPJA, AGWPJA, ISPWP i Fearless Photographers oraz IPA Spikerzy/wykładowcy: 2015 Fearless Photographers Conference, Bukareszt, Rumunia i 2016 Snap Photography Festival w Walii, UK oraz wiele wystąpień na polskich konferencjach takich jak Boring Workshop. Są jurorami w międzynarodowych konkursach branżowych. Od 2012 prowadzą autorskie warsztaty fotograficzne, na których goszczą fotografów z całej Europy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.