Komunikaty PR

Ewa Meissner i WhiteSmoke Studio wśród ambasadorów Fujifilm

2021-02-12  |  01:00
Biuro prasowe

„Fujifilm to jedyny producent, który ma spójny ekosystem idealnie wpisujący się w nasz workflow.To mieszanka niewielkich korpusów APS-C z nieco większymi aparatami średnioformatowymi. Zarówno seria X jak i GFX jest tym, czym bezlusterkowce powinny być od początku: narzędziami wspierającymi kreatywny proces, których możemy użyć w szerokim spectrum zastosowań począwszy od zdjęć reporterskich, po wymagające zdjęcia komercyjne oraz film. Niezależnie z jakich korpusów korzystamy otrzymujemy zawsze równie wysoką jakość obrazu, spójną kolorystykę oraz doskonałą ergonomię połączoną z niewielkimi rozmiarami i wagą, co jest niezwykle ważne w naszej pracy. Dodatkowym aspektem, który jest dla nas niezmiernie ważny to fakt, że Fujifilm zapewnia długie wsparcie aparatów udoskonalając je przez same uaktualnienia oprogramowanie. I nie są to kosmetyczne zmiany, a duże usprawnienia. Czuć, że firma słucha fotografów i proponuje produkty niemalże szyte na miarę. Jest to niezwykle rzadka w obecnych czasach filozofia human to human i odejście od projektowania sprzętu przez księgowych czego dowodem są takie maszyny jak XT4 czy nadchodzący GFX100s.“ – twierdzą WhiteSmoke Studio.

 

„Fujifilm to przede wszystkim świetna jakość obrazu i koloru. Po wieloletniej pracy nad długoterminowymi projektami dokumentalnymi z aparatem analogowym na negatywach Fuji, bez problemu odnalazłam interesujące mnie tony barw w wybranych trybach symulacji filmowej. Aparaty Fujifilm są dla mnie zgrabne i wyjątkowo stylowe.“ – uważa Ewa Meissner.

 

Fujifilm o współpracy z ambasadorami

„Jest nam bardzo miło, że rozpoczynamy współpracę  z WhiteSmoke Studio, ponieważ cenimy ich wyróżniający się styl, który stał się inspiracją dla wielu fotografów ślubnych. Z kolei Ewa Meissner to utalentowana dokumentalistka z dużym doświadczeniem w zakresie fotoedycji książek. Jesteśmy podekscytowani i z niecierpliwością oczekujemy wspólnych projektów”.

- powiedział Tomasz Taberski, Business Unit Manager, Imaging Division Fujifilm.

 

Ewa Meissner – biografia:

Ewa Meissner urodziła się w Warszawie w 1971r. W latach 2000-2005 studiowała dziennikarstwo na Wydziale Politologii Collegium Civitas w Warszawie. Współzałożycielka agencji Napo Images. Współpracowała jako kurator i współorganizator wystaw fotograficznych min. z Centrum Sztuki Współczesnej, Starą Galerią Związku Polskich Artystów Fotografików,  Zamkiem Królewskim w Warszawie, Centrum Sztuki i Techniki Japońskiej "Manngha" w Krakowie.

Od 2010 roku współpracuje z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego prowadząc zajęcia z fotografii prasowej, historii fotografii mody i historii fotografii japońskiej. Fotoedytorka książek fotograficznych, min. "Echa" Maksymiliana Rigamontiego, "Some Things are Quieter Than Others" Jacka Foty, "Message" Macieja Jeziorka, "Two tailed dog" Michała Adamskiego. Autorka bloga promującego fotografię dokumentalną Polish Documentary Photography Links.  Jej prace, oscylujące pomiędzy fotografią socjologiczno-dokumentalną a fotografią streetową, wystawiane były  min. w Polsce, Francji, Czechach, Anglii i Stanach Zjednoczonych.

WhiteSmoke Studio – biografia:

Duet WhiteSmoke Studio, czyli Dorota Kaszuba i Michał Warda mieszka w Warszawie. Dorota jest absolwentką Studium Fotografii ZPAF i Wydziału Komunikacji Multimedialnej Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Michał to samouk, który reporterskie szlify zdobywał pracując dla agencji prasowych. Podstawowym obszarem ich działań jest fotografia i film. Są związani z reportażem i fotografią uliczną. W 2006 założyli WhiteSmoke Studio, które szturmem weszło do świadomości jako pionierski team przenoszący z powodzeniem na grunt fotografii ślubnej streeta i modę. Doświadczenie w fotografii portretowej zdobywali pracując dla prasy i agencji reklamowych. Publikowali m.in. w: Rzeczpospolita, Zwierciadło, Wprost, Sens, Gala, Viva, Joy!, Samo Zdrowie i wielu innych. Włoski Magazyn JM: JUST MARRIED dwa lata z rzędu (2009 i 2010) uznał WhiteSmoke Studio za jednych z najlepszych fotografów ślubnych na świecie. Znajdują się wśród laureatów licznych międzynarodowych konkursów branżowych organizowanych przez WPJA, AGWPJA, ISPWP i Fearless Photographers oraz IPA Spikerzy/wykładowcy: 2015 Fearless Photographers Conference, Bukareszt, Rumunia i 2016 Snap Photography Festival w Walii, UK oraz wiele wystąpień na polskich konferencjach takich jak Boring Workshop. Są jurorami w międzynarodowych konkursach branżowych. Od 2012 prowadzą autorskie warsztaty fotograficzne, na których goszczą fotografów z całej Europy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.