Komunikaty PR

Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli Familijnych

2021-01-19  |  01:00
Biuro prasowe

Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza kinomaniaków na wyjątkowy konkurs.

Wspólne chrupanie przed ekranem, podczas seansu filmowego czy maratonu z ulubionym serialem, to jedna z najczęstszych aktywności, jakie wybierają Polacy w zimowe wieczory. Oglądanie umilają lekkie przekąski, wśród których bardzo chętnie wybierane są wafle Familijne. Co trzeci konsument chrupie wafelki właśnie podczas oglądania TV.

 

Przy współpracy z serwisem Filmweb.pl marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać atrakcyjne filmowe nagrody. Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia. Regulamin konkursu jest dostępny na www.familijne.pl.

 

W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring największych pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTubie potrwa do końca marca. Uzupełnieniem działań będzie aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której ulubione wafelki Polaków zamienią się w równie uwielbianych bohaterów filmów czy seriali.

 

Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. Dwa najpopularniejsze smaki - śmietankowy i czekoladowy w formacie XXL to jeszcze więcej chrupania na wieczory filmowe dla całej rodziny. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.

 

Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GTQaXYdJbkQ

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.