Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Rozwój branży gamingowej oraz rozwój platformy TikTok rosną wykładniczo i coraz mocniej się zazębiają. Agencja gamingowa Fantasyexpo, śledząc światowe trendy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferując całkowicie nowe rozwiązania i możliwości dotarcia do społeczności graczy.
Gry wideo to druga najpopularniejsza kategoria tematyczna na TikToku. W 2020 roku miesięczna ilość treści związanych z gamingiem gwałtownie wzrosła i trend ten utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie. Nierozerwalny z gamingiem esport, również coraz mocniej zaznacza się w statystykach, dając agencjom gamingowym ogromne pole do działania w zakresie łączenia marek ze społecznością w tym obszarze. Fantasyexpo, które od lat działa na tym polu i doskonale rozumie społeczność graczy, podejmuje kolejny nowatorski krok, do tego, by jeszcze efektywniej móc prowadzić działania komunikacyjne.
Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w Fantasyexpo ocenia, że działania na TikToku pozwolą na zwiększenie efektywności kampanii prowadzonych dla branży gamingowej i nie tylko - Reklama na TikToku to możliwość dotarcia do nowych odbiorców, często nie korzystających z innych platform, jak Facebook czy Instagram. Dla naszych klientów to szansa na uzyskanie przewagi nad konkurencją, która jeszcze nie penetruje tego kanału. W przypadku reklam na TikToku kluczowe jest, aby kreacja wpasowała się w stylistykę tego medium, najefektywniejsze są kreatywne, zapadające w pamięć wideo lokujące produkt. Dzięki TikTok Pixel reklamy możemy optymalizować nie tylko na generowanie zasięgu, ale również konwersje czy pobrania aplikacji.
Jesteśmy medium wizualnym, więc gry wideo doskonale wpisują się w TikTokową narrację, łącząc ze sobą autentyczne, zabawne i edukacyjne treści z wysokiej klasy rozrywką w formie krótkich form video - mówi Anna Błaszczyk, Content Strategist & Partnership Manager w TikTok Polska - Gaming odgrywa istotną rolę na TikToku, dlatego mamy szeroki repertuar możliwości rozwoju dla talentów, influencerów i twórców video, ale TikTok to także dobre miejsce dla marek. Cieszymy się, że coraz więcej producentów sprzętu, twórców gier, a teraz także Fantasyexpo korzysta z naszych biznesowych rozwiązań.
Marki, które w swojej strategii komunikacji zawierają elementy gamingu i esportu zyskują dodatkowe doskonałe pole, do pokazania swoich historii i budowania zaangażowania w społeczności graczy, poprzez niestandardowe formy dotarcia do grup docelowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.