Fantasyexpo rozwija usługę Performance Marketingu o kolejny obszar
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Rozwój branży gamingowej oraz rozwój platformy TikTok rosną wykładniczo i coraz mocniej się zazębiają. Agencja gamingowa Fantasyexpo, śledząc światowe trendy, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferując całkowicie nowe rozwiązania i możliwości dotarcia do społeczności graczy.
Gry wideo to druga najpopularniejsza kategoria tematyczna na TikToku. W 2020 roku miesięczna ilość treści związanych z gamingiem gwałtownie wzrosła i trend ten utrzymuje się na stałym, wysokim poziomie. Nierozerwalny z gamingiem esport, również coraz mocniej zaznacza się w statystykach, dając agencjom gamingowym ogromne pole do działania w zakresie łączenia marek ze społecznością w tym obszarze. Fantasyexpo, które od lat działa na tym polu i doskonale rozumie społeczność graczy, podejmuje kolejny nowatorski krok, do tego, by jeszcze efektywniej móc prowadzić działania komunikacyjne.
Jakub Kozłowski, Performance Marketing Coordinator w Fantasyexpo ocenia, że działania na TikToku pozwolą na zwiększenie efektywności kampanii prowadzonych dla branży gamingowej i nie tylko - Reklama na TikToku to możliwość dotarcia do nowych odbiorców, często nie korzystających z innych platform, jak Facebook czy Instagram. Dla naszych klientów to szansa na uzyskanie przewagi nad konkurencją, która jeszcze nie penetruje tego kanału. W przypadku reklam na TikToku kluczowe jest, aby kreacja wpasowała się w stylistykę tego medium, najefektywniejsze są kreatywne, zapadające w pamięć wideo lokujące produkt. Dzięki TikTok Pixel reklamy możemy optymalizować nie tylko na generowanie zasięgu, ale również konwersje czy pobrania aplikacji.
Jesteśmy medium wizualnym, więc gry wideo doskonale wpisują się w TikTokową narrację, łącząc ze sobą autentyczne, zabawne i edukacyjne treści z wysokiej klasy rozrywką w formie krótkich form video - mówi Anna Błaszczyk, Content Strategist & Partnership Manager w TikTok Polska - Gaming odgrywa istotną rolę na TikToku, dlatego mamy szeroki repertuar możliwości rozwoju dla talentów, influencerów i twórców video, ale TikTok to także dobre miejsce dla marek. Cieszymy się, że coraz więcej producentów sprzętu, twórców gier, a teraz także Fantasyexpo korzysta z naszych biznesowych rozwiązań.
Marki, które w swojej strategii komunikacji zawierają elementy gamingu i esportu zyskują dodatkowe doskonałe pole, do pokazania swoich historii i budowania zaangażowania w społeczności graczy, poprzez niestandardowe formy dotarcia do grup docelowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.