Fantasyexpo strategicznym partnerem PGL
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Agencja gamingowa Fantasyexpo została strategicznym i wyłącznym partnerem biznesowym firmy PGL i będzie ją reprezentować w nawiązywaniu współprac marketingowych związanych z najważniejszym turniejem CS:GO w 2021 roku - PGL Major Stockholm 2021.
PGL Major Stockholm 2021 to jeden z najważniejszych przystanków na turniejowej mapie CS:GO w bieżącym roku. Dwadzieścia cztery drużyny z całego globu zagra o miano najlepszego zespołu na świecie oraz o pulę nagród wynoszącą $2.000.000. Wydarzenie odbędzie się na przełomie października i listopada 2021.
Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma będzie odpowiadać za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami.
Polska agencja gamingowa ma na swoim koncie szereg aktywacji w obszarze gamingu dla takich marek jak Old Spice czy KFC. Od kilku lat stale współpracuje z BLAST organizując polską transmisję z BLAST Premier oraz tworząc turnieje BLAST Rising. Dla marek, które zdecydują się wejść we współpracę reklamową przy PGL Major, Fantasyexpo przygotowało wiele kreatywnych rozwiązań i oferuje konsulting oraz doradztwo, by wspólnie stworzyć unikalny branded content, który przyciągnie, zaangażuje i wywoła emocje u widzów. Jednym z nich jest planowany przez Fantasyexpo ADditional Major Show - widowisko wzorowane pod względem mechaniki na Super Bowl half-time show. Agencja wprowadza tym samym nowy format reklamowy na rynek sportów elektronicznych zwiększając możliwości ekspozycji marek wokół najważniejszych rozgrywek esportowych na świecie.
Współprace takiego kalibru są najlepszym wyróżnieniem dla naszego wieloletniego wkładu w scenę esportową. Z firmą PGL znamy się nie od dziś, dlatego niezmiernie nam miło, że możemy przenieść naszą kooperację na kolejny poziom. Jako ich partner biznesowy postaramy się aby współpraca zaowocowała pozyskaniem jak najatrakcyjniejszych partnerów. - Krzysztof Stypułkowski, Co-founder, Fantasyexpo
PGL MAJOR STOCKHOLM 2021 będzie największym wydarzeniem CS:GO w historii, dlatego musimy dostarczyć niesamowite widowisko dla widzów i klientów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fantasyexpo, agencją, której ufamy i która ma solidną historię w e-sporcie, aby zmaterializować nasze pomysły i aktywacje. Nie możemy się doczekać, aby pokazać światu, co przygotowaliśmy na to fantastyczne wydarzenie. - Silviu Stroie, CEO PGL
Potencjał marketingowy esportu rośnie w niebywałym tempie. Globalny dochód branży esportowej w 2020 roku wyniósł 950 milionów dolarów, a według wstępnych prognoz, do końca 2021 esport po raz pierwszy w historii przebije barierę miliarda dolarów. Zdecydowaną większość tej sumy stanowią pieniądze pochodzące ze sponsoringów oraz innych działań marketingowych. Z 500 milionów widzów sportów elektronicznych aż połowa kwalifikuje samych siebie jako zapalonych entuzjastów tej dyscypliny. Liczba ta ma rosnąć o 9% rokrocznie, lecz grono to nie tylko naturalnie się powiększa, lecz także dojrzewa - prawie połowa widzów esportu to osoby pomiędzy 25 a 44 rokiem życia.
Liczby te są najlepszym przykładem na to, że działania marketingowe w obrębie esportu mogą być świetną inwestycją w markę. Potwierdzenie tej tezy znajduje swoje odzwierciedlenie również w działaniach firm na przestrzeni ubiegłych dwóch dekad - po latach działań brandów typowo endemicznych, pojawiają się marki nieendemiczne, które coraz śmielej angażują się w świat sportów elektronicznych. Aby ich kampanie marketingowe były zauważalne i skuteczne, muszą się nimi zająć specjaliści tej branży. Fantasyexpo wychodzi naprzeciw tym potrzebom
O Fantasyexpo
Fantasyexpo to wiodąca europejska agencja gamingowa. Naszą dewizą jest skuteczna realizacja projektów zgodna z potrzebami naszych partnerów i klientów. Nasze doświadczenie, wypracowane strategie i sprawdzone narzędzia pomagają nam osiągać cele w sposób wyróżniający się na rynku. Zespół Fantasyexpo tworzą ludzie pasjonujący się grami i esportem, specjaliści od ambitnych projektów. Poszukujemy nowych trendów i wiemy, czego potrzebują gracze. Praca z mediami i influencerami to codzienna część naszej pracy.
O PGL
Założona w 2002 roku firma PGL zajmuje się organizacją wydarzeń, produkcją studyjną i wideo, a także transmisją telewizyjną i online na potrzeby międzynarodowych turniejów esportowych. Nasz sukces opiera się na zaangażowaniu w podkreślanie piękna gier rywalizacyjnych i wprowadzaniu innowacji do największych serii esportowych dzięki funkcjom produkcyjnym. Przez lata wyprodukowaliśmy setki turniejów esportowych, dzięki którym dotarliśmy do milionów fanów z całego świata. Jesteśmy uznani za jednego z najważniejszych organizatorów turniejów w historii esportu.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.