Fermentowana porcja zdrowia – Maślanka naturalna Mazurski Smak
Do charakteryzujących się prostym składem twarogów, masła, śmietany i mleka marki Mazurski Smak, dołącza maślanka. Wyróżnikiem tych produktów jest ich naturalny smak, który kojarzy się z sielskością, wiejskim i czystym klimatem.
Nową maślankę naturalną pokochają konsumenci, którzy tęsknią za prostymi, tradycyjnymi smakami z kuchni naszych babć. Korzystając z niej w swoich rodzinnych przepisach połączą tradycję z nowoczesnością.
Maślanka Mazurski Smak to fermentowany napój o tradycyjnym, naturalnym smaku i konsystencji, jest bogaty w potas i wapń oraz białko. Charakteryzuje się prostym składem. Świetnie działa na układ pokarmowy, jest lekkostrawny i pobudza wydzielanie soków trawiennych. Naturalna maślanka to także sprzymierzeniec osób na diecie odchudzającej – ma wyjątkowo mało kalorii i tłuszczów. Ceniona za właściwości prozdrowotne, nazywana jest naturalnym probiotykiem. Swoim smakiem i pochodzeniem nawiązuje do Mazur – regionu uwielbianego przez wielu Polaków, utożsamianego z nieskażoną naturą i świeżym nieprzetworzonym jedzeniem. Maślanka ma w sobie ogromny potencjał odżywczy oraz kulinarny, można wykorzystać ją do przyrządzania różnorodnych dań, między innymi marynat do mięsa. Dzięki lekko kwaśnemu smakowi jest doskonała jako orzeźwienie w upalne dni. Maślanka Mazurski Smak jest dostępna w poręcznych opakowaniach 360 ml oraz 1l, które są wygodne w użyciu i przechowywaniu.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.