Komunikaty PR

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

2021-04-15  |  01:00
Biuro prasowe

8-10 czerwca br. wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dzielić się inspiracjami
i prezentować najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy, które pozwolą na jak najbardziej efektywną adaptację i restrukturyzację biznesów w obliczu zmian wywołanych pandemią COVID-19.
Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień piętnastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?

- Bez wątpienia wszyscy zwieramy szyki i skupiamy się na planach wychodzenia z pandemicznego zastoju, zarówno w skali makro dotyczącej odbudowy gospodarki, jak i mikro czyli odnoszącej się do naszej codzienności. Wiele elementów w post-pandemicznym świecie trzeba przedefiniować lub zbudować na nowo. Jeszcze bardziej niż zwykle, potrzebujemy inspiracji, dzielenia się dobrymi pomysłami i rozwiązaniami, które pozwolą nam jak najlepiej wykorzystać ten czas. Dlatego tegoroczne Forum IAB skupi się wokół dyskusji, jak wykorzystać ten przełomowy moment. Wysiłki, które włożymy w tę odbudowę, przypieczętują silną pozycję reklamy internetowej w przyszłości. Wierzę, że najbliższe miesiące będą stały pod znakiem rewitalizacji, aby cały ekosystem reklamowy funkcjonował jeszcze lepiej niż do tej pory. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska.

Dla niektórych biznesów 2021 rok to OdNowa w sensie odbudowy, redukcji strat wywołanych pandemią oraz transformacji, która z konieczności znacznie przyspieszyła w wielu firmach. Obserwujemy dynamiczną ewolucję w kierunku zmian, które i tak były nieuniknione. Inne branże rozpoczynają zupełnie OdNowa: zmuszone do pogrzebania starego sposobu myślenia budują swój biznes od zera, w nowej rzeczywistości, na pandemicznych zgliszczach. Sposoby radzenia sobie w biznesie są teraz już z konieczności w wielu przypadkach zupełnie inne niż jeszcze 2 lata temu.

Najlepsi eksperci marketingu, goście specjalni i ciekawe tematy

Podczas Forum IAB wystąpi blisko 80 autorytetów - przedstawicieli branży interaktywnej, dyrektorów i managerów globalnych firm. Formuła wydarzenia umożliwia zaproszenie inspirujących osobowości, wybitnych przedstawicieli świata nauki i biznesu, którzy prezentują odmienny od perspektywy branży - i przez to bardzo cenny - punkt widzenia.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znaleźli się przedstawiciele dużych i małych agencji, reklamodawców, wydawców oraz instytucji badawczych. Pełna agenda wystąpień dostępna jest na stronie wydarzenia: https://forumiab.pl/program/

Wśród ok. 50 wystąpień Forum IAB nie zabraknie najbardziej aktualnych, kontrowersyjnych czy śmiałych tematów, jak choćby: „#GENERACJACOVID – jak pandemia zmieniła młodych Polaków.”, „ID użytkownika od nowa. Jak zjeść ciastko i mieć ciastko w erze post-cookies.”, „Miłego dzionka i pysznej kawusi! Baby Boomers – rekiny digitalu w pandemii. Czy to Twoja najważniejsza grupa docelowa?”, „Od zera do multimilionera w 361 dni — przecież w pandemii największa Galeria Handlowa w Polsce nie została zamknięta!”, „Bunt kontrolowany; między wolnością, a monetyzacją.”, „Włącz „Digital Wellbeing”. Jak przetrwać całe dnie przed ekranem?”, „Gamingowa ®ewolucja.”, „ROI:Decoded – czyli jak w trakcie lockdownu opracowaliśmy nasze własne mediowe „How Brands Grow”, „Hej Marketerze, nie umiesz w live commerce!”, „Kryzys w trójkącie — praca zdalna jako kolejny czynnik zaburzający perspektywę marketerów i agencji, czyli czy i jak bardzo oddalamy się od konsumenta i jak to zmienić?”, „Media reset 2021: strategia zwana taktyką, czyli nowe zasady w planowaniu mediów.”, „Życie na abonament, czyli jak pandemia wpłynęła na popularność modelu subskrypcyjnego.”, „E‑commerce OdNowa. Szanse i zaskoczenia.”.

Rada Programowa

Nad programem Forum IAB czuwa Rada Programowa, w której zasiada 51 ekspertów. W tym roku przewodniczy jej Tadeusz Żórawski - Global eCommerce Strategy Director, Molecular BBDO. Wiceprzewodniczącymi są: Dorota Bigo - Industry Head, Domestic, Google Poland; Agnieszka Gajzler - Dyrektor ds. strategii i rozwoju Digital, TVN Media, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska; Aneta Gąsiorek - Programmatic & Ad Operation Manager, Allegro.

Sponsorzy: Wirtualna Polska

Sponsor wspierający: Mindshare, Adform, adQuery, Teads

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Patroni medialni: gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, onet.pl, Oline Marketing, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Wirtualna Polska

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatu otrzymują punkty recertyfikacyjne i mogą skorzystać z dodatkowego rabatu na zakup biletu.

Do 30 kwietnia br. obowiązuje oferta EARY BIRDS na zakup biletów na wydarzenie.

Więcej informacji na temat 15. edycji Forum IAB znajduje się na stronie https://forumiab.pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.