Komunikaty PR

Garett Electronics nowym klientem agencji 4 PUBLICITY

2021-06-10  |  09:00
Biuro prasowe

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.

 

Marka Garett Electronics istnieje od 2013 roku i ma w swoim portfolio  urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej. W swoich produktach skutecznie łączy nowoczesny design, funkcjonalność z przystępną ceną. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku marki szczególnie w segmencie produktów wearables oraz elektronicznych urządzeń beauty. 4 PUBLICITY zajmie się media relations, wysyłką produktów do testów redakcyjnych oraz organizacją konkursów.

 

- Po ponad ośmiu latach obecności na rynku nasza marka konsekwentnie zdobywa zaufanie coraz większego grona użytkowników. Dzieje się tak za sprawą szerokiej oferty smartwatchy o dobrych parametrach technicznych, praktycznych funkcjach oraz przystępnej cenie. Uważamy, że dotychczas wybrany kierunek rozwoju przyczynił się do jej sukcesu. Podzieliliśmy smartwatche na 3 kategorie: męskie, damskie i dziecięce. W tej ostatniej już jesteśmy liderami! W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek urządzenia do profesjonalnej pielęgnacji urody w zaciszu domowym. Ciągle poszerzamy naszą ofertę, dlatego w 2021 roku planujemy zaprezentować kilkanaście premierowych produktów z linii beauty. Liczymy, że dzięki współpracy z 4 PUBLICITY nasza marka będzie ceniona również w tym segmencie - powiedziała Nina Rybińska, marketing manager marki Garett Electronics.

- Od kilkunastu lat skutecznie prowadzimy komunikację medialną marek technologicznych oraz beauty. Tym bardziej cieszy nas współpraca z marką, która jest połączeniem obydwu tych branż. Urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała Garett pokazują nam jak bardzo połączone są ze sobą świat urody, nowych technologii i lifestylu – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 PUBLICITY.

 

Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Kamil Borys oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Odwrócony świat - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe Biuro prasowe
2024-05-23 | 15:34

"Odwrócony świat" - Fundacja Avalon ogłasza zapytanie ofertowe

“Odwrócony świat” to tytuł siódmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu
Media i PR Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy
2024-05-23 | 11:00

Mastercard i McCANN Poland z pierwszym Black Pencil w historii polskiej reklamy

Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie
Media i PR Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
2024-05-14 | 14:13

Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates

W związku z dynamicznym rozwojem agencji influencer marketingu Rokmates doszło w niej do ważnych zmian organizacyjnych. W celu lepszej obsługi twórców i klientów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu

O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.

Bankowość

Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu

– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.

Transport

CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.