Komunikaty PR

GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów

2021-04-13  |  13:08
Biuro prasowe

W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do specjalistów z branży ponownie dołączą wybrani twórcy internetowi. W bezpłatnych spotkaniach online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką influencer marketingu.

W zeszłym roku agencja GetHero wystartowała z autorskimi projektami GetHero Academy oraz InfluTalk by GetHero. Od października do grudnia eksperci z branży wraz z influencerami zupełnie za darmo dzielili się z internautami wiedzą z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Jak przyznają organizatorzy, frekwencja podczas zeszłorocznych webinarów była wysoka. - Pierwsza edycja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Na nasze webinary zarejestrowało się kilkaset osób. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę spotkań i jeszcze głębiej wejść w świat influencerów. W wiosennej edycji planujemy spotkania zarówno z ekspertami, jak i z twórcami internetowymi, którzy opowiedzą o specyfice pracy z markami oraz tworzeniu contentu na różne platformy - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director w agencji GetHero.

GetHero Academy
to 90-minutowe webinary poświęcone tematom związanym z influencer marketingiem i mediami społecznościowymi. Podczas nich eksperci przeprowadzą uczestników przez różnorodne zagadnienia i objaśnią wszystkie pojęcia z nimi związane. Wiedza, którą specjaliści będą dzielić się podczas spotkań online jest oparta na wieloletnim doświadczeniu, zdobywanym we współpracy z influencerami. Wynika ona także z dostępu do międzynarodowych badań i bazy case studies grupy Webedia, do której należy agencja GetHero. W ramach tej edycji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak dobierać, rozliczać i działać z influencerami, a także jakie są zarobki influencerów, koszty produkcji i marże pośredników. Pierwszy webinar z tego cyklu odbędzie się już 14 kwietnia o godzinie 10:00.

InfluTalk by GetHero to natomiast cykl spotkań z największymi influencerami, którzy na co dzień realizują projekty wspólnie z agencją GetHero. Na każdym z webinarów omawiany jest jeden temat. Każdy z nich jest oparty o szereg case studies zrealizowanych wspólnie z zaproszonymi twórcami internetowymi. Webinary z tego cyklu to miejsce, w którym marki i agencje mogą poznać perspektywę influencerów i bezpośrednio zadawać pytania związane ze wspólnym tworzeniem kampanii. Pierwsze spotkanie online z tego cyklu odbędzie się 28 kwietnia o godzinie 10:00.

Udział w webinarach GetHero Academy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary

GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się m.in. lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja specjalizuje się w realizacji kampanii za pośrednictwem platform, takich jak TikTok, YouTube i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.