GetHero startuje z kolejną edycją bezpłatnych webinarów
W połowie kwietnia agencja GetHero ruszy z kolejną edycją bezpłatnych webinarów w ramach autorskich projektów GetHero Academy i InfluTalk by GetHero. Tegoroczna edycja to jeszcze więcej eksperckiej wiedzy z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Do specjalistów z branży ponownie dołączą wybrani twórcy internetowi. W bezpłatnych spotkaniach online mogą wziąć udział zarówno specjaliści chcący poszerzyć swoją wiedzę, jak i internauci zainteresowani tematyką influencer marketingu.
W zeszłym roku agencja GetHero wystartowała z autorskimi projektami GetHero Academy oraz InfluTalk by GetHero. Od października do grudnia eksperci z branży wraz z influencerami zupełnie za darmo dzielili się z internautami wiedzą z zakresu influencer marketingu i mediów społecznościowych. Jak przyznają organizatorzy, frekwencja podczas zeszłorocznych webinarów była wysoka. - Pierwsza edycja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Na nasze webinary zarejestrowało się kilkaset osób. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć tematykę spotkań i jeszcze głębiej wejść w świat influencerów. W wiosennej edycji planujemy spotkania zarówno z ekspertami, jak i z twórcami internetowymi, którzy opowiedzą o specyfice pracy z markami oraz tworzeniu contentu na różne platformy - mówi Marek Myślicki, Strategic Partnerships Director w agencji GetHero.
GetHero Academy to 90-minutowe webinary poświęcone tematom związanym z influencer marketingiem i mediami społecznościowymi. Podczas nich eksperci przeprowadzą uczestników przez różnorodne zagadnienia i objaśnią wszystkie pojęcia z nimi związane. Wiedza, którą specjaliści będą dzielić się podczas spotkań online jest oparta na wieloletnim doświadczeniu, zdobywanym we współpracy z influencerami. Wynika ona także z dostępu do międzynarodowych badań i bazy case studies grupy Webedia, do której należy agencja GetHero. W ramach tej edycji uczestnicy dowiedzą się m.in. jak dobierać, rozliczać i działać z influencerami, a także jakie są zarobki influencerów, koszty produkcji i marże pośredników. Pierwszy webinar z tego cyklu odbędzie się już 14 kwietnia o godzinie 10:00.
InfluTalk by GetHero to natomiast cykl spotkań z największymi influencerami, którzy na co dzień realizują projekty wspólnie z agencją GetHero. Na każdym z webinarów omawiany jest jeden temat. Każdy z nich jest oparty o szereg case studies zrealizowanych wspólnie z zaproszonymi twórcami internetowymi. Webinary z tego cyklu to miejsce, w którym marki i agencje mogą poznać perspektywę influencerów i bezpośrednio zadawać pytania związane ze wspólnym tworzeniem kampanii. Pierwsze spotkanie online z tego cyklu odbędzie się 28 kwietnia o godzinie 10:00.
Udział w webinarach GetHero Academy i InfluTalk by Gethero jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: gethero.pl/webinary
GetHero to agencja zajmująca się influencer marketingiem. Zrzesza ponad 150 twórców zajmujących się m.in. lifestylem, gamingiem, beauty, motoryzacją, muzyką i przedsiębiorczością. Agencja specjalizuje się w realizacji kampanii za pośrednictwem platform, takich jak TikTok, YouTube i Instagram.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.