Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i…
Artystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału.
Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.
Emisję spotów z autentycznie najlepszą Oranżadą Hellena Party zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w Internecie – w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek: Viki Gabor i Roxie Węgiel. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz działania public relations.
Autentycznie najlepszy bezalkoholowy szampan uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory m.in. w postaci oryginalnych standów w kształcie tortu. Nie zabraknie tzw. potykaczy, umożliwiających zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą! Dodatkowo do zakupu Oranżady Hellena Party będą zachęcały wobblery, foldery i plakaty, które z pewnością przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.