Imprezowy konkurs: #Letnie Party! z Oranżadą Hellena Party

Oranżada Hellena organizuje #Letnie Party! z gwiazdą każdej imprezy w roli głównej. Osoby biorące udział w konkursie marki mogą liczyć na doborowe towarzystwo Oranżady Hellena Party, a także na oranżadowe nagrody i wyjątkowe spotkanie z Viki Gabor. Akcja na Instagramie będzie realizowana w czerwcu br.
Oranżada Hellena organizuje konkurs #Letnie Party!, promujący wystrzałowy napój o charakterystycznym landrynkowym smaku i imprezowym charakterze. Aby wziąć udział w akcji, należy umieścić zdjęcie najlepszego party ever z Oranżadą Hellena Party na swoim publicznym koncie na Instagramie, dodać hasztag #LETNIEPARTY! i oznaczyć profil @oranzadahellena.
Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone. W konkursie #Letnie Party! można wygrać: wyjątkowe spotkanie z popularną artystką młodego pokolenia – Viki Gabor oraz extra imprezowe nagrody rzeczowe: 20x oranżadowe hamaki, 20x oryginalne słuchawki bezprzewodowe i 50x odjazdowe deskorolki. Zdjęcia można zgłaszać od 1 do 30 czerwca br.
Akcja uzyska wsparcie w punktach handlowych w postaci materiałów POSM.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.