Joanna Rudnicka będzie odpowiadać za rozwój Moderio

Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Do zespołu agencji Moderio, specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka.
Joanna Rudnicka objęła stanowisko Business Development Director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio klientów agencji, zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.
- Dynamiczny rozwój e-commerce oraz usług online w ostatnim roku pokazał, że nasza oferta wpisuje się w potrzeby rynku. Szybka i sprawna komunikacja na linii marka-konsument to jeden z podstawowych fundamentów sprzedaży online. Dołączenie do naszego zespołu Joanny pozwoli nam efektywniej docierać do nowych klientów oraz reagować na ich potrzeby – mówi Daniel Grzesiuk, CEO Moderio.
Joanna Rudnicka od ponad 10-ciu lat pracuje w agencjach reklamowych i marketingowych, ostatnio jako account director w agencji K2. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy, takimi jak: Samsung, PKO BP, Volkswagen, Disney, Leroy Merlin, Pepsico czy Warta.
Moderio (dawniej ASAP Care 24) to agencja marketingowa specjalizująca się w usługach moderacji i obsługi klienta online. Oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowania opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Moderio działa na rynku polskim i rynkach zagranicznych, w tym m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.