Joanna Rudnicka będzie odpowiadać za rozwój Moderio

Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Do zespołu agencji Moderio, specjalizującej się w usługach moderacji online, dołączyła Joanna Rudnicka.
Joanna Rudnicka objęła stanowisko Business Development Director. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio klientów agencji, zarówno na rynku polskim, jak i za granicą.
- Dynamiczny rozwój e-commerce oraz usług online w ostatnim roku pokazał, że nasza oferta wpisuje się w potrzeby rynku. Szybka i sprawna komunikacja na linii marka-konsument to jeden z podstawowych fundamentów sprzedaży online. Dołączenie do naszego zespołu Joanny pozwoli nam efektywniej docierać do nowych klientów oraz reagować na ich potrzeby – mówi Daniel Grzesiuk, CEO Moderio.
Joanna Rudnicka od ponad 10-ciu lat pracuje w agencjach reklamowych i marketingowych, ostatnio jako account director w agencji K2. Odpowiadała za współpracę z kluczowymi klientami firmy, takimi jak: Samsung, PKO BP, Volkswagen, Disney, Leroy Merlin, Pepsico czy Warta.
Moderio (dawniej ASAP Care 24) to agencja marketingowa specjalizująca się w usługach moderacji i obsługi klienta online. Oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowania opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Moderio działa na rynku polskim i rynkach zagranicznych, w tym m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE.

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.