Kałamaga i Dziadek Henryk w nowej kampanii Columbus
Columbus Energy
9 ul. Jasnogórska
31-358 Kraków
marta.bilonowicz|columbusenergy.pl | |marta.bilonowicz|columbusenergy.pl
725300371
https://columbusenergy.pl/
Mariusz Kałamaga, znany komik i prezenter radiowo-telewizyjny, oraz Dziadek Henryk, kojarzony z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości”. W ramach akcji klienci firmy otrzymują kartę rabatową o wartości 5 000 zł.
W najnowszej kreacji reklamowej Columbusa pojawia się Mariusz Kałamaga, były frontman z kabaretu Łowcy.B”, konferansjer i radiowiec RMF FM. Artysta występuje z Dziadkiem Henrykiem, znanym z zamiłowania do oszczędności bohaterem świątecznych reklam Columbusa. Wykorzystując lekką i komediową konwencję oraz zabawne dialogi między postaciami, marka promuje nowoczesne rozwiązania energetyczne dla domów.
- W najnowszej kampanii promujemy „Bilet do przyszłości”, w ramach akcji nasi klienci otrzymują specjalną kartę o wartości 5 000 zł do wykorzystania na kolejne produkty z naszej oferty - pompy ciepła, magazyny energii, ładowarki do samochodów elektrycznych, a w przyszłości także produkty partnerów. Ze szczegółami akcji można zapoznać się na stronie www.columbushome.pl – tłumaczy Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu w Columbus S.A.
- Przy tworzeniu obecnej kampanii postawiliśmy na format będący komentarzem popularnych programów telewizyjnych. Do współpracy zaprosiliśmy Mariusza Kałamagę, czołowego komika polskiej sceny rozrywkowej oraz Dziadka Henryka, znanego bohatera naszej wcześniejszej, świątecznej kampanii. Zabawne rodzinne dialogi i trafne riposty - tak właśnie najczęściej wygląda wspólne, rodzinne oglądanie telewizji – dodaje Łukasz Jaronik.
W ramach kampanii powstały spoty reklamowe, które można oglądać na platformach VOD, Youtube, Player oraz w serwisach internetowych do końca lutego br. Całą kampanię, łącznie z koncepcją kreatywną, scenariuszem i realizacją wideo, przygotował Dział Marketingu Columbus wraz z partnerami. Firma pracuje nad kolejnymi odcinkami zabawnych historii z Mariuszem Kałamagą i Dziadkiem Henrykiem, które zaprezentuje niebawem.
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.