Komunikaty PR

Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciast

2021-02-23  |  12:00

Polski producent bakalii i mas do ciast HELIO przygotował na wiosnę liczne działania cross- mediowe, które obejmą m.in. ogólnopolskie kanały TV oraz tematyczne, a także prasę i internet, w tym media społecznościowe i kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty z nową odsłoną wideo przepisów idealnych na co dzień i od święta. 

 

Wiosenna kampania HELIO ma na celu promowanie najnowszych produktów w ofercie polskiego producenta – miękkich i soczystych, jedynych takich! owoców suszonych So Soft! bez konserwantów HELIO Naturaa także bestsellerowej w okresie wielkanocnym odświeżonej linii mas krówkowych HELIO PREMIUM, wyróżniających się brakiem konserwantów, glutenu i oleju palmowego. 

 

Unikalne produkty zdrowej marki HELIO są niezastąpione w codziennej diecie, jak i w świątecznych wypiekach, dlatego realizowana przez HELIO najnowsza kampania obejmie swym zasięgiem zróżnicowane kanały i formy komunikacji, by wesprzeć sprzedaż sprawdzonych hitów HELIO i nowo wprowadzanych produktów w okresie wiosenno – wielkanocnym. Firma, oprócz zaplanowanych działań promocyjnych, m.in. w telewizji i w prasie, prowadzi intensywną e- marketingową kampanię na swoich profilach społecznościowych, gdzie przy współpracy z popularnymi influencerami, promuje obecnie nową linię miękkich i soczystych przekąsek So Soft! HELIO Natura oraz wielkanocne bestsellery. Z kolei na kanał YouTube HELIO – Bakaliowe Klimaty, polski producent przygotował kolejny cykl modnych wideo przepisów z masami krówkowymi HELIO, zachęcając nas wszystkich do wspólnego pieczenia podczas nadchodzących świąt!

 

Konsekwentnie budowany wizerunek zdrowej marki HELIO i systematycznie realizowane kampanie mediowe wpisane są w długofalową strategię rozwoju marki, która cały czas inspiruje Polskich konsumentów, wprowadzając do swojej bogatej oferty kolejne nowe, smakowite, naturalnie zdrowe przekąski, jak i zachęca do tworzenia razem z HELIO wspaniałych, bakaliowych wypieków idealnych na co dzień i od święta!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.