Kino rusza w Polskę – Plan na kino w Twoim mieście
„Cześć, tu kino! Planuję odwiedzić miejscowości, w których na co dzień mnie nie ma” – tak powiedziałoby kino, gdyby mogło mówić. Tymczasem przemówi z dużego ekranu w tych polskich miastach, w których go nie ma. Provident i AXA mają Plan na kino – zapraszają wszystkich do 100 sal kinowych w całej Polsce na największe premiery filmowe, zapewniając najwyższą jakość obrazu i dźwięku.
Plan na kino w Twoim mieście
Plan pierwszej trasy obejmuje 41 miejscowości (w których na co dzień nie ma kina) i ponad 200 seansów filmowych. Najnowsze hity będą wyświetlane m.in. w Szczytnie, Wolsztynie, Nidzicy, Lidzbarku, Przasnyszu, Kamieniu Pomorskim i w wielu innych miejscowościach. Trasa styczniowa kina objazdowego Provident i AXA jest już dostępna na stronie: www.plannakino.pl/trasa_kina.
Premiera za premierą
Kino objazdowe ruszyło w Polskę 17 stycznia. W repertuarze nie mogło zabraknąć kolejnej części kultowych „Psów” Władysława Pasikowskiego, które dokładnie wtedy mają ogólnopolską premierę! Na planie filmu „Psy 3. W imię zasad” ponownie spotykają się niezapomniani Bogusław Linda, Cezary Pazura, Artur Żmijewski i Edward Linde-Lubaszenko. Do legendarnej „sfory” dołączają w tej części m.in. Marcin Dorociński, Sebastian Fabijański i Jan Frycz. Widzowie przekonają się czy po wieloletnim pobycie w więzieniu Franz Maurer odnajdzie się w nowej Polsce, w której nic nie jest takie, jak dawniej. Poza trzecią częścią hitu Pasikowskiego, w repertuarze cztery inne nowości: kolejna część superprodukcji z 2017 r. „Jumanji. Następny poziom”, której premiera miała miejsce niecały miesiąc temu oraz trzy premiery stycznia 2020: pełna przygód animacja dla całej rodziny „Tajni i fajni”, świetna komedia „Mayday” z Piotrem Adamczykiem i Adamem Woronowiczem oraz wyświetlany przedpremierowo pouczający dokument dla małych i dużych „Nasze miejsce na ziemi”.
Zaplanuj dzień w swoim kinie
We dwoje, całą rodziną, a może w grupie przyjaciół? Każdy może mieć swój plan na kino! Dlatego bilety są dostępne w przedsprzedaży na stronie internetowej www.plannakino.pl/kup_bilet lub w kasie kina przed seansem. Bilety ulgowe przysługują uczniom, studentom, osobom w wieku 60+, rodzinie i opiekunom z dziećmi. W dni robocze kino zaprasza również grupy zorganizowane, w tym szkoły. Bilety grupowe w specjalnej cenie można kupić tylko w kasie kina po wcześniej rezerwacji telefonicznej pod numerem (22) 357 78 00.
Tysiące widzów, setki seansów
Plan na kino Provident i AXA to ponad 50 filmów podczas 200 dni projekcyjnych w 100 miejscowościach; ponad 1000 seansów, które obejrzy w sumie ponad 100 tysięcy widzów. Największe kino objazdowe w Polsce wyruszy w 2020 roku w 9 tras filmowych, z krótką przerwą na wakacje.
Do zobaczenia na czerwonym dywanie!
Plan na kino przedstawiają: Provident i AXA
Plan na kino to wspólny projekt firmy Outdoor Cinema oraz marek Provident i AXA, przygotowany z myślą o mieszkańcach miejscowości, w których nie ma kin. To największe w Polsce kino objazdowe, które odpowiada na prawdziwą potrzebę społeczną, oferując dostęp do kina oraz premierowego repertuaru filmowego. Projekt został uznany za najlepiej zaprojektowaną usługę roku w konkursie Dobry Wzór 2013 oraz otrzymał wyróżnienie Laur Eksperta w 2015 roku.
Organizator: Outdoor Cinema
Patroni medialni: Filmweb, Wirtualna Polska, miesięcznik KINO
Partnerzy strategiczni: TVN i TVN 7
Partner barku kinowego: Coca-Cola

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.