KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc - z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.
Agencja zajmuje się przygotowaniem planu komunikacji drużyny w obszarze biznesowym i sportowym. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w obszarze marketingu sportowego oraz Public Relations. Celem komunikacji zespołu Dziki Warszawa jest zbudowanie wizerunku stabilnej organizacji o zróżnicowanych źródłach przychodów oraz budowanie marki, której wartość będzie rosła wraz ze wzrostem poziomu sportowego.
Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego (bieżąca obsługa dziennikarzy), przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz tekstów autorskich, proaktywne aranżowanie wywiadów prasowych wraz z ich koordynacją, współpraca z influencerami oraz zarządzanie kontentem foto i video.
“Dziękuję za zaufanie, którym obdarowała nas drużyna Dziki Warszawa. Budowanie wizerunku marek sportowych to od lat podstawa naszych agencyjnych działań. Wspieramy polskich sportowców nie tylko w zakresie komunikacji mediowej, ale też social mediów, czy budowania strategii wizerunku. Dotychczasowe doświadczenia z pracy dla wielu czołowych sportowców oraz drużyn sportowych (m.in. ORLEN Team) pozycjonuje nas na rynku jako jedną z czołowych agencji, która rozumie specyfikę sportu i potrzeb sportowców.” - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.
Celem komunikacji biznesowej Dzików Warszawa jest przedstawienie drużyny jako ciekawego projektu biznesowego, który oparty jest o zdrowe i transparentne zasady funkcjonowania. Organizacji, która ma dużą świadomość biznesową, a jej celem jest maksymalizacja wzrostu wartości marki. Klub istnieje od 3 lat i teraz nadszedł czas na kolejny krok w jego rozwoju.
“Nawiązaliśmy współpracę z agencją keyPR po rekomendacji osób związanych ze sportem. Ten rok będzie dla nas przełomowy - już w czwartym sezonie istnienia klubu zagramy na zapleczu koszykarskiej ekstraklasy. To gigantyczne wyzwanie, zarówno sportowe, jak i organizacyjne. Dlatego zależało nam na tym, by agencja z którą pracujemy łączyła kompetencje z obszaru sportu i biznesu. Wcześniej nie współpracowaliśmy z żadną agencją, więc to nowe doświadczenie dla nas wszystkich. Liczymy na to, że keyPR skutecznie wprowadzi nas w medialny świat.” - mówi Michał Szolc, założyciel i General Manager drużyny Dziki Warszawa.
Agencja keyPR
Do tej pory współpracę z keyPR nawiązali m.in. Maciek Giemza (ORLEN Team), Maciek Szczepaniak (Lotos Rally Team), Maja Kuczyńska - mistrzyni lotów w tunelu aerodynamicznym, Wojciech Bógdał - pilot, Indywidualny Slalomowy i Motoparalotniowy Mistrz Świata, Igor Sikorski - paraolimpijczyk, kilkukrotny złoty medalista w Pucharze Świata w narciarstwie alpejskim osób niepełnosprawnych oraz Kuba Piątek - motocyklista, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w cross country, uczestnik rajdów Dakar, przyszły pilot.
Dziki Warszawa
Dziki to organizacja stworzona przez biznesowych profesjonalistów i pasjonatów koszykówki. W ubiegłym sezonie wywalczyła awans do 1 ligi koszykówki męskiej. Dziki chcą działać jako start-up, w którym sport ma być nierozerwalnie połączony z innowacjami. Założycielem klubu i General Managerem jest związany ze Storytel Michał Szolc. Dziki zajmują się również szkoleniem dzieci i młodzieży w ramach Akademii Młodych Dzików. W planach na przyszłość mają awans do ekstraklasy i grę w europejskich pucharach.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.