Komunikaty PR

KOMUNIKACJĘ DRUŻYNY DZIKI WARSZAWA POPROWADZI AGENCJA KEY PR

2020-08-18  |  13:34
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Do pobrania jpeg ( 0 MB )

Pierwszoligowy klub koszykarski ze stolicy - Dziki Warszawa, rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego keyPR. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2020 i potrwa minimum 6 miesięcy. Agencja ma wesprzeć drużynę m.in. w komunikowaniu kolejnych wyzwań biznesowych oraz wyników sportowych. Od strony agencji za projekt odpowiada Karolina Kowalska, a Michał Szolc - z Dzików Warszawa. Agencja keyPR od wielu lat specjalizuje się w rozwoju obszaru brandingu sportowego i budowania strategii wizerunku sportowców oraz drużyn sportowych.

 

Agencja zajmuje się przygotowaniem planu komunikacji drużyny w obszarze biznesowym i sportowym. Ponadto do zadań agencji należy doradztwo w obszarze marketingu sportowego oraz Public Relations. Celem komunikacji zespołu Dziki Warszawa jest zbudowanie wizerunku stabilnej organizacji o zróżnicowanych źródłach przychodów oraz budowanie marki, której wartość będzie rosła wraz ze wzrostem poziomu sportowego.

 

Do zadań agencji należą m.in. prowadzenie biura prasowego (bieżąca obsługa dziennikarzy), przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych oraz tekstów autorskich, proaktywne aranżowanie wywiadów prasowych wraz z ich koordynacją, współpraca z influencerami oraz zarządzanie kontentem foto i video.

 

Dziękuję za zaufanie, którym obdarowała nas drużyna Dziki Warszawa. Budowanie wizerunku marek sportowych to od lat podstawa naszych agencyjnych działań. Wspieramy polskich sportowców nie tylko w zakresie komunikacji mediowej, ale też social mediów, czy budowania strategii wizerunku. Dotychczasowe doświadczenia z pracy dla wielu czołowych sportowców oraz drużyn sportowych (m.in. ORLEN Team) pozycjonuje nas na rynku jako jedną z czołowych agencji, która rozumie specyfikę sportu i potrzeb sportowców.” - stwierdza Karolina Kowalska, właścicielka agencji keyPR.

 

Celem komunikacji biznesowej Dzików Warszawa jest przedstawienie drużyny jako ciekawego projektu biznesowego, który oparty jest o zdrowe i transparentne zasady funkcjonowania. Organizacji, która ma dużą świadomość biznesową, a jej celem jest maksymalizacja wzrostu wartości marki. Klub istnieje od 3 lat i teraz nadszedł czas na kolejny krok w jego rozwoju.

 

Nawiązaliśmy współpracę z agencją keyPR po rekomendacji osób związanych ze sportem. Ten rok będzie dla nas przełomowy - już w czwartym sezonie istnienia klubu zagramy na zapleczu koszykarskiej ekstraklasy. To gigantyczne wyzwanie, zarówno sportowe, jak i organizacyjne. Dlatego zależało nam na tym, by agencja z którą pracujemy łączyła kompetencje z obszaru sportu i biznesu. Wcześniej nie współpracowaliśmy z żadną agencją, więc to nowe doświadczenie dla nas wszystkich. Liczymy na to, że keyPR skutecznie wprowadzi nas w medialny świat.” - mówi Michał Szolc, założyciel i General Manager drużyny Dziki Warszawa.

 

Agencja keyPR

Do tej pory współpracę z keyPR nawiązali m.in. Maciek Giemza (ORLEN Team), Maciek Szczepaniak (Lotos Rally Team), Maja Kuczyńska - mistrzyni lotów w tunelu aerodynamicznym, Wojciech Bógdał - pilot, Indywidualny Slalomowy i Motoparalotniowy Mistrz Świata, Igor Sikorski - paraolimpijczyk, kilkukrotny złoty medalista w Pucharze Świata w narciarstwie alpejskim osób niepełnosprawnych oraz Kuba Piątek - motocyklista, dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w cross country, uczestnik rajdów Dakar, przyszły pilot.

 

 

Dziki Warszawa

Dziki to organizacja stworzona przez biznesowych profesjonalistów i pasjonatów koszykówki. W ubiegłym sezonie wywalczyła awans do 1 ligi koszykówki męskiej. Dziki chcą działać jako start-up, w którym sport ma być nierozerwalnie połączony z innowacjami. Założycielem klubu i General Managerem jest związany ze Storytel Michał Szolc. Dziki zajmują się również szkoleniem dzieci i młodzieży w ramach Akademii Młodych Dzików. W planach na przyszłość mają awans do ekstraklasy i grę w europejskich pucharach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.