Komunikaty PR

Lechendom z muzyką do twarzy! Rusza kolejna edycja muzycznego quizu Lecha

2021-06-07  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

Kalendarz tegorocznych wydarzeń kulturalnych coraz szybciej zapełnia się kolejnymi ważnymi datami. Lech, który od lat wspiera najlepsze muzyczne inicjatywy, tego lata  powraca nie tylko z festiwalowymi emocjami, ale także z ogólnopolską akcją konsumencką. Aktywacja „Lechendom z muzyką do twarzy” to dwa wzory kolekcjonerskich puszek oraz quiz muzyczny, w którym do wygrania jest aż 18 000 koszulek z wyjątkowymi grafikami zaprojektowanymi przez młodych artystów.

 

Lech Premium Kompanii Piwowarskiej jest silnie związany ze środowiskiem muzycznym. W ubiegłych latach patronował takim wydarzeniom jak Pol’and’Rock, OFF Festival, Audioriver czy Polish Hip-Hop Festival. W tym roku jest także partnerem tytularnym wielkiej gali rozdania nagród hip-hopowych – Lech Polish Hip-Hop Music Awards. To nie koniec muzycznych atrakcji. 1 czerwca, na stronie marki, wystartował lubiany przez konsumentów quiz, w którym każdy może sprawdzić swoją wiedzę muzyczną i zagrać o EKOkoszulki.

 

W konkursie do zdobycia jest 18 000 T-shirtów z grafikami młodych polskich artystów. Marka przygotowała aż 10 unikatowych wzorów autorstwa Michała SEPE Wręgi, Barta Sucharskiego, Tomassa Pienczaka, Anny COXIE Szejdewik, Klaudiusza RETOU Kędziory, Igora AQUALOOPA Chołdy, Izy Turskiej i Marcina TYBER Tubusia. Projekt nawiązujący do 27. edycji Pol’and’Rock Festival tradycyjnie przygotował Jurek Owsiak. W tym roku powstała także koszulka dedykowana I edycji Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Aby zagrać o nagrody należy wejść na stronę www.lech.pl, wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem piwa Lech i wziąć udział w muzycznym quizie.  Szczęśliwcy, którzy w danym dniu udzielą najwięcej poprawnych odpowiedzi w jak najkrótszym czasie, wygrają T-shirty wykonane z ekobawełny posiadającej wysokie certyfikaty jakości. Aktywacja konsumencka trwa od 01.06 do 29.08.2021. Każdego dnia do wygrania jest 200 koszulek. W promocji biorą udział piwa Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe, Lech Free 0,0% oraz Lech Pils.

 

Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły dwie limitowane puszki piwa Lech Premium, które cieszyć będą nie tylko kubki smakowe, ale i oczy konsumentów. Jedna z nich została zaprojektowana przez Jurka Owsiaka, a swym stylem i wielobarwnością nawiązuje do Pol’and’Rock Festival. Druga promuje wspomniane wcześniej wydarzenie – Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Koncepcję kreatywną platformy „Lechendom z muzyką do twarzy” przygotowała agencja Bardzo a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Działania w digitalu, obsługa strony internetowej oraz komunikacja w social media została powierzona agencji Cut the Mustard. Za komunikację z influencerami oraz mediami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR. Nad przebiegiem quizu czuwa Kropka Bordo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.