LEDIN nowym Klientem w portfolio Agencji Magnifico Marketing&PR Consultants
W maju 2021 r. do grona klientów Agencji Magnifico Marketing & PR Consultants dołączyła firma LEDIN, lider branży oświetleniowej, dostarczający swoje produkty pod markami LED line® oraz LEDOM, rozpoznawalne
w Polsce i w pozostałych krajach Europy.
Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii dla nowych projektów klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, obejmujących media branżowe i grupy docelowe oraz influencer relations.
Kluczową płaszczyzną działań Magnifico jest doradztwo i wsparcie w organizacji,
a także promocji wydarzeń ukierunkowanych na nowe relacje B2B, na rynku polskim jak i poza jego granicami w perspektywie najbliższych kilku miesięcy.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się także nawiązaniem współpracy pomiędzy firmą a ambasadorami marki, oraz architektami w kontekście nowopowstałego narzędzia na platformie klienta, jakim jest Strefa Architekta.
Za opracowaniem strategii PR stoi Karolina Maria Siudyła, CEO agencji, natomiast
za realizację zadań odpowiedzialne są Diana Wojcieska i Anna Opończewska.
Bogate portfolio agencji Magnifico i budowane przez lata doświadczenie, ale przede wszystkim spójny z wizją klienta kierunek rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
T: +48 609776612
E: biuro@magnifico.com.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.