LEDIN nowym Klientem w portfolio Agencji Magnifico Marketing&PR Consultants
W maju 2021 r. do grona klientów Agencji Magnifico Marketing & PR Consultants dołączyła firma LEDIN, lider branży oświetleniowej, dostarczający swoje produkty pod markami LED line® oraz LEDOM, rozpoznawalne
w Polsce i w pozostałych krajach Europy.
Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii dla nowych projektów klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, obejmujących media branżowe i grupy docelowe oraz influencer relations.
Kluczową płaszczyzną działań Magnifico jest doradztwo i wsparcie w organizacji,
a także promocji wydarzeń ukierunkowanych na nowe relacje B2B, na rynku polskim jak i poza jego granicami w perspektywie najbliższych kilku miesięcy.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się także nawiązaniem współpracy pomiędzy firmą a ambasadorami marki, oraz architektami w kontekście nowopowstałego narzędzia na platformie klienta, jakim jest Strefa Architekta.
Za opracowaniem strategii PR stoi Karolina Maria Siudyła, CEO agencji, natomiast
za realizację zadań odpowiedzialne są Diana Wojcieska i Anna Opończewska.
Bogate portfolio agencji Magnifico i budowane przez lata doświadczenie, ale przede wszystkim spójny z wizją klienta kierunek rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
T: +48 609776612
E: biuro@magnifico.com.pl

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm
Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club. Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.
Konsument
W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.
Firma
Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.