Komunikaty PR

LEDIN nowym Klientem w portfolio Agencji Magnifico Marketing&PR Consultants

2021-05-28  |  13:00
Biuro prasowe

W maju 2021 r. do grona klientów Agencji Magnifico Marketing & PR Consultants  dołączyła firma LEDIN, lider branży oświetleniowej, dostarczający swoje produkty pod markami LED line® oraz LEDOM, rozpoznawalne
w Polsce i w pozostałych krajach Europy.

Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii dla nowych projektów klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, obejmujących media branżowe  i grupy docelowe oraz influencer relations.

 

Kluczową płaszczyzną działań Magnifico jest doradztwo i  wsparcie w organizacji,
a także promocji wydarzeń ukierunkowanych na nowe relacje B2B, na rynku polskim jak i poza jego granicami w perspektywie najbliższych kilku miesięcy.

 

W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się także nawiązaniem współpracy pomiędzy firmą a ambasadorami marki, oraz architektami w kontekście nowopowstałego narzędzia na platformie klienta, jakim jest Strefa Architekta.

 

Za opracowaniem strategii PR stoi Karolina Maria Siudyła, CEO agencji, natomiast
za realizację zadań odpowiedzialne są Diana Wojcieska i  Anna Opończewska.

Bogate portfolio agencji Magnifico i budowane przez lata doświadczenie, ale przede wszystkim spójny z wizją klienta kierunek rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.

 

Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:

Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants

T: +48 609776612
E: biuro@magnifico.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Prawo

Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.

Konsument

Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.