LEDIN nowym Klientem w portfolio Agencji Magnifico Marketing&PR Consultants
W maju 2021 r. do grona klientów Agencji Magnifico Marketing & PR Consultants dołączyła firma LEDIN, lider branży oświetleniowej, dostarczający swoje produkty pod markami LED line® oraz LEDOM, rozpoznawalne
w Polsce i w pozostałych krajach Europy.
Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii dla nowych projektów klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, obejmujących media branżowe i grupy docelowe oraz influencer relations.
Kluczową płaszczyzną działań Magnifico jest doradztwo i wsparcie w organizacji,
a także promocji wydarzeń ukierunkowanych na nowe relacje B2B, na rynku polskim jak i poza jego granicami w perspektywie najbliższych kilku miesięcy.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się także nawiązaniem współpracy pomiędzy firmą a ambasadorami marki, oraz architektami w kontekście nowopowstałego narzędzia na platformie klienta, jakim jest Strefa Architekta.
Za opracowaniem strategii PR stoi Karolina Maria Siudyła, CEO agencji, natomiast
za realizację zadań odpowiedzialne są Diana Wojcieska i Anna Opończewska.
Bogate portfolio agencji Magnifico i budowane przez lata doświadczenie, ale przede wszystkim spójny z wizją klienta kierunek rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
T: +48 609776612
E: biuro@magnifico.com.pl
Awanse i wzmocnienia w agencji Rokmates
Agencja hoh z innowacyjną kampanią dla marki Danio
Limitowana kolekcja Tatuum x Koketit z kampanią w Cinema City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.