LEDIN nowym Klientem w portfolio Agencji Magnifico Marketing&PR Consultants
W maju 2021 r. do grona klientów Agencji Magnifico Marketing & PR Consultants dołączyła firma LEDIN, lider branży oświetleniowej, dostarczający swoje produkty pod markami LED line® oraz LEDOM, rozpoznawalne
w Polsce i w pozostałych krajach Europy.
Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii dla nowych projektów klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej, obejmujących media branżowe i grupy docelowe oraz influencer relations.
Kluczową płaszczyzną działań Magnifico jest doradztwo i wsparcie w organizacji,
a także promocji wydarzeń ukierunkowanych na nowe relacje B2B, na rynku polskim jak i poza jego granicami w perspektywie najbliższych kilku miesięcy.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się także nawiązaniem współpracy pomiędzy firmą a ambasadorami marki, oraz architektami w kontekście nowopowstałego narzędzia na platformie klienta, jakim jest Strefa Architekta.
Za opracowaniem strategii PR stoi Karolina Maria Siudyła, CEO agencji, natomiast
za realizację zadań odpowiedzialne są Diana Wojcieska i Anna Opończewska.
Bogate portfolio agencji Magnifico i budowane przez lata doświadczenie, ale przede wszystkim spójny z wizją klienta kierunek rozwoju marki, były kluczowe przy podjęciu decyzji o nawiązaniu współpracy.
Wszystkie zapytania prasowe prosimy kierować do agencji PR:
Agencja Magnifico Marketing & PR Consultants
T: +48 609776612
E: biuro@magnifico.com.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.