LoveBrands Medical poprowadzi siódmą odsłonę kampanii Recepta na sukces

Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
W ramach podpisanej umowy LoveBrands Medical zajmuje się komunikacją siódmej edycji projektu skierowanego do studentów farmacji, medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek.
Agencja przygotowała strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian). Jej celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z Ustawy o Zawodzie Farmaceuty. Nowe regulacje mają wejść w życie 16 kwietnia br. , ważne jest, aby nowe uprawnienia farmaceutów, zacieśniły współpracę między nimi a lekarzami, co w praktyce przełoży się pozytywnie na opiekę nad pacjentami. Zmiany, jak wszystko co nowe, niosą obawy, dlatego firma Gedeon Richter postanowiła tegoroczną odsłonę kampanii dedykować rozwijaniu współpracy na linii lekarz-farmaceuta. Kampania jest odpowiedzią na oczekiwania przyszłych i obecnych lekarzy, farmaceutów, a także pacjentów.
To kolejna z rzędu edycja kampanii „Recepta na sukces”, którą mamy przyjemność realizować dla firmy Gedeon Richter. Cieszymy się, że klient powierzył nam realizację projektu siódmej edycji. Tematy zdrowotne są dla nas wyjątkowo istotne, a edukacja przyszłych i obecnych lekarzy i farmaceutów przyczynia się do poprawy systemu opieki zdrowotnej dla wszystkich, na czym osobiście nam zależy. Wspieramy inicjatywy, które wnoszą pozytywne zmiany w zakresie ochrony zdrowia – mówi Prezes LoveBrands Relations i LoveBrands Medical, Dorota Bieniek-Kaska.
Zespół LoveBrands Medical jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji, przeprowadzenie edukacyjnych streamingów prowadzonych z udziałem ekspertów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.
Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest Marta Domańska head of LoveBrands Medical, communications consultant Mateusz Konwerski oraz communications asistant Martyna Gnilańska. Umowa została podpisana na okres styczeń-grudzień 2021.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.