LoveBrands Medical poprowadzi siódmą odsłonę kampanii Recepta na sukces

Mateusz Konwerski
Institute for Health
gen. Józefa Zajączka 11/lok. C5
01-510 Warszawa
mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl| |mateusz.konwerski|instituteforhealth.pl
+48 883 555 368
instituteforhealth.pl
W ramach podpisanej umowy LoveBrands Medical zajmuje się komunikacją siódmej edycji projektu skierowanego do studentów farmacji, medycyny, których interesuje ginekologia oraz pacjentek.
Agencja przygotowała strategię i koncepcję komunikacyjną pt. „Wspólnie w obliczu zmian” (#WSPÓLNIEwobliczuzmian). Jej celem jest wsparcie studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów w czasie zmian, które wynikają z Ustawy o Zawodzie Farmaceuty. Nowe regulacje mają wejść w życie 16 kwietnia br. , ważne jest, aby nowe uprawnienia farmaceutów, zacieśniły współpracę między nimi a lekarzami, co w praktyce przełoży się pozytywnie na opiekę nad pacjentami. Zmiany, jak wszystko co nowe, niosą obawy, dlatego firma Gedeon Richter postanowiła tegoroczną odsłonę kampanii dedykować rozwijaniu współpracy na linii lekarz-farmaceuta. Kampania jest odpowiedzią na oczekiwania przyszłych i obecnych lekarzy, farmaceutów, a także pacjentów.
To kolejna z rzędu edycja kampanii „Recepta na sukces”, którą mamy przyjemność realizować dla firmy Gedeon Richter. Cieszymy się, że klient powierzył nam realizację projektu siódmej edycji. Tematy zdrowotne są dla nas wyjątkowo istotne, a edukacja przyszłych i obecnych lekarzy i farmaceutów przyczynia się do poprawy systemu opieki zdrowotnej dla wszystkich, na czym osobiście nam zależy. Wspieramy inicjatywy, które wnoszą pozytywne zmiany w zakresie ochrony zdrowia – mówi Prezes LoveBrands Relations i LoveBrands Medical, Dorota Bieniek-Kaska.
Zespół LoveBrands Medical jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym opracowanie nowego key visuala, przeprowadzenie badań ankietowych wśród studentów medycyny i farmacji, przeprowadzenie edukacyjnych streamingów prowadzonych z udziałem ekspertów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.
Za działania po stronie agencji odpowiedzialna jest Marta Domańska head of LoveBrands Medical, communications consultant Mateusz Konwerski oraz communications asistant Martyna Gnilańska. Umowa została podpisana na okres styczeń-grudzień 2021.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.