Komunikaty PR

Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowy

2021-02-25  |  01:00
Biuro prasowe

Filmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko miłym wspomnieniem, ale też doskonałym pomysłem na sentymentalny maraton filmowy z całą rodziną. Spotkanie z Małą Syrenką w głębinach oceanu, wizyta w dżungli razem z Tarzanem... A może podróż latającym dywanem przez tajemnicze krainy Bliskiego Wschodu wraz z Aladynem? Wspólnemu oglądaniu nieodłącznie towarzyszy wspólne… chrupanie Wafli Familijnych! 

 

Czasem trudno przeskoczyć różnice między pokoleniami i wybrać taki film, który będzie odpowiadał każdemu. Z pomocą przychodzą filmy animowane. Dla rodziców – sentymentalna podróż do wspomnień z dzieciństwa, dla najmłodszych – wesoła, kolorowa i pouczająca rozrywka. Każdy może zaproponować swojego faworyta albo wybrać coś z naszych podpowiedzi.

Małe i duże księżniczki z pewnością będą zachwycone bajkami opartymi na klasycznych baśniach. Na ich czele stoi dzielny Kopciuszek – klasyczna bajka z roku… 1950! Choć osiągnęła już sędziwy wiek, to dalej bawi i wzrusza. Prawdziwe wojowniczki będą zachwycone wyprawą w kulturę rdzennych Indian w towarzystwie odważnej Pocahontas. W poszukiwaniu niezwykle klimatycznej i romantycznej pozycji warto skusić się na Śpiącą Królewnę, która zasypia na 100 lat, aby zostać obudzona pocałunkiem prawdziwej miłości…

Warto pokazać dzieciakom największe klasyki wśród bajkowych historii. Z pewnością należy do nich Król Lew, który wzrusza do łez kolejne pokolenia. Pozycją obowiązkową jest także Herkules, historia półboga, herosa, inspirowana mitologią grecką. A w niej romans, intryga, bogowie i władca piekieł. Młodszym widzom z pewnością spodoba się Dumbo – mały, dzielny słoń o wielkich uszach, które sprawiały, że… latał! Starszakom można zaproponować Shreka. Ta zabawna historia dostarczy dużo radości zarówno dzieciom, jak i rodzicom!

A dla najmłodszych? Też coś się znajdzie! Z rodzimego podwórka można przywołać wspomnienie odważnych chłopców - Bolka i Lolka lub kochanego Misia Uszatka. W kolejce czeka też zabawna rosyjska animacja - Wilk i Zając oraz uroczy Krecik prosto od naszych południowych sąsiadów. No i na końcu, choć nie mniej godne uwagi, są urocze Smerfy oraz Gumisie! Kultowe kreskówki o przygodach małych stworków, któż ich nie oglądał?

Filmy animowane to wyjątkowy wybór na filmowy maraton. Proste animacje w połączeniu z piękną, wpadającą w ucho oprawą muzyczną i wplecionym między wierszami przekazem ludowych mądrości tworzą niezapomnianą atmosferę. I choć płynący z nich przekaz bywa czasem nieaktualny, to mogą one stać się pretekstem do rozmowy i poszerzania horyzontów najmłodszych członków rodziny. A gdy najdzie nas ochota na filmowe chrupanie warto sięgnąć po… Wafle Familijne!

UWAGA! Wieczór filmowy to też okazja, aby wziąć udział w konkursie! Zajrzyjcie na www.familijne.pl, rozwiążcie filmowe zadanie i… chrupnijcie nagrody!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!” Biuro prasowe
2024-12-03 | 10:30

Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”

Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do
Media i PR Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
2024-12-03 | 10:00

Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl

Property Group, właściciel popularnych portali RynekPierwotny.pl oraz Gethome.pl, zapowiada kolejne istotne kroki w rozwoju spółki. Po niedawnych zmianach w strukturze zarządu oraz
Media i PR WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
2024-11-28 | 15:20

WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!

Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki na polskim rynku już po raz 18. Pośród znanych brandów takich jak: Rossmann, Onet, Apart, Thermomix czy Velvet znalazła się marka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.