Komunikaty PR

Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płci

2021-03-08  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.56 MB )

W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Członkini Zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał. Wszystko po to, by kształtować bardziej otwarte społeczeństwa. Kampania to także wyraźne wsparcie celu na rzecz równości płci, zdefiniowanego w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

Kobiety stanowią 51% populacji świata i mogłyby wypracować o 28 bilionów dolarów więcej globalnego PKB, ale ich głosy wciąż nie zostają wysłuchane. Przed kryzysem spowodowanym przez COVID-19, ONZ szacowało, że wyrównanie szans pomiędzy płciami zajmie ponad 100 lat. Obecnie pandemia cofnęła postęp na rzecz równości płci o dodatkowe 25 lat. Jej wpływ jest szczególnie dotkliwy dla kobiet reprezentujących mniejszości, które zbyt długo były ignorowane w dyskursie.

Chcąc walczyć z tym zjawiskiem Mars, Incorporated rozpoczął nową globalną kampanię crowdsourcingową #HereToBeHeard. Pyta w niej kobiety na całym świecie: „Co powinno się zmienić, żeby więcej kobiet mogło rozwinąć swój pełny potencjał?” Odpowiedzi przełożą się na realne działania podejmowane przez firmę – zarówno w ramach łańcucha wartości, jak i wobec otaczającej go społeczności. Kampania jest częścią platformy Full Potential firmy Mars, skoncentrowanej na działaniach na rzecz równości płci w miejscu pracy, w społecznościach, skąd pozyskiwane są surowce oraz na sposobie tworzenia przekazów reklamowych.

Pierwszy etap programu #HeretoBeHeard, w czasie którego będą gromadzone opinie kobiet, potrwa do końca marca. Następnie zgłoszenia przeanalizuje Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) w Saïd Business School Uniwersytetu Oxfordzkiego. Rezultaty zostaną przedstawione w raporcie z badań latem i przełożą się na plan działań w ramach Platformy Full Potential. Dzięki temu Mars będzie mógł realizować swoje zobowiązanie wyrównywania szans kobiet.

Link do filmu promującego kampanię #HereToBeHeard​​: Add Your Voice: https://youtu.be/JLSZ1kDt9OI

Kobiety odgrywają niezwykle ważne role w naszej historii i w zarządzaniu Mars. Ale mamy jeszcze wiele do zrobienia. Staramy się wzmacniać pozycję kobiet w miejscach pracy oraz w całym naszym łańcuchu wartości. Ogrom i potrzeba pilnego zaadresowania kwestii związanych z nierównością płci w społeczeństwie wymaga działania. Biznes może mieć olbrzymi wpływ na wprowadzanie zmian na dużą skalę. W Mars wykorzystujemy tę możliwość, żeby zachęcać do dyskusji i działania. Ruch #HereToBeHeard opiera się na zagwarantowaniu, że każdy kobiecy głos ma szansę zostać usłyszany, i na przekładaniu tego, co słyszymy, na strategię, która zwiększy równość płci – mówi Victoria Mars, Członkini Zarządu Mars i ambasadorka programu Mars Full Potential.

W akcję włączyło się wiele inspirujących kobiet. Aby rozpocząć dyskusję, laureatka nagrody Emmy aktorka i prezenterka Tamera Mowry-Housley wspólnie z  m.in. Poppy Jamie, Hani Sidow, Helen Wu & Kellie Gerardi, opowiedziała o swoich doświadczeniach oraz zaprosiła kobiety do dzielenia się swoimi głosami i wizją na platformie crowdsourcingowej beheard.mars.com.

To niedopuszczalne, że tak wiele kobiet wciąż spotyka się z tak dużymi ograniczeniami w pracy, w domu i w codziennym życiu. Jeśli naprawdę chcemy, aby każda kobieta rozwinęła swój pełen potencjał, musimy brać pod uwagę różnorodność naszego pochodzenia, talentów i doświadczeń. Wszystkie nasze głosy zasługują na wysłuchanie. Myślę, że to odważne, że duża korporacja taka jak Mars mówi: nie zrobiliśmy dość dużo i czas posłuchać. Dlatego cieszę się, że mogę pomóc Marsowi nieść dalej głosy kobiet, które do tej pory były niesłyszane - mówi aktorka i prezenterka Tamera Mowry-Housley.

Kampania jest elementem uruchomionego w ubiegłym roku programu Full Potential, którego celem jest budowanie równość płci. Stawiając jedność i różnorodność w centrum swoich dążeń, w ujęciu globalnym Mars jak dotąd:

  • Osiągnął równość płac bez względu na płeć wśród swoich 133 000 Współpracowników, których ponad połowę stanowią kobiety.
  • Osiągnął 43% równowagi płci wśród zespołów zarządzających, przy celu 100% równowagi płci wśród tych zespołów.  
  • Rozszerzył swoje partnerstwo z agencją pomocy humanitarnej CARE, aby wesprzeć 50 000 osób w społecznościach uprawiających kakao. Głównymi beneficjentkami tej pomocy są kobiety.
  • Pracuje z Geena Davis Institute oraz UNStereotype Alliance, aby eliminować stereotypy i uprzedzenia dotyczące płci ze swoich reklam.
  • Przyjął politykę transparentności w ogłaszaniu zaangażowania i postępów firmy w zapewnianiu równości płci, które można znaleźć tutaj.

Chcemy usłyszeć Twój głos. Odwiedź beheard.mars.com, żeby dowiedzieć się więcej, wypełnij krótką ankietę i kontynuuj dyskusję z #HereToBeHeard.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska Biuro prasowe
2024-08-28 | 14:43

Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

Rokmates to agencja influencer marketingu, która łączy potrzeby twórców z celami marek, tworząc efektywne kampanie. Jej misją jest sprawianie, że praca klientów i
Media i PR Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele
2024-08-28 | 13:00

Britenet rozszerza działalność na Europę z nową COO na czele

Dynamicznie rozwijająca się polska firma IT, Britenet, podejmuje kolejny krok w budowaniu swojej pozycji na rynku europejskim. Britenet z dumą ogłasza mianowanie Claudii Nieuwland na
Media i PR „Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski
2024-08-26 | 01:00

„Kanał Do Rzeczy” - Nowy Głos Konserwatywno-Liberalnej Polski

Orle Pióro S.A., wydawca cenionego portalu DoRzeczy.pl i „Do Rzeczy – Tygodnika Lisickiego”, z dumą ogłasza start przełomowego projektu – „Kanał

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

NEWSERIA Partnerem Medialnym Forum Ekonomicznego

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Bez dobrowolnego wydłużenia aktywności zawodowej Polakom trudno będzie liczyć na wyższe emerytury. Obecni 30-latkowie dostaną jedną czwartą ostatniej pensji

Ustawowego podniesienia wieku emerytalnego w Polsce nie będzie – zapowiadają politycy rządzącej koalicji. To według ekspertów oznacza jednak, że trzeba inaczej zachęcać kobiety po 60. i mężczyzn po 65. roku życia do pozostawania na rynku pracy. – Wydłużenie aktywności zawodowej jest pewnym sposobem na podniesienie emerytur, ale tego się nie da zrobić siłowo, raczej trzeba szukać rozwiązań, żeby ludzie chcieli dalej pracować – podkreśla Agnieszka Łukawska, ekspertka w Instytucie Emerytalnym. Już dziś pracujący seniorzy mogą liczyć na szereg zachęt, m.in. zwolnienie z podatku, ale ekspertka zwraca uwagę dodatkowo na potrzebne zaplecze szkoleniowe, a także odpowiednią opiekę zdrowotną.

Transport

Branża logistyki coraz bardziej zautomatyzowana. Rozładunkiem towaru zajmują się autonomiczne wózki, a inwentaryzacją roboty stukrotnie szybsze niż człowiek

Do 2028 roku globalny rynek automatyzacji w logistyce wzrośnie o ponad 50 proc. – przewidują analitycy Markets and Markets. Wpłyną na to czynniki związane ze wzrostem kosztów pracowniczych, dążenie klientów do osiągania optymalnego zarządzania ich towarem, a także czynniki pozarynkowe, takie jak cele środowiskowe. Już dziś za rozładunek towaru odpowiadają coraz częściej inteligentne, autonomiczne wózki, a inwentaryzację można powierzyć robotom stukrotnie szybszym niż człowiek.

DlaWas.info

Firma

Tylko 2 proc. właścicieli zwierząt płaci za opiekę nad zwierzętami podczas ich nieobecności. Spodziewany szybki wzrost zapotrzebowania na takie usługi

Według badań CBOS średnio co drugi Polak mieszka pod wspólnym dachem z jakimś zwierzęciem domowym – najczęściej psem lub kotem. Rynek produktów i usług dla domowych pupili sukcesywnie się powiększa. Według rynkowych prognoz za kilka lat globalnie może być już wart blisko pół biliona dolarów. Szczególnie szybko ma się rozwijać segment opieki nad zwierzętami, który coraz częściej będzie wykorzystywać nowe technologie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.