Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”
W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizowaną pod hasłem „Delikatność smakuje lepiej”. Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.
Delikatność smakuje lepiej
Milka od lat kojarzy się z delikatnością. Marka słynąca z alpejskiej czekolady mlecznej, już od 120 lat jest blisko ludzi, zachęcając ich do wzajemnego okazywania ciepłych uczuć, bliskości i życzliwości. Drobne gesty wobec drugiego człowieka, wynikające z czułości oraz ludzkiej wrażliwości, sprawiają, że każdy dzień może stać się lepszym. Niezależnie od tego czy zdecydujemy się na przyjacielski uścisk, serdeczny uśmiech czy też niesienie nawet najmniejszej pomocy tym, którzy jej potrzebują, zawsze warto w kontaktach międzyludzkich stawiać na delikatność.
Nowy spot telewizyjny
W najnowszym 30-sekundowym spocie Milka, będącym częścią platformy „Delikatność smakuje lepiej”, marka przedstawia historię mężczyzny, który wygląda za swoim zaginionym, czworonożnym przyjacielem. W poszukiwania angażuje się chłopiec, który oferuje potencjalnemu znalazcy psa swoje czekolady Milka. Chwilę potem odkrywa, że dzięki jego czułości, zwierzak wrócił do swojego pana, a delikatność dosłownie oraz w przenośni zawsze smakuje lepiej.
- Nowa platforma komunikacyjna jeszcze bardziej zbliża nas do konsumentów niż dotychczas. Wzmacniamy z nimi relacje poprzez zachęcanie ich do okazywania uczuć i pokazując, że to właśnie codzienna czułość jest kluczem do szczęścia. Wierzymy, że te małe, autentyczne i często spontaniczne gesty wobec drugiego człowieka, mają ogromne znaczenie – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.