Mindshare Polska certyfikowanym partnerem Allegro Ads
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Mindshare otrzymał certyfikat partnera Allegro Ads i tym samym dołączył do prestiżowego programu Allegro Ads Partner. Obecnie obejmuje on 22 agencje, które w imieniu sprzedających profesjonalnie zajmują się kampaniami na platformie.
- Aktywności e-commerce, w tym na platformie Allegro, są nieodzowną częścią naszych planów mediowych - dlatego też wiedza z tego zakresu jest obowiązkowym i podstawowym elementem edukacji naszych planerów. Certyfikacja Allegro Ads jest potwierdzeniem naszych specjalistycznych kompetencji w tym obszarze i wiedzy dotyczącej narzędzi e-commerce - komentuje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.
Allegro Ads Partner to program dedykowany doświadczonym agencjom, które w imieniu sprzedających realizują kampanie z wykorzystaniem Allegro Ads. Należą do niego firmy, które spełniły wymogi Allegro i zdobyły certyfikat potwierdzający ich wiedzę z zakresu rozwiązań reklamowych w Allegro Ads.
- Dzięki szkoleniom, które przeszliśmy w procesie certyfikacyjnym, możemy oferować swoim klientom najwyższy poziom usług, ułatwiając im poruszanie się w środowisku Allegro. Klienci zyskują fachową obsługę, zarówno w kontekście doboru odpowiedniej strategii marketingowej, jak i szczegółowego planowania stawek oraz wykorzystania powierzchni reklamowych - dodaje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.
Certyfikowane agencje dysponują specjalistami, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Korzystając z ich usług sprzedający mogą mieć pewność, że działania będą prowadzone sprawnie i efektywnie, czego potwierdzeniem może być m.in. większa sprzedaż oraz wzrost zainteresowania ofertami.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.