Komunikaty PR

Mindshare Polska certyfikowanym partnerem Allegro Ads

2020-06-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

Mindshare otrzymał certyfikat partnera Allegro Ads i tym samym dołączył do prestiżowego programu Allegro Ads Partner. Obecnie obejmuje on 22 agencje, które w imieniu sprzedających profesjonalnie zajmują się kampaniami na platformie.

- Aktywności e-commerce, w tym na platformie Allegro, są nieodzowną częścią naszych planów mediowych - dlatego też wiedza z tego zakresu jest obowiązkowym i podstawowym elementem edukacji naszych planerów. Certyfikacja Allegro Ads jest potwierdzeniem naszych specjalistycznych kompetencji w tym obszarze i wiedzy dotyczącej narzędzi e-commerce - komentuje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.

Allegro Ads Partner to program dedykowany doświadczonym agencjom, które w imieniu sprzedających realizują kampanie z wykorzystaniem Allegro Ads. Należą do niego firmy, które spełniły wymogi Allegro i zdobyły certyfikat potwierdzający ich wiedzę z zakresu rozwiązań reklamowych w Allegro Ads.

- Dzięki szkoleniom, które przeszliśmy w procesie certyfikacyjnym, możemy oferować swoim klientom najwyższy poziom usług, ułatwiając im poruszanie się w środowisku Allegro. Klienci zyskują fachową obsługę, zarówno w kontekście doboru odpowiedniej strategii marketingowej, jak i szczegółowego planowania stawek oraz wykorzystania powierzchni reklamowych - dodaje Mikołaj Kostka, Senior Performance & E-commerce Executive, Mindshare.

Certyfikowane agencje dysponują specjalistami, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych. Korzystając z ich usług sprzedający mogą mieć pewność, że działania będą prowadzone sprawnie i efektywnie, czego potwierdzeniem może być m.in. większa sprzedaż oraz wzrost zainteresowania ofertami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.