Komunikaty PR

Mleko świeże Łaciate 2% w rodzinie produktów bez laktozy

2021-05-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mleko ( 0.98 MB )

Produkty mleczne, które w swoim składzie nie zawierają laktozy to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa, które coraz liczniej zmaga się z problemem nietolerancji laktozy. SM Mlekpol jako odpowiedzialny producent dba o jakość życia konsumentów i stale wychodzi im naprzeciw, poszerzając ofertę tego typu produktów.

Wprowadzenie do produkcji mleka świeżego Łaciatego 2% bez laktozy to wynik obserwacji rynku i odpowiedź na jego zapotrzebowanie. Niestety, zaburzenie nietolerancji laktozy staje się coraz bardziej powszechne. Podstawową formą leczenia tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu spożycia produktów zawierających ten mleczny cukier. Wiele osób ceni sobie jednak nabiał i nie chce z niego rezygnować. SM Mlekpol, dzięki dodatkowym inwestycjom technologicznym, wytwarza produkty bez laktozy, które charakteryzuje najwyższa jakość. Mają doskonały smak, który doceniają konsumenci.

Łaciate to najbardziej znana marka mleka w Polsce, synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. Takie jest również mleko świeże Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 2%. To idealny napój dla osób z nietolerancją pokarmową cukru mlecznego. Specjalny proces usuwania i rozkładania laktozy na cukry proste sprawia, że smak prawdziwego mleka i jego wartości pozostają bez zmian. Jest doskonałym źródłem wapnia i białka. Mleko Łaciate świeże bez laktozy dostępne jest w litrowej butelce, jej fioletowa zakrętka oraz kolorystyka etykiety ułatwią identyfikację produktu. Mleko świeże należy przechowywać w warunkach chłodniczych.

W ofercie SM Mlekpol „bez laktozy” znajduje się grupa podstawowych produktów nabiałowych, które są bardzo chętnie wybierane przez osoby z problemem nietolerancji pokarmowej. Obecnie, w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej (typowej dla tego typu produktów) prócz Mleka świeżego, znajdziemy także: Mleko Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, ponadto żółte sery w plastrach (Edam, Gouda i Złoty Mazur), Twaróg Mazurski Smak, serek wiejski Łaciaty, a także jogurty pitne marki Łaciate, dostępne w ciekawych kompozycjach smakowych: ananas-kokos, jeżyna-malina oraz truskawka-czarna porzeczka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.