Komunikaty PR

Mleko świeże Łaciate 2% w rodzinie produktów bez laktozy

2021-05-15  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mleko ( 0.98 MB )

Produkty mleczne, które w swoim składzie nie zawierają laktozy to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa, które coraz liczniej zmaga się z problemem nietolerancji laktozy. SM Mlekpol jako odpowiedzialny producent dba o jakość życia konsumentów i stale wychodzi im naprzeciw, poszerzając ofertę tego typu produktów.

Wprowadzenie do produkcji mleka świeżego Łaciatego 2% bez laktozy to wynik obserwacji rynku i odpowiedź na jego zapotrzebowanie. Niestety, zaburzenie nietolerancji laktozy staje się coraz bardziej powszechne. Podstawową formą leczenia tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu spożycia produktów zawierających ten mleczny cukier. Wiele osób ceni sobie jednak nabiał i nie chce z niego rezygnować. SM Mlekpol, dzięki dodatkowym inwestycjom technologicznym, wytwarza produkty bez laktozy, które charakteryzuje najwyższa jakość. Mają doskonały smak, który doceniają konsumenci.

Łaciate to najbardziej znana marka mleka w Polsce, synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. Takie jest również mleko świeże Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 2%. To idealny napój dla osób z nietolerancją pokarmową cukru mlecznego. Specjalny proces usuwania i rozkładania laktozy na cukry proste sprawia, że smak prawdziwego mleka i jego wartości pozostają bez zmian. Jest doskonałym źródłem wapnia i białka. Mleko Łaciate świeże bez laktozy dostępne jest w litrowej butelce, jej fioletowa zakrętka oraz kolorystyka etykiety ułatwią identyfikację produktu. Mleko świeże należy przechowywać w warunkach chłodniczych.

W ofercie SM Mlekpol „bez laktozy” znajduje się grupa podstawowych produktów nabiałowych, które są bardzo chętnie wybierane przez osoby z problemem nietolerancji pokarmowej. Obecnie, w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej (typowej dla tego typu produktów) prócz Mleka świeżego, znajdziemy także: Mleko Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, ponadto żółte sery w plastrach (Edam, Gouda i Złoty Mazur), Twaróg Mazurski Smak, serek wiejski Łaciaty, a także jogurty pitne marki Łaciate, dostępne w ciekawych kompozycjach smakowych: ananas-kokos, jeżyna-malina oraz truskawka-czarna porzeczka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie Biuro prasowe
2024-03-26 | 09:00

McCANN Worldgroup jedną z najbardziej innowacyjnych firm na świecie

Wyróżnienie McCANN Worldgroup w zestawieniu Fast Company to wyraz uznania dla nieustającego dążenia wszystkich agencji wchodzących w skład grupy do opracowywania projektów, w
Media i PR Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych
2024-03-26 | 01:00

Przegląd narzędzi i metryk w skutecznej ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny
Media i PR „Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100
2024-03-20 | 10:00

„Gdzie Zamieszkać” McCANN Poland dla Mastercard z 3. miejscem w rankingu WARC100

Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.