Mleko świeże Łaciate 2% w rodzinie produktów bez laktozy
Produkty mleczne, które w swoim składzie nie zawierają laktozy to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie społeczeństwa, które coraz liczniej zmaga się z problemem nietolerancji laktozy. SM Mlekpol jako odpowiedzialny producent dba o jakość życia konsumentów i stale wychodzi im naprzeciw, poszerzając ofertę tego typu produktów.
Wprowadzenie do produkcji mleka świeżego Łaciatego 2% bez laktozy to wynik obserwacji rynku i odpowiedź na jego zapotrzebowanie. Niestety, zaburzenie nietolerancji laktozy staje się coraz bardziej powszechne. Podstawową formą leczenia tej dolegliwości jest odpowiednia dieta, która polega na wyeliminowaniu spożycia produktów zawierających ten mleczny cukier. Wiele osób ceni sobie jednak nabiał i nie chce z niego rezygnować. SM Mlekpol, dzięki dodatkowym inwestycjom technologicznym, wytwarza produkty bez laktozy, które charakteryzuje najwyższa jakość. Mają doskonały smak, który doceniają konsumenci.
Łaciate to najbardziej znana marka mleka w Polsce, synonim naturalności, świeżości i najwyższej jakości. Takie jest również mleko świeże Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 2%. To idealny napój dla osób z nietolerancją pokarmową cukru mlecznego. Specjalny proces usuwania i rozkładania laktozy na cukry proste sprawia, że smak prawdziwego mleka i jego wartości pozostają bez zmian. Jest doskonałym źródłem wapnia i białka. Mleko Łaciate świeże bez laktozy dostępne jest w litrowej butelce, jej fioletowa zakrętka oraz kolorystyka etykiety ułatwią identyfikację produktu. Mleko świeże należy przechowywać w warunkach chłodniczych.
W ofercie SM Mlekpol „bez laktozy” znajduje się grupa podstawowych produktów nabiałowych, które są bardzo chętnie wybierane przez osoby z problemem nietolerancji pokarmowej. Obecnie, w charakterystycznej fioletowej szacie graficznej (typowej dla tego typu produktów) prócz Mleka świeżego, znajdziemy także: Mleko Łaciate bez laktozy o zawartości tłuszczu 1,5% oraz 3,2%, ponadto żółte sery w plastrach (Edam, Gouda i Złoty Mazur), Twaróg Mazurski Smak, serek wiejski Łaciaty, a także jogurty pitne marki Łaciate, dostępne w ciekawych kompozycjach smakowych: ananas-kokos, jeżyna-malina oraz truskawka-czarna porzeczka.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.