Komunikaty PR

Natchnieni szkłem ludzie z pasją

2020-12-18  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Wójcicka
Pilkington IGP

ul. Portowa 24
27-600 Sandomierz
Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com| |Ewelina.Wojcicka|pl.nsg.com
+48 22 548 75 03
https://www.pilkington.com/pl-PL/pl
Do pobrania Artykuł ( 0.11 MB )

Na blogu Natchnieni Szkłem prezentowane są najnowsze trendy w technologiach szklanych, jak również przykłady najambitniejszych projektów architektonicznych. Przede wszystkim jednak jest to przestrzeń dla wszystkich pasjonatów szkła; łączą się w niej ludzie zajmujący się nim zawodowo i hobbystycznie.

Platforma do wymiany doświadczeń

Szkło na co dzień jest dla nas przezroczyste – dosłownie i w przenośni. Tymczasem, jest ono jednym z najważniejszych współcześnie stosowanych materiałów, nie tylko w domach, ale również w fabrykach czy – przede wszystkim – wieżowcach, które potrzebują go dziesiątek tysięcy metrów kwadratowych.

Jego znaczenie widać w rozmiarach rynku – w 2019 roku globalny przemysł szklany miał wartość 127 miliardów dolarów; prognozuje się, że w 2027 roku będzie wart 175 miliardów[1]. Takie przewidywania nie dziwią – szkło jest niezbędne nie tylko w architekturze, ale również w samochodach, samolotach czy pociągach. Wraca też do łask jako opakowanie, tym bardziej, że da się go – w przeciwieństwie do plastiku – używać wielokrotnie.

Wszystkie kwestie związane z produkcją, dystrybucją oraz użyciem szkła poruszane są na prowadzonej przez NSG Group stronie – Natchnieni Szkłem. Platforma ta ma za zadanie pokazać, że za szklanymi wyrobami stoją ludzie, którzy poza pracą uprawiają swoje, często niezwykłe, pasje.

NSG Group od lat wspiera swoich pracowników nie tylko w pracy, ale również poza nią. Chcemy pokazać odbiorcom – nie tylko naszym klientom – uniwersalność szkła jako materiału, ale również wszechstronność pracujących przy nim ludzi. Od lat promujemy różnorodność, jak też kreujemy w naszej firmie atmosferę wzajemnego szacunku i współpracy. Wspieramy pasje i zainteresowania naszych pracowników, ponieważ wierzymy, że dzięki temu będą mogli uwolnić cały swój potencjał – mówi Ewelina Wójcicka z firmy Pilkington IGP.

Nie tylko szkło, ale też sport

Jednym z cykli realizowanych w ramach bloga Natchnieni Szkłem jest seria reportaży pokazujących pasje pracowników NSG Group. W najnowszym odcinku możemy poznać Łukasza Rybickiego. Jest on członkiem amatorskiej drużyny sportowej Pilkington Szczecin Team oraz pasjonuje się jazdą na rowerze górskim; jednym z jego osiągnięć jest wjazd na Śnieżkę.

Łukasz Rybicki przeszedł w szczecińskim oddziale Pilkington IGP wszystkie szczeble kariery, aż w końcu został mistrzem spedycji. Oprócz wyczynowej jazdy rowerem MTB (jeździ nawet po 100 kilometrów dziennie!) interesuje się również historią Szczecina.

We wcześniejszych odcinkach można było dowiedzieć się o ręcznym zdobieniu bombek lub poznać historię Huty Szkła w Sandomierzu. Film o Łukaszu Rybickim na pewno nie jest ostatnią częścią serii – pracownicy NSG Group mają wiele ciekawych pasji, którymi chcą podzielić się ze światem. Zapraszamy do odwiedzin strony oraz na kanał Youtube.

KONIEC

 

O firmie:

 

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Obecnie, NSG Group prowadzi działalność produkcyjną na całym świecie i prowadzi sprzedaż w ponad 100 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2020 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,60 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 38% zrealizowano w Europie, 28% w Azji, łącznie z Japonią i 27% w obu Amerykach.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl.

 

Kontakt dla dziennikarzy:

Ewelina Wójcicka, Marketing Communications Coordinator, Pilkington IGP

tel.: +48 22 548 75 03

e-mail: Ewelina.Wojcicka@pl.nsg.com

 


[1] https://www.grandviewresearch.com/industry-analysis/glass-manufacturing-market

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Pilkington IGP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji
2025-01-16 | 09:00

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy apelują o deregulację i stabilny system podatkowy. Obecne przepisy są szczególnie uciążliwe dla małych i średnich firm

Deregulacja pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla polskiej gospodarki. Uproszczenie przepisów i zmniejszenie biurokracji to czynniki, które mogą się przyczynić do wzrostu konkurencyjności polskich przedsiębiorstw i poprawy warunków prowadzenia działalności gospodarczej – wynika z analiz Business Centre Club.  Na potrzebę deregulacji i stabilnego systemu podatkowego wskazywali przedsiębiorcy nagrodzeni w finale 32. edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu, którego organizatorem jest Business Centre Club.

Konsument

W tym roku 70 proc. odpadów szklanych powinno trafić do recyklingu. Polska sporo poniżej tego poziomu

W Polsce co roku zbierane jest ok. 750 tys. t szkła, czyli nieco ponad połowa szklanych opakowań wprowadzonych na rynek. W dodatku 20 proc. zebranego surowca to zanieczyszczenia innymi materiałami, np. ceramiką czy porcelaną, które nie nadają się do recyklingu. Polska traci na tym ok. 400 tys. t szkła, które mogłoby zostać ponownie przetworzone i wykorzystane. Duża część tej straty to efekt nieodpowiedniej segregacji i niskiej świadomości konsumentów. Zgodnie z wymogami UE w tym roku odsetek zebranego szkła powinien sięgnąć 70 proc.

Firma

Coraz więcej firm decyduje się na automatyzację procesów. Zwroty z inwestycji są możliwe już w ciągu kilku miesięcy

Chociaż odsetek firm wdrażających automatyzację rośnie, to wciąż wiele przedsiębiorstw nie wie, czym ten proces jest i jakie się z nim wiążą korzyści. Tymczasem badania rynkowe wskazują, że przedsiębiorstwa inwestujące w obszar automatyzacji i sztucznej inteligencji są bardziej efektywne i osiągają lepsze wyniki, a zwrot z inwestycji możliwy jest już w ciągu pierwszych kilku miesięcy od wdrożenia. – Warunkiem jest jednak wybór właściwego procesu do zautomatyzowania i odpowiednie przygotowanie go do tej zmiany – podkreślają eksperci platformy FlowDog.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.