Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
W październiku br. ruszyła kampania promująca projekt Miasta St. Warszawy – „Ochotnicy warszawscy”, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zaangażowania się w wolontariat. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej idei kreatywnej oraz kompleksową realizację prowadzonych działań.
Projekt „Ochotnicy warszawscy” to inicjatywa Urzędu m.st. Warszawy na rzecz rozwoju wolontariatu, realizowana przez samorząd, miejskie instytucje, organizacje pozarządowe, uczelnie i partnerów biznesowych. Jego celami są: zwiększenie liczby mieszkańców zaangażowanych w działania w obszarze wolontariatu, podniesienie jakości współpracy organizatorów z wolontariuszami oraz zwiększenie liczby i zakresu wsparcia dla podmiotów tworzących tego typu działania.
Bohaterami kampanii zachęcającej do dołączenia do wolontariatu są nastoletni warszawiacy - Zuzia, Julia i Krzyś, zaangażowani w różne formy inicjatyw społecznych. W krótkich filmach opowiadają o powodach swoich decyzji, zadaniach, które na co dzień realizują, a także o tym, co daje im praca wolontariacka. Zapraszają również do odwiedzenia portalu www.ochotnicy.waw.pl i znalezienia wolontariatu dla siebie.
Z komunikatem chcieliśmy dotrzeć przede wszystkim do licealistów i studentów. Są to młode osoby, które wchodzą w dorosłość i często na tym etapie podejmują swoje pierwsze decyzje. Udział w wolontariacie może być jedną z nich, co też podkreśliliśmy w kampanii. Biorąc pod uwagę wymagającą grupę docelową, wiedzieliśmy, że aby osiągnąć cel, realizowane w jej ramach działania muszą być autentyczne. Dlatego też do udziału w nich zaprosiliśmy nastolatków, którzy na co dzień są zaangażowani w wolontariat i poprosiliśmy, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach – mówi Marcin Żukowski, Członek Zarządu, Nieagencja.
Kampania rozpoczęła się 18 października br. i jest prowadzona w kanałach własnych Miasta St. Warszawy na portalach Facebook i Instagram. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację wszystkich prowadzonych działań, w tym za przygotowanie materiałów graficznych, realizację filmów, a także kampanie reklamowe na platformach społecznościowych.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.