Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
W październiku br. ruszyła kampania promująca projekt Miasta St. Warszawy – „Ochotnicy warszawscy”, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zaangażowania się w wolontariat. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej idei kreatywnej oraz kompleksową realizację prowadzonych działań.
Projekt „Ochotnicy warszawscy” to inicjatywa Urzędu m.st. Warszawy na rzecz rozwoju wolontariatu, realizowana przez samorząd, miejskie instytucje, organizacje pozarządowe, uczelnie i partnerów biznesowych. Jego celami są: zwiększenie liczby mieszkańców zaangażowanych w działania w obszarze wolontariatu, podniesienie jakości współpracy organizatorów z wolontariuszami oraz zwiększenie liczby i zakresu wsparcia dla podmiotów tworzących tego typu działania.
Bohaterami kampanii zachęcającej do dołączenia do wolontariatu są nastoletni warszawiacy - Zuzia, Julia i Krzyś, zaangażowani w różne formy inicjatyw społecznych. W krótkich filmach opowiadają o powodach swoich decyzji, zadaniach, które na co dzień realizują, a także o tym, co daje im praca wolontariacka. Zapraszają również do odwiedzenia portalu www.ochotnicy.waw.pl i znalezienia wolontariatu dla siebie.
Z komunikatem chcieliśmy dotrzeć przede wszystkim do licealistów i studentów. Są to młode osoby, które wchodzą w dorosłość i często na tym etapie podejmują swoje pierwsze decyzje. Udział w wolontariacie może być jedną z nich, co też podkreśliliśmy w kampanii. Biorąc pod uwagę wymagającą grupę docelową, wiedzieliśmy, że aby osiągnąć cel, realizowane w jej ramach działania muszą być autentyczne. Dlatego też do udziału w nich zaprosiliśmy nastolatków, którzy na co dzień są zaangażowani w wolontariat i poprosiliśmy, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach – mówi Marcin Żukowski, Członek Zarządu, Nieagencja.
Kampania rozpoczęła się 18 października br. i jest prowadzona w kanałach własnych Miasta St. Warszawy na portalach Facebook i Instagram. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację wszystkich prowadzonych działań, w tym za przygotowanie materiałów graficznych, realizację filmów, a także kampanie reklamowe na platformach społecznościowych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.