Komunikaty PR

Nieagencja z kampanią promującą program wolontariacki „Ochotnicy warszawscy”

2020-11-13  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com

W październiku br. ruszyła kampania promująca projekt Miasta St. Warszawy – „Ochotnicy warszawscy”, której celem jest zachęcenie młodych ludzi do zaangażowania się w wolontariat. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej idei kreatywnej oraz kompleksową realizację prowadzonych działań.

Projekt „Ochotnicy warszawscy” to inicjatywa Urzędu m.st. Warszawy na rzecz rozwoju wolontariatu, realizowana przez samorząd, miejskie instytucje, organizacje pozarządowe, uczelnie i partnerów biznesowych. Jego celami są: zwiększenie liczby mieszkańców zaangażowanych w działania w obszarze wolontariatu, podniesienie jakości współpracy organizatorów z wolontariuszami oraz zwiększenie liczby i zakresu wsparcia dla podmiotów tworzących tego typu działania.

Bohaterami kampanii zachęcającej do dołączenia do wolontariatu są nastoletni warszawiacy - Zuzia, Julia i Krzyś, zaangażowani w różne formy inicjatyw społecznych. W krótkich filmach opowiadają o powodach swoich decyzji, zadaniach, które na co dzień realizują, a także o tym, co daje im praca wolontariacka. Zapraszają również do odwiedzenia portalu www.ochotnicy.waw.pl i znalezienia wolontariatu dla siebie.

Z komunikatem chcieliśmy dotrzeć przede wszystkim do licealistów i studentów. Są to młode osoby, które wchodzą w dorosłość i często na tym etapie podejmują swoje pierwsze decyzje. Udział w wolontariacie może być jedną z nich, co też podkreśliliśmy w kampanii. Biorąc pod uwagę wymagającą grupę docelową, wiedzieliśmy, że aby osiągnąć cel, realizowane w jej ramach działania muszą być autentyczne. Dlatego też do udziału w nich zaprosiliśmy nastolatków, którzy na co dzień są zaangażowani w wolontariat i poprosiliśmy, aby opowiedzieli o swoich doświadczeniach – mówi Marcin Żukowski, Członek Zarządu, Nieagencja.

Kampania rozpoczęła się 18 października br. i jest prowadzona w kanałach własnych Miasta St. Warszawy na portalach Facebook i Instagram. Nieagencja odpowiada za stworzenie jej koncepcji kreatywnej oraz kompleksową realizację wszystkich prowadzonych działań, w tym za przygotowanie materiałów graficznych, realizację filmów, a także kampanie reklamowe na platformach społecznościowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.