Nowe smaki serków śmietankowych Łaciate z Certyfikatem Dobry Produkt
Certyfikat Dobry Produkt 2020, przyznawany corocznie w konkursie organizowanym przez grupę PTWP S.A. (wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl i horecatrends.pl), otrzymały serki śmietankowe Łaciate w kategorii Nowy Produkt. Nowe, wyjątkowe smaki powstały z oryginalnego połączenia warzyw, ziół i przypraw.
Znaną konsumentom rodzinę serków śmietankowych Łaciate, jesienią tego roku poszerzono o 3 produkty, wśród których pojawiły się 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa, oba w opakowaniach o gramaturze 200 g. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnymi przyprawami sprawia, że doskonale uzupełniają one potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Dodatkową, większą 200 g gramaturę zyskał również serek śmietankowy naturalny znany konsumentom także w opakowaniu 135 g.
- Nieustanie staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego stale rozszerzamy nasz asortyment o kolejne nowości. Proponujemy nowe produkty i oryginalne smaki, wprowadzamy większe porcje, by można się było nimi cieszyć dłużej. Niezmiernie nam miło, że nasza nowa oryginalna kompozycja smakowa spotkała się pozytywną opinią i odbiorem nie tylko konsumentów, ale także przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.
Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz jedenasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Nagrodzili oni i tym samym wybrali najciekawsze artykuły spożywcze przeznaczone są na rynek detaliczny i HoReCa, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten niewątpliwie jest wskazówką dla konsumentów i może ułatwiać im dokonywanie wyborów. Certyfikaty przyznano 3 listopada podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Oranżada Hellena Party rusza z nową kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Marcin Wysocki objął stanowisko Head of E-commerce w portalu RynekPierwotny.pl
WIŚNIOWSKI w elitarnym gronie Superbrands 2024!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.