Komunikaty PR

Nowe smaki serków śmietankowych Łaciate z Certyfikatem Dobry Produkt

2020-11-06  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania Łaciate ( 0.07 MB )

Certyfikat Dobry Produkt 2020, przyznawany corocznie w konkursie organizowanym przez grupę PTWP S.A. (wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl i horecatrends.pl), otrzymały serki śmietankowe Łaciate w kategorii Nowy Produkt. Nowe, wyjątkowe smaki powstały z oryginalnego połączenia warzyw, ziół i przypraw.

Znaną konsumentom rodzinę serków śmietankowych Łaciate, jesienią tego roku poszerzono o 3 produkty, wśród których pojawiły się 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa, oba w opakowaniach o gramaturze 200 g. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnymi przyprawami sprawia, że doskonale uzupełniają one potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Dodatkową, większą 200 g gramaturę zyskał również serek śmietankowy naturalny znany konsumentom także w opakowaniu 135 g.

- Nieustanie staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego stale rozszerzamy nasz asortyment o kolejne nowości. Proponujemy nowe produkty i oryginalne smaki, wprowadzamy większe porcje, by można się było nimi cieszyć dłużej. Niezmiernie nam miło, że nasza nowa oryginalna kompozycja smakowa spotkała się pozytywną opinią i odbiorem nie tylko konsumentów, ale także przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.

Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz jedenasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Nagrodzili oni i tym samym wybrali najciekawsze artykuły spożywcze przeznaczone są na rynek detaliczny i HoReCa, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten niewątpliwie jest wskazówką dla konsumentów i może ułatwiać im dokonywanie wyborów. Certyfikaty przyznano 3 listopada podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.