Nowe smaki serków śmietankowych Łaciate z Certyfikatem Dobry Produkt
Certyfikat Dobry Produkt 2020, przyznawany corocznie w konkursie organizowanym przez grupę PTWP S.A. (wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz portali portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl i horecatrends.pl), otrzymały serki śmietankowe Łaciate w kategorii Nowy Produkt. Nowe, wyjątkowe smaki powstały z oryginalnego połączenia warzyw, ziół i przypraw.
Znaną konsumentom rodzinę serków śmietankowych Łaciate, jesienią tego roku poszerzono o 3 produkty, wśród których pojawiły się 2 nowe smaki: indyjski z konopiami i czarnuszką oraz grillowane warzywa, oba w opakowaniach o gramaturze 200 g. Wyjątkowe połączenie kremowego serka z oryginalnymi przyprawami sprawia, że doskonale uzupełniają one potrawy w wersji na ciepło i na zimno. Dodatkową, większą 200 g gramaturę zyskał również serek śmietankowy naturalny znany konsumentom także w opakowaniu 135 g.
- Nieustanie staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Dlatego stale rozszerzamy nasz asortyment o kolejne nowości. Proponujemy nowe produkty i oryginalne smaki, wprowadzamy większe porcje, by można się było nimi cieszyć dłużej. Niezmiernie nam miło, że nasza nowa oryginalna kompozycja smakowa spotkała się pozytywną opinią i odbiorem nie tylko konsumentów, ale także przedstawicieli branży FMCG, czego dowodem jest przyznany nam Certyfikat – komentuje Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol.
Celem tego wyróżnienia jest promocja firm i popularyzacja najlepszych produktów spożywczych. Już po raz jedenasty Certyfikaty zostały przyznane przez jury składające się z ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną. Nagrodzili oni i tym samym wybrali najciekawsze artykuły spożywcze przeznaczone są na rynek detaliczny i HoReCa, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, ale także tradycyjną i regionalną recepturą. Tytuł ten niewątpliwie jest wskazówką dla konsumentów i może ułatwiać im dokonywanie wyborów. Certyfikaty przyznano 3 listopada podczas Internetowego Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.