Nowość w portfolio Big-Active! Herbata zielona Pure Green 20tb
Marka Big-Active, należąca do „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych polskich producentów herbat, dżemów, syropów i napojów właśnie rozszerzyła swoje portfolio o nowy wariant Herbaty zielonej Pure Green 20 tb.
Big-Active Pure Green jest od teraz dostępna w opakowaniu zawierającym 20 torebek. Nowość ta idealnie uzupełnia portfolio marki oraz odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy potrzebowali czystej, wysokiej jakości herbaty w poręcznym opakowaniu.
Herbaty zielone od Big-Active są produkowane z wysokiej jakości suszu. Transparentne, biodegradowalne torebki, po zaparzeniu w pełni ukazują duże kawałki liści. Nie zawierają zbędnych dodatków, dzięki czemu konsumenci doceniają wyrazisty smak naparu.
Wprowadzenie nowego wariantu do portfolio marki zbiegło się wraz z kampanią promującą herbaty zielone w formacie ekspresowym od Big-Active. Działania komunikacyjne prowadzone będą do końca marca br. w telewizji oraz internecie. Emitowany w ramach kampanii 15-sekundowy spot pokazuje, że herbata zielona jest doskonałym napojem niezależnie od pory dnia. Na ostatniej planszy zaprezentowano też całe, bogate portfolio herbat zielonych w wariancie ekspresowym.
Kreację spotu reklamowego VOD przygotowała agencja Carla Zuri. Za produkcję TV odpowiada studio filmowe OTO Film. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Działania PR prowadzi agencja PR Big-Picture.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.